Goed verzorgd

Afspraak conform uitgevoerde werkzaamheden en duidelijke uitleg van de werkzaamheden die gedaan zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Goeie service en altijd behulpzaam.

Super garagebedrijf. Altijd tijd nemen voor je en goed geholpen . Fijn personeel. Je bent geen nummer.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service bij zoektocht naar andere auto

Ik ben geweldig goed geholpen door Piet. Ik belde dat ik mijn droom auto gevonden had. Piet heeft onderzoek gedaan, en na overleg heeft hij de de auto voor mij hierheen gehaald, en heb ik hem vanmiddag opgehaald! Superblij ben ik met de service en ook met de auto natuurlijk!

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service, eerlijk en persoonlijk!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht!

Heel goede garage

Top service altijd direct beschikbaar en zelfs facturen met 0 euro

Super surves

Altijd goede service en altijd aardig en ze willen je altijd helpen

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service, persoonlijk en eerlijk!

Onze wensen voor een auto doorgegeven en samen op zoek gegaan. Binnen 2 weken een auto gevonden, door garage P. de Jong bekeken en eerlijk beoordeeld en ingekocht voor ons. Wij zijn er waanzinnig blij mee. Meteen laten chiptunen bij hen, waar we nu met caravan in de bergen al meteen profijt van hadden. Wij zijn super tevreden met deze klantvriendelijke, persoonlijke garage!

Goed en snel geholpen!

Ik zocht een tijdelijke auto en binnen een week hadden ze er een gevonden. Top!

Randweg 3

2959 CN Streefkerk