Plezierig contact gehad. Afspraken nagekomen. Geen gedoe wel dienstverlening. Een tevreden klant!

Vlot, vriendelijk en deskundig als altijd

Ze hielpen snel bij het via mijn verzekering vervangen van het gestolen display van m'n fiets

Prima service, niets is teveel!

Had een leuke fiets uitgekozen, toch aan het twijfelen geweest of het model wel passend was. Mocht rustig anders andere fietsen uitproberen. Uiteindelijk is het de eerste keus geworden, snelle service, correcte behandeling. Niks op aan te merken.

Zeer klantgericht, hoogstaande service!

Men denkt hier mee en geeft daarbij eerlijk advies. Deze keer (helaas) vanwege diefstal en beschadiging van onze fietsen hier gekomen. Maar een prima, zeer vlotte afhandeling.

Zeer goed geholpen

Diefstal accu en aanschaf nieuee fiets naar volle tevredenheid afgehandeld

zie bovenstaande opmerking

Echt een super ervaring !!!

Gastvrij, aardig personeel. Super geholpen en met 2 nieuwe MTB's naar huis, gelijk klaargemaakt, zodat we de volgende dag al de baan op konden. Ga zo door, dikke complimenten !!!

Goed en vakkundig geholpen

Nieuwe GIANT Gravelbike gekocht, goed en vakkundig geholpen en de fiets is geduldig/netjes afgesteld!

Wachten wordt beloond

Mooie grote zaak, uitgebreid assortiment en behulpzaam en vriendelijk personeel. Vanwege groot aanbod en professionaliteit ook druk. Je hebt wel geduld nodig. Als je geholpen wordt, gaat dat heel netjes. Er wordt goede uitleg gegeven bij de fiets. Moest alleen nadat ik de bestelling had gedaan, 3x informeren naar wat de status was en wanneer ik de fiets kon ophalen...die communicatie naar de klant toe is een verbeterpuntje. Al met al ben ik wel tevreden over mijn aankoop en raad deze zaak ook aan, mits je een portie geduld hebt.

Gewoon goed

Bij Broekhuis wordt je net zo goed geholpen als eerder bij TenTuscher

Goed en professioneel geholpen

De klant staat centraal, ze doen er alles aan om je goed te helpen

Persoonlijke behandeling

Er werd goed geluisterd naar mijn wens en met een goed advies over verschillende soorten fietsen waar mijn interesse lag. Persoonlijke benadering en alle tijd voor je hebben. Ik ben heel blij met mijn nieuwe fiets. Top team Top assortiment Groetjes Therese

Niet nakomen van afspraken en garantie.

Op 10 april 2024 heb ik een nieuwe Cannondale HT scalpel fiets gekocht van meer dan 2200 euro bij Broekhuis fietsen Enschede,. De koop leek een perfecte aankoop, Carbon frame en Shimano af montage. Ik had voor de zekerheid nog gevraag of dit XT af montage was en het antwoord was "Ja hoor". Op dinsdag 16 april naar de winkel in Enschede om de aankoop te bevestigen d.m.v. een handtekening en de inruil van mijn oude Cannondale. Een Super fiets echter nu na een 5 maanden fietsen kreeg ik wat problemen met de remmen en schakelen. Ik dacht geen probleem even terug naar Broekhuis Enschede. Ik had toch garantie en ik wist dat er iets met de achterrem-leiding was en dat de XT achter derailleur afstellen moest worden. Na 2X terug geweest te zijn kreeg ik een rekening die ik moest betalen voor het vervangen van dat de 1st 3 tandwielen van de cassette en reparatie van de remmen. Hoezo versleten tandwielen? Hoezo dacht ik het is XT die is echt niet na 5 maanden versleten. Ik gaf dit aan bij de reparateur maar die melde dat het helemaal geen XT cassette was maar een standaard Shimano af montage ging. Zeer verbaast dat ik was bekroop mij het gevoel dat ik belazert was bij de aankoop. De verkoper nam het allemaal maar gelaten op en ik moest de rekening van 31 euro gewoon betalen. Volgens mij is het zo dat een aankoop moet voldoen aan de aankoop afspraken en aan de wettelijke garantie verplichtingen ik had notabene ook nog eens een service pakket. Helaas moet ik bij Broekhuis fietsen concluderen dat afspraken niets waard zijn en is het servicepakket een sigaar uit eigen doos is. Mensen kijk goed na of je dat krijgt wat je koop want Broekhuis is geen Ten Tusscher. !!!!!!!!

enthousiaste vakkundige medewerkers

Liep een soort van spontaan naar binnen en had binnen het half uur mijn keuze gemaakt! Top advies , objectief! en meest fantastische MTB gekocht die ik me maar kon voorstellen! Later voor een top bike fit teruggekomen! Al metaal een hele fijne ervaring en een hele mooie fiets

Prettig professioneel en vriendelijk

Voor de eerste keer geweest met een vraag over een accu Zeer vriendelijk en zorgvuldig geholpen Kom zeker terug

Goede begeleiding bij goede aankoop nieuwe E-bike

Goede begeleiding voor inruil Cannondale E-bike en de afweging ketting of band en het proberen van andere merken Was echt heel fijn Bedankt voor het helpen bij het maken van de juiste keuze!

Top, goede uitleg, klantvriendelijk, kwaliteit en vlotte levering!

Zie hierboven!

Hele klantvriendelijke service

Ben erg goed geholpen in het vinden van de juiste gravelbike. Erg tevreden!

Fiets weer met plezier.

Graag zou ik attent gemaakt zijn, om de fiets tegen diefstal te kunnen verzekeren, dat er dan Trac en Trace op moest zitten. Gr.Gerrit Leunk

hebben verstand van fietsen, heel simpel

Goed advies, meedenken wat de beste keuze is en als er iets aan de hand is lossen ze het snel op.

ik ben een geweldige fiets van fijne club mensen, de vakkennis en de warmte voel je meteen

de Broekhuis mensen hebben hun uiterste best gedaan een fiets naar mijn persoonlijke wensen en mijn fysieke bouw bijna op maat te maken voor mij

Goede uitgevoerde reparatie, maar moest weken wachten.

Aller eerst voor de werkplaats balie stond de keren van bezoek een lange wachtrij. Er werd door één medewerker prima uitzoek werk gepleegd, maar de ergernis vd rij groeide. Toen bleek ook nog in eerste instantie 3 weken wachttijd nodig te zijn. Bij nader bezoek is dat een week teruggebracht. Maw personeels te korten voor de intake en uitvoering vd werkplaats. Kwalitatief is de reparatie uitstekend uitgevoerd!!

Geweldige service en oplossingsgericht meedenken

Er is van tevoren uitgebreid geïnformeerd naar mijn wensen en bedoeld gebruik van de fiets, en rekening houdend met financiële mogelijkheden zijn meerdere fietsen bekeken. Meermaals proef kunnen fietsen op modellen en formaten. Bericht bij binnenkomst bestelde fiets gekregen. Wederom uitgebreid proef gefietst, fiets aangeschaft en een aantal keer terug geweest om bel, zadel en stuur bij te stellen, nu ander zadel om te proberen. Steeds was er alle ruimte en rust om eea aan te passen en vragen te beantwoorden. Super blij en tevreden met de wijze waarop ik te woord werd gestaan, uitleg heb gekregen, de service en het oplossingsgericht meedenken. In één woord geweldig!

Perfect, klantvriendelijk geholpen

Twee fietsen ingeruild heel goed mee gedacht wat we wilden hebben en alle tijd daarvoor genomen. Goede inruilprijs gekregen en twee prachtige fietsen ervoor terug. Broekhuis een aanrader voor iedereen

Alles gut!

Ich bin sehr zufrieden, alles in Ordnung :))

Oldenzaalsestraat 340

7523 AJ Enschede