Goede eerlijke service voor een redelijke prijs

Ze vertellen in begrijpelijke taal wat ze gaan doen en waarom. Als ze altijd vooraf vertellen wat het globaal gaat kosten zou ik ze nog hoger waarderen, ook al gaat het om een onderhoudsbeurt.

Klantgericht en vakkundig

Jan denkt altijd mee en kijkt verder dan alleen het nodige. Ze werken professioneel en altijd netjes.

Meedenkend, kwalitatief

Fijne garage

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Geweldig goed en leuk

Betrokken, je monteur als betrouwbare goede vriend.

• Prijs/Kwaliteit

Transparant, nette prijzen en heel klantvriendelijk

X

• Prijs/Kwaliteit

Heeft een goede service, en geeft goed advies

Ik ben net een jaar klant, maar ben al wel goed geholpen.

Snel, eerlijk en goed.

Snelle service voor het opstartprobleem. Daarnaast eerlijk advies gegeven over de status van de wielen en de banden. Direct opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

goed snel en niet te duur

mijn ervaring bij garage van deelen is goed bevallen heb netjes alles door gekregen wat er was en kon ook mooi op tijd weer de auto ophalen. garage van deelen zijn niet te duur voor een onderhoud de prijs ligt mooi in het midden.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd een goed gevoel als hier weer weg ga.

Top personeel. Als er een probleem is dan zoeken ze altijd een goede oplossing voor je. Ze zijn altijd duidelijk wat er mis is met de auto en doen dit altijd in overleg met de klant voor er dingen gerepareerd worden. Ik ben zeer tevreden over het personeel en kundigheid van deze garage.

Betrouwbaar en zeker

Prima ervaringen tot op heden.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne mensen Jan maar ook zijn vrouw. Zo vriendelijk en behulpzaam. Als ik bv bel dat ik met panne langs de weg sta bel ik hem en word ik geholpen.

prima ervaringen

Men denkt goed mee, is zeer klantvriendelijk en een prima service.

Altijd vriendelijk en kundig

Snelle, vriendelijke en kundige service

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte inhoud en service; wij blijven!

Flexibel, inhoudelijk kundig, duidelijk in communicatie en fijn meedenken. Wij blijven!

En vriendelijke geholpen

APK en Nieuwe banden

Van de week een APKtje laten doen bij Autofirst Van Deelen. Ben super goed geholpen en ben zeer tevreden. Hier ga ik nu altijd heen in het vervolg. :)

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en heel klantvriendelijk

Fijne garage die goed werk levert en doet wat hij moet doen. Daarnaast zeer klantvriendelijk en denkt mee met de klant. Een klein bedrijf waar de klant zich nog koning(in) voelt.

• Prijs/Kwaliteit

Bedrijf Jan van Deelen word je als klant net behandeld. Professioneel advies zoals het hoort . Fijn onderhoud eerlijk en transparant . Gedane werkzaamheden worden naar wens uitgevoerd . Er is een fijn contact gedurende de periode dat de auto in de garage staat . Op naar de volgende service buurt .

• Prijs/Kwaliteit

Neemt de tijd & denkt mee

Langs geweest voor vervangen van de koppeling, groot onderhoud en vervangen van de banden. Neemt uitgebreid de tijd om naar je verhaal, je eigen vermoedens/diagnose en wensen te luisteren. Communiceert duidelijk over andere gevonden aandachtspunten. Denkt actief mee in mogelijke oplossingen, zowel technisch, als in het spreiden van kosten (bijvoorbeeld banden van voor naar achter wisselen, banden voor vervangen en dan achter later vervangen met de APK (die waren nog iets beter)). Netjes binnen gestelde tijd en kosten gebleven en zelfs nog een dagje eerder klaar dan vooraf voorspeld. In de tussentijd een leenautootje (Peugeot 107 uit 2008) mee mogen nemen.

zeer positief

met auto problemen vaak snel kunnen langskomen of effe ertussen door.

• Prijs/Kwaliteit

Kom al jaren met de auto’s bij Jan. En word altijd super geholpen. Als er wat is kan ik altijd bellen en dan kan ik vaak al snel komen. Even snel een lampje wisselen of advies voor de aankoop van een nieuwe auto niks is teveel.

Betrouwbare partij

APK en onderhoud goede afspraken over kunnen maken. Kreeg een leenautootje mee. Niet geschikt voor grotere afstanden maar oké om mobiel te blijven. Aardige gasten met hart voor hun werk.

• Prijs/Kwaliteit

Kiezen of Deelen? Dan kies is Deelen!

Wat is er nu belangrijker dan veilig op de weg zijn? En een gezellige garage krijg je ook nog erbij.

• Prijs/Kwaliteit

Eerste keer, meteen dik tevreden!

Voor de eerste keer kwam ik bij van Deelen terecht omdat mijn eigen garage de APK niet tijdig kon verlengen. Ik ben super goed ontvangen, ontzettend vriendelijk geholpen en dik tevreden! Snelle service en duidelijke communicatie dat is wat je bij van Deelen kunt verwachten.

Baltussenweg 39

6665 AB Driel