Professioneel, pragmatisch & empathisch!

Rietje is een echte professional met veel verstand van zaken. Tevens heel fijn, snel en makkelijk om mee te communiceren. Ze heeft me meer dan geweldig geholpen en ik raad haar ten zeerste aan!

prettige en snelle communicatie

Rietje heeft mij snel en vakkundig geholpen en de communicatie heb ik als erg prettig ervaren. Na het eerste contact met Rietje viel meteen een last van mijn schouders daar zij alle verdere onderhandelingen met mijn werkgever heeft gevoerd!

Met hart voor de zaak en voor jou als persoon

Mevrouw Brons heeft een goeie dosis empathie en helpt je op een fijne manier door jouw proces heen, hierin zal ze jouw rechten en belangen zo goed mogelijk verdedigen.

Rietje is echt geweldig

Vanaf moment één dat ik Rietje sprak gaf zij mij direct vertrouwen. Juist als je in een lastige situatie zit met je werkgever heb je iemand nodig die kennis heeft en jou gerust stelt. Rietje nam direct alles van me over en gaf aan dat het goed zou komen. Ze vertelde mij over bepaalde wet en regelgeving die ik zonder haar niet had kunnen weten en zeer belangrijk bleek voor mijn uiteindelijke onderhandelingspositie. Naast het feit dat ze enorm veel kennis heeft, is ze ook nog eens makkelijk in de omgang, zeer empathisch, eerlijk, en altijd goed bereikbaar. Ze staat er ècht voor de werknemer. Ik ben er uiteindelijk uit gekomen met een mooie deal, dankzij Rietje. Ik zou haar dan ook aan iedereen aanraden die in een arbeidsconflict zit en/of advies/raad wilt over een VSO.

Persoonlijk & verstand van zaken

Als je in een arbeidsconflict komt met je werkgever is het heel prettig om te kunnen vertrouwen op de expertise van Rietje. Ze heeft niet alleen verstand van zaken, maar is ook een heel prettig mens, met interesse in jou als persoon. Da's (helaas) niet de standaard heb ik gemerkt in mijn oriëntatie naar een goede juridische adviseur. Ze heeft mij enorm goed geholpen, waarbij de menselijke maat ten alle tijden centraal stond.

Fijne ondersteuning

Snelle en adequate hulp. Fijne samenwerking en begripvol.

Empatisch, snel en professioneel

Brons Legal ervaren als empatisch, snel en professioneel.

Empathisch, snel en duidelijk juridisch advies

Brons Legal heeft me ongelooflijk goed geholpen bij de vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. Het eerste contact verliep vlot, wat een enorme geruststelling was in een verwarrende tijd. Haar klantgerichte benadering en heldere uitleg maakten het proces begrijpelijk. De samenwerking was buitengewoon prettig. Ik kon de volledige onderhandeling aan haar overlaten, terwijl ze me voortdurend op de hoogte hield van het contact met mijn werkgever.

Snelle resultaten, goede contact en deskundig.

Heel fijne dat Rietje mij zo goed heeft ondersteunt. Zeer tevreden over de geboekte resultaten voor wat betreft een vaststellingsovereenkomst VSO.

Exact de hulp die ik nodig had

Zeer proffesionele en goede hulp, werd overal van op de hoogte gehouden en ervaarde een betrokken en persoonlijke begeleiding tijdens het gehele traject. Ga zo door!

Vakkundig en vriendelijk

Ik heb ze benaderd ivm een VSO die mijn werkgever had opgesteld. Brons reageerde heel snel en heeft het contract goed doorgenomen op onjuistheden of ‘addertjes onder het gras’. Waar nodig heeft ze vragen gesteld aan de werkgever. Uiteindelijk is alles binnen 2 weken geregeld. Het contact was zeer prettig met oog en oor voor mijn situatie. Ik beveel ze van harte aan als je geconfronteerd wordt met ontslag en en advocaat nodig hebt om je te begeleiden en onderhandelingen met de werkgever nodig zijn.

heel deskundig, heel vriendelijk en geduldig luisterend super!!!!

Rietje heeft mij geholpen met mijn vaststellingsovereenkomst. Ben heel tevreden hoe alle communicatie is verlopen. Een echte aanrader.!!!!

Empathisch, zeer snel in handelen en buitengewoon bekwaam.

Eerste contact was al plezierig, en er werd al informatie gegeven zonder direct een nota te sturen. Vervolg betaalbare controle VSO, Rietje heeft goed haar best gedaan. Zeer tevreden over resultaat en daarom dus aanbevelingswaardig.

Snel, to the point en vakkundig

Rietje benaderd i.v.m. een check op een voorstel VSO. Erg tevreden over het snelle, duidelijke en accurate handelen van Rietje. Kortom, erg tevreden over Bons, aanrader!

Succesvol en empathisch advies

Rietje Brons heeft mij geholpen met praktische adviezen die geholpen hebben bij het bereiken van het beoogde einddoel. Hiervoor ben ik haar dankbaar.

Betrokken, snel en deskundig!

Mijn hulpvraag ging over zwangerschapsdiscriminatie. Rietje heeft mij toen ik haar hulp inschakelde direct vakkundig en prettig geholpen. Zij reageerde steeds snel en heeft mij veel concrete suggesties gegeven met uitleg waar ik mee verder kon. Ik ben dankzij Brons Legal met meer rust en zelfvertrouwen het proces doorgekomen.

Erg behulpzaam, meedenkend en duidelijke communicatie

Online vond ik BronsLegal en is er contact gelegd. Al snel volgde een duidelijke kennismaking en bespreking wat ik kon verwachten. Tijdens de afhandeling van mijn zaak was de communicatie snel en duidelijk. Uiteindelijk is de zaak volledig naar mijn zin en behoeften afgehandeld.

Vertrouwen in een onzekere tijd dankzij Rietje.

Met de hulp van Rietje heb ik het gevoel gehad alsof er iemand aan mijn zijde stond! Vanaf het eerste moment ben ik gerust gesteld en de communicatie is heel duidelijk en open geweest. Ik ben haar heel erg dankbaar en zou het iedereen aanraden die ooit in dit soort omstandigheden verkeert via Rietje Brons/Brons legal de onderhandelingen te laten verlopen!

Goede & adequate juridische hulp

Snelle reactie & terugkoppeling. Persoonlijke benadering en in gezamenlijk overleg de aanpak bepalen.

Fijn en snel contact gehad

Ik kwam met een vrij uitgebreid verhaal en kon heel snel contact krijgen. Daarbij goed geholpen met realistische adviezen!

Mijn vraag was of ik met mijn vaststellingsovereenkomst recht heb op WW. hier kreeg ik snel antwoord op! Makkelijk telefonisch en mail contact. Bedankt.

Deskundig en persoonlijk

Ik ben deskundig en persoonlijk ondersteund bij de afwikkeling van mijn vaststellingsovereenkomst. Ontzettend fijn om het te kunnen overdragen.

*****

Geweldig geholpen door mr Brons

Ik ben met een vaststellingsovereenkomst weggegaan bij mijn oude werkgever en ik ben daar super bij geholpen. Ik ben blij met de hogere vergoeding die ik heb gekregen en ook de snelle afhandeling was erg fijn.

Bedankt

Ik wil mevrouw Brons bedanken voor al haar hulp. Dank je voor je goede hulp, duidelijke communicatie en goede bereikbaarheid (via mail) en snelle reactie. Ik ben hee tevreden met het resultaat. Daarnaast is ze een vriendelijke jurist die alles goed heeft uitgelegd.

Keizersgracht 391 a

1016 EJ Amsterdam

Over Brons Legal Ontslagrecht

Brons Legal Ontslagrecht is een juridisch bureau in Amsterdam en helpt werknemers die te maken krijgen met een ontslagsituatie. Dreigt er ontslag of heb je een vaststellingsovereenkomst ontvangen? Juridisch advies inwinnen is belangrijk om je rechten veilig te stellen en een eerlijke ontslagvergoeding te ontvangen die hoger ligt dan de vaak aangeboden transitievergoeding. Voorkom dure advocaatkosten van een arbeidsrechtadvocaat en neem vrijblijvend contact met ons op voor een gratis eerste advies. Als je wilt kunnen wij vervolgens het onderhandelingstraject van je overnemen. Meer weten? Je bent van harte welkom op ons kantoor in Amsterdam of plan alvast een afspraak in op onze website