Zeer goede service en hoge kwaliteit

Al meerdere jaren vaste klant. Zeer professioneel en altijd in goed overleg als er iets moet gebeuren. Hoge kwaliteit van reparaties en onderhoud. Persoonlijke service en altijd goed bereikbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Meedenkend, betrouwbaar, vriendelijk en vakkundig!

Sinds een paar jaar kom ik met mijn auto bij Jan van Deelen. Ik heb er enkel positieve ervaringen! Altijd vriendelijk en behulpzaam, goede service en schappelijke prijzen. Ik ben uiterst tevreden over dit bedrijf!

Vriendelijk en klantgericht!

Je wordt fijn ontvangen. Nemen alles tijd voor je om alles uit te leggen. Geven je advies en vertellen wat je het beste kunt doen, daarbij geven ze mij als klant de keuze wat ik het beste kan doen zodat Mijn auto veilig en goed blijft. De garage staat open zodat je lekker naar binnen kan kijken hoe er gewerkt wordt!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service door vakmensen.

Betrouwbaar

Ik kom er echt al jaren! Gewoon een fijne garage!

• Prijs/Kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snel en vakbekwaam.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snel en vakbekwaam. Professionele aanpak, digitale afspraakbevestiging, na inspectie overleg over de noodzakelijkheid en de kosten. Geen verrassingen achteraf.

Goede service, vlot geregeld

Ik wilde mijn airco van mijn nieuwe tweedehands auto laten checken. Heb deze garage gevonden via een collega in het drop waar ik werk. Uit de check kwam een lek, maar ook dat mijn banden uitdroging vertoonde en de kans op een klapband daarmee flink toenam. Dit alles in twee etapes geregelt. Ook meteen de beurt erbij gedaan. Dit inplannen ging soepel en met begrip voor de situatie. Fijn dat ze verder kijken dan alleen de vraag, waar ik mee kwam. Goed en duidelijk verhaal. Enige minpuntje was dat de airco reparatie meer tijd kostte dan verwacht waardoor de kosten wat hoger uitkwamen. Om dit een beetje te verzachten zijn de manuren naar beneden afgerond. Vond ik netjes.

Erg tevreden met de werkzaamheden van Van Deelen

Nieuw in de regio en dus op zoek gegaan naar een garage waar ik mijn auto kan onderhouden. AutoFirst Van Deelen heeft mij goed ontvangen, is altijd behulpzaam en ook vakkundig. Ondanks de zomerdrukte toch op relatief korte termijn een afspraak kunnen maken. De afspraak is geheel vlekkeloos verlopen. Er stond een leenauto voor mij klaar en mijn auto is dezelfde dag nog voorzien van een kleine beurt inclusief wat extra werkzaamheden. Kortom, erg tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Service is altijd meer dan goed!

Zeer fijne garage met kennis en vakwerk en denken mee met de klant!

• Prijs/Kwaliteit

Fijn bedrijf met persoonlijk contact

Er wordt super meegedacht, en alles wordt grondig uitgelegd wat en waarom er iets stuk is.

Echt klantvriendelijk en behulpzaam

Er wordt aandacht en tijd voor je gemaakt. Zijn altijd vriendelijk. Vooral hebben ze geduld met het uitleggen van de antwoorden op mijn vragen. Dus : een mooie en voor in de toekomst een bloeiende zaak.

Deskundig en betrouwbaar

No nonsens bedrijf met betrouwbaar advies.

Uitstekende garage

Snelle en accurate service, en mooie prijs kwaliteit. ( deze vakmonteurs hebben nog liefde voor auto’s )

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk vakwerk voor een scherpe prijs

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van AutoFirst Van Deelen. Het probleem wederom tegen een scherpe prijs opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke garage, met eerlijke mensen, die de autos goed in orde maken voor een betaalbare prijs

Fijne garage met vriendelijke mensen. Eerlijke garage voor een betaalbare prijs. Goede ervaring en zeker aan te raden

• Prijs/Kwaliteit

Op Jan kun je echt rekenen en daarmee veilig de weg op.

Tegenwoordig bij de grote garages ben je een nummer en kinken de monteurs niet verder dan hun lijst/opdracht. Bij Jan is dat precies andersom. Hij kijkt wat er nodig is en houdt de rest ook in de gaten. Dat geeft een gevoel van zekerheid en betrokkenheid. Daarnaast is hij breed ontwikkeld en heeft hij een brede en diepe werkervaring/expertise. Als laatste is het gewoon een heel aangenaam mens met een groot hart voor jou en auto’s.

Super goed

Snel en betrouwbaar en gewoon menselijke en geen computer

Altijd goed geholpen

Zowel met mijn bedrijfsbus als met onze personenauto én paardentrailer kom ik bij AutoFirst van Deelen. We worden altijd goed en vlot geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben blij met de service van auto first van Deelen

Ik heb een goede ervaring met auto first van Deelen en ben daar blij mee.

Toppers op alle vlakken

Ik kan altijd bij ze terecht en wordt zeer vriendelijk geholpen met deskundig en eerlijk advies. Meedenkend over de prijs en kwaliteit wensen die ik heb. Uiteraard krijg ik de auto altijd volledig gerepareerd weer terug. Ik zou geen andere garage willen! Toppers

Fijne, meedenkende garage.

Telefonisch altijd goed bereikbaar, snelle service. Reparaties + kosten worden vooraf afgesproken + uitgelegd. Geen vervelende verrassingen achteraf.

Top service!

Ik kom al jaren bij deze autogarage en ben helemaal tevreden! Vriendelijk personeel, deskundige monteurs en eerlijke prijzen. Wat voor mij deze autogarage echt onderscheidt, is hun eerlijkheid en integriteit. Ze hebben me nooit geprobeerd om extra diensten of reparaties aan te smeren die ik niet nodig had. In plaats daarvan gaven ze me eerlijke aanbevelingen en advies. Bovendien is de communicatie uitstekend. Ze hielden me op de hoogte van elke stap van het reparatieproces en gaven me een nauwkeurige schatting van de tijd en kosten. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en betrouwbaarheid.

Super goede service!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met auto first van Deelen. Ik vond het prettig dat er goed overleg was en er geluisterd werd naar wat mijn wensen waren en er hierin meegedacht werd! Ik ben blij met mijn nieuwe garage adres! De medewerkers zijn enorm vriendelijk.

Probleem opgelost

Fijne garage, komen er al een tijdje. Vriendelijke vakmensen. We hadden 2 geluiden in de auto. Jan is meegereden en constateerde wat het was. Afspraak gemaakt om het op te lossen. Auto opgehaald en inderdaad het probleem is opgelost.

Uitstekende service en communicatie

Een fijn bedrijf met goed contact duidelijke uitleg mocht er iets met de auto mankeren. Uitstekende service en know how. Ik raad deze garage aan voor iedereen die er zeker van wil zijn dat zijn auto goed wordt onderhouden en indien nodig gerepareerd moet worden.

Baltussenweg 39

6665 AB Driel