Alles ging vlot. Enige wat naar mijn idee beter kan is het uploaden van de documenten; dit was naar mijn idee deels onnodig (ik bankier bij ABN, dus waarom rekeningafschrift uploaden?) en deels onhandig (niet duidelijk welk document van welke persoon gevraagd werd). Resultaat was wel prima. Binnen 1 dag alles rond.
Hi Ruben, Dank voor het verbeterpunt! Ik geef het door aan onze specialisten. Met deze signalen kunnen wij onze dienstverlening en processen verbeteren. Ik ben blij dat het verloop vlot ging en alles snel rond was. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Met mijn aangevraagde en uitgekeerde lening ben ik zèèr tevreden, ik kan nu dingen doen die ik al heel lange wilde. Met andere woorden; Geld Kan gelukkig maken!!!!! Hartelijk dank!!!!
Hoi Herman, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te lezen dat je nu de dingen kunt doen die je al heel lang wilde! Hartelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Na inleveren van de gevraagde informatie Snel afgehandeld
Goedemiddag Henk. Bedankt voor je feedback. Fijn dat het geregeld is. Voor een lening moet je inderdaad wel eerst bewijsstukken aanleveren. Goed dat het is gelukt en dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Fijn weekend. Herma Team Webcare services ABN AMRO
Heel fijn dat het zo snel geregeld kon worden, zonder enkel probleem!
Hallo Barbel, bedankt voor je positieve feedback. Altijd fijn om te horen dat het snel en probleemloos geregeld is. 😊 Herma Team Webcare Services ABN AMRO
Ben prettig geholpen
Hallo Fons, bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback achter te laten! Goed om te horen dat e prettig geholpen bent. Mochten er andere zaken zijn waar we je mee kunnen helpen horen we dat graag. Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
-Snel -NO nonsense -Duidelijk
Hi Johny, Bedankt voor je mooie feedback! Daar doen we het ook voor. Fijn om te horen dat je dat gevoel hebt dat je altijd op ons kan rekenen. Voor nu een fijne dag. Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
Ik heb met een vriendelijke medewerker alles doorgenomen en de aanvraag ingediend. Alles werd besproken zodat er niks ontbrak. Ik kreeg vrij snel goedkeuring.
Hallo Youssef, Goed om te horen dat ze je zo zorgvuldig hebben geholpen. Bedankt voor je feedback. Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
Ik heb goed ervaring met de bank
Hi Mansour. Heel fijn om te horen. En bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback achter te laten! Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
Aangevraagd en snel geregeld. Alleen uploaden documenten is lastig, zeker als je geen printer hebt
Goedendag Han, bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat het snel geregeld was, dat is wat je wilt aan je een lening aanvraagt. ; ) Uploaden is juist een tool, dat het handiger en sneller gaat, omdat het dan meteen bij ons binnen is. Maar kan me voorstellen als je daar geen ervaring mee hebt, het lastig kan zijn. Voor nu wens ik je een mooie dag. Herma Team Webcare services ABN AMRO Bank.
Onze aanvraag werd vlot in behandeling genomen en na het aanleveren van de benodigde documenten was de lening snel geregeld. Al na 48 uur konden wij over het bedrag beschikken.
Dag M, Hartelijk dank voor jouw positieve feedback. Goed om te lezen dat de leningaanvraag vlot in behandeling is genomen en dat de lening snel geregeld is! Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Moest zelf nadat de aanvraqg is ingediend, dagelijks erachterna gaan, enige antwoord was dagelijks afwachten. Mw’s waren wel vriendelijk, maar het gevoel was dat niemand ons goed kom helpen. En we vroegen ook of het van een andere rekening maandelijks afgeschreven kon worden, maar uiteraard werd daar ook geen gehoor aan gegeven. Niet de service die ik van ABN jarelang gewend ben helaas.
Dag NP, Dankjewel voor de feedback. Wat teleurstellend om te lezen dat de leningaanvraag moeizaam is verlopen. Het is inderdaad niet de service zoals wij deze zouden willen bieden. We zullen de terugkoppeling doorzetten naar de betreffende afdeling. Excuses voor jouw ervaring. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Telefonisch heel goed contact aardig en oplossingsgericht alleen de aanvraag zelf werd afgewezen bv 3 x op ID bewijs! Gebeld en ineens was t goed! Bankafschrift afgewezen stond geen reden bij pas na 4 dagen wist ik wat er mis was over t algemeen tevreden maar dat kon beter
Dag Sabine, Bedankt voor jouw feedback. Het is goed om te lezen dat je het telefonisch contact zo fijn hebt ervaren. Het klinkt alsof de leningaanvraag echter wat verwarrend verliep. Excuses hiervoor! We zullen onderzoeken hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Eea was binnen een paar dagen geregeld. Daar waar con-collega's werkelijk alles moesten weten en het proces minimaal 2 weken duurt was het hier heel snel gegaan, incl. geld op de rekening. Er is ook een minpuntje: erg hoge rente! Toch wel 0,7% hoger dan bij bovengenoemde con-collega's
Dag Martin, Bedankt voor jouw eerlijke feedback. Erg goed om te lezen dat de leningaanvraag snel verlopen is ten opzichte van andere aanbieders. We begrijpen dat de hogere rente een minpunt is voor jou. Dank voor het delen. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Gekozen voor een lening bij eigen bank in de hoop op een betrouwbare en flexibele aanvraag. Echter is de aanvraag erg moeizaam verlopen, ontzettend vaak vastgelopen uploads , steeds wisselende reacties. Beetje jammer en dat bij je eigen bank.
Dag Nordin, Bedankt voor je feedback. Het spijt mij te lezen dat je ervaring met de leningaanvraag niet soepel verliep, vooral met de vastlopende uploads en wisselende reacties. Dat is zeker niet de service die je van je eigen bank mag verwachten. We zullen je opmerkingen delen met de betreffende afdeling om dit te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak! Stephanie ABN AMRO Webcare
De aanvraag ging super snel en op korte tijd stond de geld op mijn rekening. De personeel was deskundig en vriendelijk. Ik werd fijn geholpen.
Dag Sjajista, Mooi om te lezen dat je de leningaanvraag zo positief hebt ervaren! Bedankt voor de mooie woorden over dat je fijn bent geholpen door mijn collega's. Met vriendelijke groet, Stephanie ABN AMRO Webcare
Goed geholpen Snel antwoord
Hoi Dave, Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Hartelijk dank voor jouw positieve feedback! Stephanie ABN AMRO Webcare
Persoonlijk contact is niet mogelijk. Wanneer je vragen hebt wordt er kort verwezen naar een email die je hebt ontvangen. Verder geen hulp of meedenken.
Dag Anthonis, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je het proces van de leningaanvraag als negatief hebt ervaren. Ik begrijp dat het ontbreken van persoonlijk contact en het gevoel dat er geen hulp werd geboden, erg frustrerend kan zijn. We zullen dit delen met de betreffende afdeling zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Excuses voor het ongemak! Stephanie ABN AMRO Webcare
Goede ervaring met afsluiten lening. Alles helder en duidelijk. Looptijd bij ons wel langer dan aangegeven maar dit was ook omdat we nog geen klant waren bij ABN.
Hi Esra, Wat fijn om te zien dat alles zo goed is verlopen. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Snel geholpen, ondanks al het vele papierwerk
Beste Dennis, Fijn dat het snel gegaan is! Dankjewel voor het achterlaten van jouw review. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Als je alleen de standaard dingen op de pc kent is het heel moeilijk om te weten hoe je moet uploaden en alles op de correcte manier verstuurd krijgt
Goedemiddag Hiljo, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring op deze site. Mooi om te lezen dat de aanvraag, ondanks de uitdagingen bij het uploaden en versturen, soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Afleveren van de documenten waren niet zo makkelijk in pdf.
Hi Richenel, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Dat waardeer ik. Ik geef je feedback over de pdf'jes door aan de ontwikkelaars! Dankjewel, Roeland
Het beoordelen van de aanvraag ging vlot. Hoewel de aanvraag positief beoordeeld is, had ik het prettig gevonden die telefonisch toe te lichten bij de desbetreffende beoordelaar. Het overmaken ging vlot,
Hallo J, Dankjewel voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat het vlot is gegaan allemaal. Ik neem je feedback betreffende de toelichting mee. Mooie avond, Roeland
snel, makkelijk en betrouwbaar
Hallo mp, Dankjewel voor je mooie review! Mooie dag, Roeland
De manier van opladen van documenten kan duidelijker aangegeven worden. Daarnaast heb ik 2x hetzelfde document moeten delen omdat de interpretatie van de 1e keer binnen ABNAMRO niet klopte.
Goedemiddag Wil, Bedankt voor je review en jouw waardevolle feedback. Ik begrijp dat het opnieuw moeten uploaden van documenten niet ideaal is. Ik zorg ervoor dat dit intern wordt doorgegeven. Een mooie zondag toegewenst! Iman
In de aanvraag staan er documenten vermeld die je aan moet leveren, waaronder ook kopie rijbewijs, dit hadden wij allemaal netjes gedaan, er gingen 3 dagen voorbij en dan krijg je bericht dat het rijbewijs geen geldig legitimatiebewijs is hiervoor, dit is echt zonde van de tijd, dus graag een duidelijk overzicht vantevoren, ik vind het ook heel jammer dat er geen mogelijkheid meer is om een afspraak te maken en zoiets op een kantoor te regelen, een digitale wereld is niet altijd makkelijk en kan een hoop frustratie teweeg brengen bij de klant, uiteindelijk na 8 dagen werd de aanvraag gelukkig goedgekeurd, 6 jaar geleden was het op een kantoor in 1 dag geregeld, waar gaat het mis?
Goedenavond Ans. Hartelijk dank voor je review en jouw feedback op het aanvraagproces. Ik begrijp hieruit dat de communicatie omtrent de geldige legitimatie beter zou kunnen. Dank hiervoor! We gaan de feedback uiteraard doorspelen aan de betreffende partij binnen de bank. Een mooie avond gewenst, Lisa ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.