Helemaal blij...

Eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid op een link geklikt voor zonnepanelen. Al snel kreeg ik een uitgebreide offerte met alle informatie die ik nodig had en een heel aantrekkelijke prijs. In de eerste instantie besloot ik er geen gebruik van te maken dat was geen enkel punt. Maar tijdens de koudere dagen bedacht ik dat mijn huis electrisch verwarmen misschien wel een optie was en maakt ik gebruik van het aanbod. Een week later stond de monteur voor de deur voor de schouw, weer een week later lagen de panelen op het dak. Alles netjes bevedtigd, kabels netjes weggewerkt en de volgende dag samen met Hannes de app om de opbrengst te monitoren. Kortom een snelle offerte zonder enige vorm van dwang, een nette prijs heldere communicatie en een nette afwerking en goed product.

Topkwaliteit en goede service!

Prima bedrijf, weten wat ze doen. Contact via een aanbeveling van vrienden gezocht met Hannes. Alles geregeld nette duidelijke offerte en altijd bereikbaar voor verdere vragen. Andy en zijn team hebben de oude panelen verwijderd, dakpannen geplaatst en nieuwe panelen met daarbij alle benodigdheden geplaatst op het dak, zolder en meterkast. Echt een aanrader!

Betrouwbaar en goede installatie

Betrouwbaar bedrijf, monteurs zijn harde werkers en werken secuur. Ook fijn contact gehad met Hannes. Zeker aan te raden om hier je zonnepanelen te laten installeren.

zeer postitief

Veel dank voor het team van Nuvanhetgas! Volgende mijn bevindingen op een rij: 1) van vrienden en familie zeer slechte ervaringen met andere aanbieders. Afspraken niet na komen en niet komen opdagen op afgesproken lever datum. 2) Veel prijsvergelijk gedaan en Nuvangas is competatief mbt prijs 3) levertijd goed en significant beter dan andere aanbieders. 4) Mijn contact persoon, Hannes Hilgenkamp, was altijd bereikbaar, zelfs tijdens zijn vakantie met goed advies 5) opleverdatum perfect nagekomen 6) zeer vakkundige en vriendelijke installateurs, Andy en sorry andere naam ben ik kwijt :-( 7) installatie ligt er nu bijna een week op en alles werkt super Dusss een aanrader

Op 27-7 -2023 door Nuvanhetgas.com 11 zonnepanelen laten plaatsen. De offerte en communicatie verliep zeer goed . De dag van plaatsing was het regenachtig maar de installateurs waren vriendelijk en zeer kundig . Na een goede uitleg van het systeem gingen ze naar huis. Top gedaan mannen we zijn zeer tevreden . Hannes Hilgenkamp bedankt voor alle goede service Ben je in de markt voor zonnepanelen kan je niet om Nuvanhetgas.com heen Metvriendelijke groet John

We zijn enorm tevreden over het contact met en advies van Hannes. Ook de installateurs hebben goed werk geleverd en zijn hard werkende, vriendelijke mensen. Wij bevelen Nu van het gas af zeker aan!

Top service en contact

Offerteaanvraag verliep soepel. Communicatie en inplannen afspraken volgens plan.Panelen keurig geïnstalleerd. Mannen kwamen keurig overleggen bij vragen. Netjes gewerkt in de woning. Keurig de bezem en een doekje erdoor nadat ze klaar waren. Wij zijn tevreden

Betrouwbare partner

In 2022 hebben wij het besluit genomen om volledig van het gas te gaan. Nuvanhetgas heeft ons met deskundig advies begeleid in deze transitie. 15 juni is de warmtepomp en warmtepompboiler in gebruik genomen en zijn wij daadwerkelijk 'van het gas'. Nuvanhetgas hebben wij ervaren als professionele en betrouwbaar. De installatie is zeer netjes uitgevoerd.

Prima!

We hebben, in eerste instantie, extra zonnepanelen laten plaatsen. Alles liep netjes. Goede info van Hannes, vriendelijke behulpzame monteurs. We zijn erg tevreden over hoe het gegaan is, We hebben inmiddels ook opdracht gegeven tot het plaatsen van een warmtepomp. Ook hierover hebben we goede, snelle informatie ontvangen. We hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen

Betrouwbaar

Enkele dagen geleden zijn bij ons 13 zonnepanelen geplaatst. Het hele proces vanaf eerste contact is prima verlopen. Afspraken zijn steeds correct nagekomen en ook werden we goed opde hoogte gehouden over de voortgang.

Pastoriestraat 53

7721 CV Dalfsen

Over Nuvanhetgas BV

Wij helpen jou naar een duurzaam huis en volledig elektrische warmte! Nuvanhetgas BV installeert full-electric warmtepompen en zonnepanelen. Wij helpen jou slimme keuzes te maken met een advies op maat voor jouw huis, want iedere situatie en huishouden is anders. Wij installeren full-electric warmtepompen met aandacht en zorg voor jouw voorkeuren en jouw huis. Daarbij richten we ons niet alleen op de warmtepomp, maar nemen we alle benodigde stappen en aanpassingen mee in een plan op maat. Wij installeren zonnepanelen met maximaal rendement en zorgvuldige afwerking van de installatie tot en met de meterkast. We werken met verschillende merken string omvormers en micro-omvormers en adviseren over de beste keuze hierin. Zo ben jij verzekerd van 20+ jaar zorgeloze opwekking!