Fijn, persoonlijk en snel contact

Hele fijne ervaring met Rietje. Na een aanvraag werd ik binnen 2 uur teruggebeld voor een eerste gesprek, waarin ze mijn rechten uitlegde. Ik voelde me gesteund door mijn hele VSO onderhandeling. Met name het persoonlijke aspect zorgde ervoor dat ik bij mezelf kon blijven, en ik met een tevreden gevoel op een onrustige periode kon terugkijken.

Great experience!

Rietje is very professional, straight forward and gives advice that is mainly focused on you and finding the best solution for you! She made the experience of going through a lay-off much easier!

• Would you recommend us? Yes

Voortreffelijk bijgestaan tijdens zware periode!

Tijdens een roerige periode heeft Rietje mij op een voortreffelijke manier bijgestaan. Het was een verademing om de onderhandelingen uit handen te geven, ik raad het een ieder zeer aan. Mijn casus duurde erg lang door tekortkomingen van mijn werkgever, ik ben blij en dankbaar dat Rietje scherp, kundig en realistisch te werk ging. Ik heb er meer uit kunnen halen dan wat mijn werkgever in eerste instantie heeft aangeboden. Niet in de laatste plaats is Rietje een warm, prettig persoon, ze is van nature een gevoelsmens, behandelt een ieder gelijkwaardig en blijft goed communiceren. Echt een fijne en unieke persoonlijkheid! Ik zou zeggen niet twijfelen, schakel Brons Legal in.

Powervrouw

Mijn ervaring met Rietje zijn uitstekend. Ze is er echt voor je en gaat voor je door het vuur . Ze gaat echt voor jou belangen, en handeld zeer snel en goed. Ik was er zo gestrest van maar Rietje stelt je gerust en neemt alles van je over. Je kan dan even bijkomen, en je hoort als alles akkoord is en je kan tekenen. Ik ga nu onstressen en genieten van wat Rietje heeft bereikt. Super bedankt hiervoor!!

De beste ervaringen

Zeer tevreden over juridische hulp.

Hele fijne ervaring met de juiste hulp op maat!

Rietje van Brons Legal Ontslagrecht heeft mij onlangs bijgestaan in het proces van ontslag en bij het opstellen van de juiste voorwaarden waaronder ik inmiddels mijn VSO heb getekend. Wat ik voornamelijk fijn heb gevonden is de manier van communiceren. Dit ging op een hele duidelijke manier, waardoor ik achteraf geen vragen had. De communicatie verliep in begrijpelijke taal (laagdrempelig, van mens tot mens), wat ikzelf ook niet geheel onbelangrijk vind. Heel fijn! Rietje heeft echt naar mijn verhaal geluisterd en hulp op maat aangeboden, waardoor ik mij gehoord en begrepen heb gevoeld. Ik zou het zeker aanraden om hulp te zoeken van Brons Legal Ontslagrecht.

Ze heeft er alles aan gedaan om mijn VSO eerlijk te laten zijn.

Open en eerlijk naar mij als werknemer heeft ze het hele proces uitgelegd en alle moeite gedaan die nodig was en soms zelfs meer. Niets dan lof voor mevrouw Brons. Wegens een stugge werkgever duurde het proces langer dan gehoopt. Echter met volhouding is het toch tot een goed eind gebracht.

Professioneel, betrokken en met een echte winnaarsmentaliteit!

Vanaf het eerste contact met Rietje, m.b.t. mijn toch wat bijzondere situatie inzake advies VSO, voelde het vertrouwd en werd ik in alles meteen ontlast. Rietje heeft mij voorzien van uitstekende en heldere uitleg in het gehele proces. In een, ook voor mij, begrijpende taal, pleegde wij samen overleg over iedere volgende stap. Door deze vakkundige begeleiding hebben wij een uitstekend resultaat geboekt. Alle lof.

Goed onderbouwd en persoonlijke begeleiding en advies

In een korte tijd regelmatig persoonlijk contact gehad. Fijn dat Rietje regelmatig goed bereikbaar is, en mijn zaak goed uit haar hoofd kende

Professioneel en duidelijk

Rietje heb ik als professioneel ervaren, heel duidelijk in de mogelijkheden en schept duidelijke verwachtingen. Bedankt voor je hulp!

Top service!

Via een kennis ben ik bij Brons Legal Ontslagrecht terecht gekomen nadat ik boventallig werd verklaard. De boventalligheid leek een excuus dus ik zocht een partij die namens mij de onderhandelingen wilde doen, zodat het allemaal netjes en zakelijk bleef. Ik ben erg tevreden met de extra vergoeding die voor mij is uitonderhandeld en extra maanden langer in dienst met vrijstelling van werk. Uitstekende snelheid en communicatie, ik kan het iedereen aanbevelen.

Super, snel en uiterst secuur!

Grietje heeft uitstekend notitie genomen van mijn case en na besturing van de door mij gestuurde stukken een kort en bondig advies gegeven, heel content met het door haar geleverde werk.

Goed geholpen en volledig ontzorgd.

Heel fijn geholpen , er word goed meegedacht en je word ook voorzien van goede adviezen. Dit gaf totale ontzorging met uiteindelijk een mooi behaald resultaat.

Hele traject ontzorgd van A tot Z

Heel fijn geholpen in een toch initieel lastige procedure. Zeer professioneel en empatisch waarbij mijn belang altijd voorop staat. Daarnaast vond ik het heel fijn dat ik géén contact meer hoef te hebben met de werkgever. Hierdoor kan ik mij focussen op andere dingen en voelde mij echt ontzorgd!

In 1 woord "Top"

Onwijs goede service. Zeer goed en professioneel geholpen. Als ik ooit weer hulp nodig heb weet ik waar ik moet zijn :) Ik zal Brons Legal zeker aanbevelen.

Sterk, kundig en begripvol

Rietje heeft me perfect bijgestaan in een voor mij moeilijke periode. Ik wilde geen conflict met mijn werkgever; ik heb er jarenlang met veel plezier gewerkt. Rietje begreep dat heel goed en heeft ervoor gezorgd dat ik dicht bij mezelf kon blijven zonder dat ik mezelf tekort zou doen. Ons contact was steeds warm en oprecht. Mijn case was niet heel standaard met een eigen CAO en veel niche werkwijzen. Rietje heeft zich helemaal ingelezen en begreep de situatie al snel. Ik denk dat niet veel anderen zoveel kennis & expertise (plus de wil om zich in te lezen) hebben om mij in dit proces vertegenwoordigd te kunnen hebben. Ik ben Rietje heel dankbaar dat ze me heeft bijgestaan. Inhoudelijk sterk, kundig en correct naar werkgever, warm en begripvol naar mij.

Uitstekende dienstverlening

Brons Legal B.V., met name Rietje Brons is een zeer bekwame dame en heeft uitstekend werk geleverd. Naar aanleiding van een fijn telefoongesprek is ze meteen aan de slag gegaan met een heel goed eindresultaat. Mevrouw Brons werkt hard voor haar cliënten en is zeer betrokken. Door haar harde werk, betrokkenheid en toewijding aan de zaak ben ik ontzettend geholpen.

Heel professioneel en effectief!

Het contact met Rietje was professioneel maar ook persoonlijk. Ze reageerde snel en heeft er alles aan gedaan om voor mij financieel alles eruit te slepen dat mogelijk was. Het advies was 1st class (Rietje knows her stuff). Ik ben heel blij dat ik Brons Legal heb gekozen om mij bij te staan in een complexe situatie.

Helemaal top!

Gerust gesteld en geweldig geholpen

Een heel prettig kennismakingsgesprek met Rietje gaf mij direct vertrouwen dat ik /we wel tot een goede oplossing zouden gaan komen. Een lastige situatie met de werkgever over een VSO brengt een hoop onrust met zich mee en juist dan is het erg fijn om met iemand als Rietje te kunnen samenwerken. Ze heeft veel kennis, is erg fijn in de communicatie, eerlijk en staat er ook echt voor jou als werknemer. Dankzij Rietje ben ik er uiteindelijk uit gekomen met een goede deal. Als je geconfronteerd wordt met ontslag en en jusrist nodig hebt om je te begeleiden en onderhandelingen beveel ik Rietje van harte aan.

Positieve Ervaring met Brons Legal

Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de uitstekende juridische bijstand die ik heb ontvangen van Brons Legal tijdens mijn recente arbeidsrechtelijke kwestie. Haar expertise en toewijding hebben een cruciale rol gespeeld in het bereiken van een positieve uitkomst. De heldere communicatie, het oog voor detail en de vastberadenheid om het beste resultaat te behalen hebben mijn vertrouwen gedurende het hele proces versterkt. Ik voelde me goed geïnformeerd en ondersteund. Ik beveel Brons Legal van harte aan aan iedereen die juridische bijstand nodig heeft op het gebied van arbeidsrecht. Mijn oprechte dank voor de waardevolle hulp.

empathisch, duidelijk en menselijk

Ik ben zo blij dat ik Rietje van brons legal heb gebeld. Bij het eerste gesprek wist ze me vertrouwd te laten voelen. En had ik iemand aan mijn kant, in een nogal ingewikkeld 'spel' vanuit mijn werkgever. Ze is vanaf dag 1 helder over wat ze wel en niet voor je kan betekenen. Denkt buiten de kaders als het nodig is. En is bovenal menselijk in contact, voelde oprechte interesse naar mij als persoon. Het gaat haar duidelijk niet alleen om 'de opdracht ' maar blijft checken hoe het met jou gaat tijdens de voor jou lastige periode.

Snelle en professionele hulp. Rietje is scherp en doortastend.

Uitstekend!

Rietje heeft al het contact en onderhandelingen met werkgever op haar genomen. Dit ging snel, en is met mooie uitkomts afgerond. Het contact met Rietje verliep heel soepel en heb ik als zeer prettig ervaren. Ik kan Brons legal van harte aanbevelen!

Uitstekende rechtsbijstand, zeer tevreden klant

Tijdens mijn zoektocht naar rechtsbijstand voor het controleren van mijn vaststellingsovereenkomst stuitte ik op de hoge klantbeoordelingen van Brons Legal Ontslagrecht hier. Vanaf het eerste contact tot en met de afronding heeft Rietje Brons mij uitstekend bijgestaan. Ze gaf heldere uitleg en bruikbare adviezen. Met haar professionaliteit en snelheid heeft ze mijn belangen naar tevredenheid behartigd. De hoge klantbeoordelingen hier maken ze dus helemaal waar. Ik beveel Brons Legal Ontslagrecht ten zeerste aan.

Keizersgracht 391 a

1016 EJ Amsterdam

Over Brons Legal Ontslagrecht

Brons Legal Ontslagrecht is een juridisch bureau in Amsterdam en helpt werknemers die te maken krijgen met een ontslagsituatie. Dreigt er ontslag of heb je een vaststellingsovereenkomst ontvangen? Juridisch advies inwinnen is belangrijk om je rechten veilig te stellen en een eerlijke ontslagvergoeding te ontvangen die hoger ligt dan de vaak aangeboden transitievergoeding. Voorkom dure advocaatkosten van een arbeidsrechtadvocaat en neem vrijblijvend contact met ons op voor een gratis eerste advies. Als je wilt kunnen wij vervolgens het onderhandelingstraject van je overnemen. Meer weten? Je bent van harte welkom op ons kantoor in Amsterdam of plan alvast een afspraak in op onze website