Tsja. Gewoon goed.

Veel ervaring met deze fijne mensen, door een "onbetouwbare" auto. Altijd fijn en goed geholpen en denken met je mee!

Topgarage

Hele fijne garage, snel, vakkundig en vertrouwd.

• Prijs/Kwaliteit

Tevreden en komen altijd hun afspraak na

Heb bij dit jonge bedrijf onze campers in onderhoud. Komen hun afspraak altijd na , Denken met je mee . Service is zeer goed. Zijn blij met deze ondernemers.

Perfecte service!

Komen afspraken na, goed klantcontact. Prima bedrijf om je auto in onderhoud te hebben

Deskundig, betrouwbaar, perfecte service

Een mooie dorps garage, waar persoonlijke aandacht heel gewoon is. Er wordt altijd met je meegedacht en de mannen zijn oplossingsgericht! Goede deskundigheid voor een goede prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Top service staan altijd direct voor je klaar

Band lek, direct geholpen Vorige week ster ✴️In het voorruit, Afspraak gemaakt en keurig gerepareerd

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk deskundig behulpzaam personeel, prima service!

• Prijs/Kwaliteit

altijd goed advies,vakkennis ook belangrijk heel belangrijk netjes en gezellig

heb verschillende ervaringen maar ja dat heb je als je er goed geholpen wordt . laatse keer voorruit gemaakt een nieuwe service en meteen gebruik van gemaakt .

Erg tevreden

Behulpzaam vakkundig en vriendelijk personeel

Prima service!

Enkele zomers geleden had ik dringend een nieuwe voorlamp nodig. Fijn dat er, om de hoek van onze camping zo’n goede auto service is!

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd klaar voor je.

De koffie staat altijd klaar

Goeie hulp

Goed geholpen en super garage Ziet er verzorgd uit

super

hele gave werkplaats met mooie apparatuur

Pettermerweg 27

1754 KJ Burgerbrug

0226-381 772

Over AutoFirst M2 Autoservice

M2 Autoservice is een moderne full service autogarage voor alle merken. Wij beschikken over alle moderne apparatuur én vakmensen die u van een goede garage mag verwachten, maar bieden daarnaast het persoonlijke karakter van een vertrouwde dorpsgarage. Bij ons staan ‘goede service’ en een ‘eerlijk verhaal’ hoog in het vaandel. Dit proberen we niet alleen te leveren in kwaliteit, maar komt ook tot uitdrukking op de rekening: geen ‘onzin kosten’ op uw factuur