Dankbaar voor het mooie resultaat

Ik ben fijn op afstand met raad en daad bijgestaan, in mijn geval met een vaststellingsovereenkomst. Goed overleg per telefoon, ik ben Rietje bijzonder dankbaar voor het mooie resultaat

Mijn vaststellingsovereenkomst is erg goed afgehandeld, Rietje heeft mij goed geholpen, was erg geduldig en legde alles goed uit.

Heel tevreden

Via via bij Rietje terecht gekomen en werd direct teruggebeld. Ze heeft mij veel stress ontnomen door alles voor mij af te handelen met mijn werkgever. Met het resultaat ben ik heel tevreden maar ook de persoonlijke manier van handelen gaf mij veel vertrouwen. Hartelijk dank daarvoor, groetjes Sandra

Snel, zorgvuldig en succesvol

Ik kwam bij Rietje terecht nadat mijn werkgever en ik hadden besloten uit elkaar te gaan voordat mijn contract was beëindigd. Netbeans een ingewikkelde situatie en had vaststellingsovereenkomst nodig van een onpartijdige expert. Dat was Rietje. Zij regelde alles en ik had daardoor geen extra stress. We zijn er daardoor goed uitgekomen. Dus zeker een aanrader!

Uitstekende en snel geregeld

Zeer tevreden over het resultaat

Rietje is een professional die naast veel kennis een persoonlijke benadering hanteert in elke fase van het proces dat we hebben doorlopen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat, ze is goed voor mijn belangen opgekomen bij de onderhandelingen over de vaststellingsovereenkomst.

Heel prettig geholpen

Ik ben fantastisch geholpen tijdens mijn ziekte en arbeidsconflict. Vriendelijk en veel begrip voor mijn situatie, ik kon terecht met al mijn vragen. Uiteindelijk heb ik alles met een goed gevoel en een goede deal af kunnen sluiten.

snel en vakkundig geholpen

Zonder Rietje was het mij niet gelukt om zo goed uit de onderhandelingen te komen aangaande het einde van mijn arbeidscontract. Ze doet alles in goed overleg en heeft de kwestie snel en vakkundig afgehandeld. Ik heb veel aan onze samenwerking gehad, bedankt daarvoor!

Keizersgracht 391 a

1016 EJ Amsterdam

Over Brons Legal Ontslagrecht

Brons Legal Ontslagrecht is een juridisch bureau in Amsterdam en helpt werknemers die te maken krijgen met een ontslagsituatie. Dreigt er ontslag of heb je een vaststellingsovereenkomst ontvangen? Juridisch advies inwinnen is belangrijk om je rechten veilig te stellen en een eerlijke ontslagvergoeding te ontvangen die hoger ligt dan de vaak aangeboden transitievergoeding. Voorkom dure advocaatkosten van een arbeidsrechtadvocaat en neem vrijblijvend contact met ons op voor een gratis eerste advies. Als je wilt kunnen wij vervolgens het onderhandelingstraject van je overnemen. Meer weten? Je bent van harte welkom op ons kantoor in Amsterdam of plan alvast een afspraak in op onze website