Geweldige service

Ik kwam langs om de banden te laten controleren van onze BE combinatie. 2 banden waren aan vervanging toe. Er was even ruimte. Binnen een uur reed ik weer weg nadat ook de voorbanden nog even van links naar rechts en rechts naar links gewisseld waren voor “mooiere” slijtage. Bedankt team Versteeg.

Geweldige service

We hadden wat speciale vragen en verzoeken. We werden netjes terug gebeld. Onze grote camper kan daar op de brug voor uitlijnen. Erg vriendelijk ontvangen en (lekker bakkie) en goede kwaliteit werk geleverd. We zijn zeer tevreden! Bedankt!

Helemaal top!

Altijd servicegericht, betrouwbaar en vriendelijk personeel. Gewoon de juiste service waar je blij van wordt. :)

Goed bedrijf

Vriendelijk bedrijf , schoon en met goede service

Altijd prettig geholpen.

Prettig en vakkundig geholpen

Alles perfect geregeld.

Goed af te spreken, flexibel alles snel geregeld.

Perfecte service.

Nieuwe bandjes op de vooras, en dankjewel voor het terugzetten van de auto!

Versteeg staat altijd voor ons klaar!

We worden altijd snel geholpen en we kunnen ook altijd zonder probleem bij hun terecht.

Kwaliteit en uitstekende service op een plek

Dit is een van de weinige bedrijven waar je nog kan binnenlopen en uitstekend geholpen wordt. Niets is teveel, er wordt met de klant meegedacht en alleen het beste is goed genoeg. Een voorbeeld voor veel andere bedrijven in de auto industrie.

fijne service gerichte zaak, altijd snel en behulpzaam.

Snelle service vriendelijke mensen.

Klant vriendelijk

Denkt mee met de klant.

Professioneel bedrijf.

Altijd goed en snelle reactie, goed advies. Fijne mensen, al een lange relatie met dit bedrijf.

Gewoon uitstekend

Stond zaterdagavond met een lekke band op de aanhanger, kon niet meer verder. ff bellen met Versteeg Bandenservice. En kon naar enige tijd weer verder naar huis. Thanks Marco!

Subliem

Zoek niet verder dan Versteeg Bandenservice voor eersteklas bandenservice en vervanging. Vertrouw erop dat de experts met kwaliteitsproducten en professionele hulp. Doe geen concessies aan de veiligheid: kies voor Versteeg Bandenservice voor al uw bandenbehoeften!

In een woord positief

vakmanschap en klantvriendelijkheid top

Netjes en correct, zoals altijd!

Wij doen als sinds 2010 zaken met Versteeg en worden altijd correct geholpen. Bovendien zijn ze altijd heel netjes met het materieel, iets wat niet overal vanzelfsprekend is. 100% aanrader.

betrouwbaar

vriendelijk, goede informatie, komen afspraak op tijd na.

Helemaal top!

Na een mooie offerte was de afspraak snel gemaakt. Binnen het uur reden we weer weg met 4 nieuwe achterbanden onder onze vrachtwagen. Top service. Bedankt team Versteeg.

Monteurs die hun vak erg serieus nemen

Goed advies bij banden keuze Attent en vriendelijk

Fijne betrouwbare firma. Staan altijd voor je klaar.

Prima ervaring, altijd weer. We doen al jaren de banden van onze bedrijfs- en prive auto's daar. Er wordt altijd met zorg gewerkt en als je een lekke band o.i.d. hebt wordt je snel geholpen. Zeer aan te raden!

Goed week geleverd

Altijd een goed advies en snel geholpen

Altijd goed advies en snel geholpen ook voor de wat moeilijkere banden en uitlijnen van voertuigen

Uitstekend!

Altijd goed en persoonlijk geholpen!

Zeer goed.

Ik ben snel en goed geholpen.

Industriekade 13

2181 AJ Hillegom