Goed advies en prima resultaten

CMD heeft goed advies gegeven en vervolgens de klussen uitstekend uitgevoerd. Binnenshuis werd de moeite genomen alles zo netjes mogelijk achter te laten. Het dagelijkse contact verliep plezierig.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed en vakkundig de zolder verbouwd

Goed en vakkundig de zolder verbouwd met daarbij nieuwe wanden, nieuwe Elektra, een vliering, 2 dakramen en stucwerk op alle wanden. We zijn zeer tevreden over CMD!

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakmensen die kwaliteit leveren en goede service

Enkele onderdelen buitenshuis laten vernieuwen en een probleem van onze afvoer laten oplossen. Het oplossen van het afvoer probleem verliep in eerste instantie niet soepel door het inschakelen van een derde partij maar de mannen hebben het daarna goed opgepakt en verholpen. Het team werkt netjes, zijn zelf pas tevreden als echt alles klopt en gaan voor een 10 als eindresultaat. Met name complimenten aan Ingmar die ons fantastisch geholpen heeft, keihard heeft doorgewerkt en kwalitatief goed werk levert. Heel blij met zijn hulp en vakkundig inzicht. Echte vakmensen, sympathiek, fijne service en zeker aan te raden bij anderen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Lekkage bij de schoorsteen en de dakkapel verholpen

Na gebeld te hebben snel gehandeld. Als er iets door omstandigheden iets niet lukt krijg je meteen een telefoontje of appje. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Komen de afspraken na en werken netjes. Ik zal ze zeker weer bellen als dat nodig is.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer ervaren en gespecialiseerde aannemer

CMD heeft een nieuw tuinhuis in onze achtertuin gebouwd, incl fundering: van de sloop van de oude schuur tot en met de finale afwerking. Ze hebben alle competenties in huis en lossen problemen ook goed op (destijds een verkeerde keuze voor een onderaannemer hebben ze goed opgelost).

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vakkundig

CMD is een zeer vakkundige en professionele organisatie. We zijn erg blij met onze mooie badkamer. Alleen de planning liet soms te wensen over, maar dat lag ook aan het verschuiven van de opleverddatum door onze hoofdaannemer.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Het contact met CMD verliep steeds heel plezierig. Afspraken werd nagekomen . De indruk is van een professioneel bedrijf.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede kwaliteit, afspraken worden nagekomen en prettige communicatie

We hebben verbouwing gedaan van nagenoeg de gehele woning inclusief verduurzaming waaronder volledige warmtepomp. De totale verbouwing had een doorlooptijd van ongeveer 5 maanden en dat sloot aan bij de overeengekomen planning bij opdrachtaanvaarding. De kwaliteit van het werk is zeer goed en we vonden de samenwerking erg prettig. Met name de communicatie is goed. Uiteraard waren er opleverpunten maar die zijn allemaal tijdens of snel na oplevering goed opgelost. Ik kan CMD dus zeker aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer tevreden met een mooi resultaat

Echte vaklui die meedenken over indeling en uitvoering. Eigen ideeën maken ze beter en de afwerking is top. Ook een prettig team om over de vloer te hebben.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Badkamer

Geslaagde verbouwing

CMD bouw heeft alles netjes voor elkaar. Duidelijke offerte, alles verliep volgens planning en goeie en snelle communicatie. Onze verbouwing is goed verlopen en waren heel blij met Chris en zijn team. Volgende verbouwing zouden we CMD Bouw weer inzetten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen

Van woonappartement naar droomappartement

Wij hebben CDM- bouw als heel prettig en deskundig ervaren. Samen met Erik Kuster hebben zij ons appartement volledig verbouwd tot een zeer comfortabel, harmonieus appartement. De samenwerking met ons als eigenaar, Erik Kuster verliep zeer prettig.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een betrouwbare, flexibele en kundige aannemer

We hebben het CMD team ervaren als een betrouwbare, flexibele partner bij het realiseren van onze gedroomde verbouwing. De samenwerking verliep uitstekend en ook de communicatie was open en helder, gaf vertrouwen en heeft zeker bijgedragen aan het positieve resultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Professioneel, betrouwbaar en snel

CMD heeft bij ons een houten dakterras aangelegd op de uitbouw van de onderburen. Het terras is volgens de vergunning van de gemeente Amsterdam gebouwd, max. 2,5m uit de gevel. Onze buitenruimte is hiermee verdubbeld. De werkmannen zijn professioneel en vriendelijk. Ze werken snel en secuur, zo konden we voor de zomer al genieten van ons mooie terras.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Amsterdamsestraatweg 31 d

1411 AW Naarden

06 41991084

Over CMD Bouw & Onderhoud BV

Wij zijn CMD Bouw & Onderhoud B.V. Wij zijn gevestigd in Naarden met een dreamteam van vakspecialisten. Wij streven altijd naar een hoogwaardige en duurzame wijze van bouwen. Door onze vindingrijke oplossingen, doordachte aanpak en samenwerkingen met de beste vakspecialisten zijn wij in staat om elk project een compleet eigen identiteit te geven.

Over Bouwnu