Wisselend

Het ligt er heel erg aan welk personeelslid je komt helpen. Ik voelde me door sommigen niet serieus genomen. Ik mag hopen dat dit nog gaat veranderen, want voor mij is dit een reden om een andere winkel te gaan zoeken. Gelukkig werd hij gecorrigeerd door een collega en ben ik alsnog goed geholpen.

Prima geholpen met onze fietskeuze

Wij werden heel goed geholpen door Kirsten met de keuze voor twee nieuwe fietsen.

Uitmuntend

Ik ben zeer tevreden met jullie service. Dit omdat ik nogal wat moeite had met de betaling omdat de bank niet meewerkte, jullie hebben er alles aan gedaan door mij de gelegenheid te geven mijn fiets in drie keer te betalen , ook al voelde ik mij hier erg opgelaten bij. Super bedankt Broekhuis voor de goede zorg en het grenzeloze vertrouwen.

Reparatie is prima, maar duurde wel erg lang

De uitgevoerde werkzaamheden zijn prima Maar duurde allemaal wel erg lang. Was ik niet gewend toen het nog ten Tusscher heette. Als ik uiteindelijk zelf niet gebeld had was mijn fiets nog niet klaar.. Ik ben betere service gewend helaas

Prima!!

Mijn mam en ik hebben nu allebei al voor de tweede keer daar samen een fiets gekocht. Zijn zeer tevreden je word er netjes geholpen en ze nemen de tijd voor je. En je krijgt een goede inruilprijs voor je fiets. En voor de onderhoudsbeurten betaal je een reële prijs.

Super professioneel geholpen

Onze wensen zijn goed gehoord en we zijn snel tot een mooie koop gekomen. Zowel het kopen als het ophalen van de fietsen is heel fijn verlopen.

Vriendelijke en behulpzaam

Ik ontving goed advies. Er werd goed rekening gehouden met mijn wensen en persoonlijke voorkeuren. De ontvangst en de koffie was goed. De keuze was reuze.

Top alles goed geregeld

Ze denken mee, ze stellen de fiets af naar jouw lichaam, en toch nog tips en trucs

Goede service en aardig personeel

Goede service en aardig personeel

Goede en snelle service

Mijn Bosch motor was stuk. Broekhuis deed garantie verzoek bij Bosch en 10 dagen lathad ik de fiets weer terug met een nieuwe motor. Geen aanvullende kosten. Perfecte service

Heel erg goed ( altijd)

Er wordt meegedacht en de problemen snel opgelost.

Vriendelijk en professioneel geholpen

Prima geholpen.Niet opdringerig en aan mij de beslissing. Jammer dat ik ruim een half uur moest wachten op de fietsafstelling.Dit ging heel serieus door een voorheen klasse wielrenner. De afrekening,door een leuke dame, was prettig en duidelijk met een kop koffie.

Deskundig advies en vriendelijke bejegening

Ik heb met plezier mijn nieuwe e-bike bij Broekhuis Enschede gekocht. Het advies was deskundig en afgestemd op wat er in mijn situatie nodig was. Dat betekent dat de persoon die mij hielp goed geluisterd heeft naar mijn verhaal. Dat waardeer ik zeer.

Slapeloze nachten

Het heeft Bjorn veel moeite en slapeloze nachten (mij ook) bezorgt, maar uiteindelijk is het gelukt en heeft hij bij Albers de ombouw kunnen regelen. Mijn fiets en die van mijn vrouw werden 2 weken geleden aangepast met Simply remote. Momenteel ben ik op fietsvakantie en heb er een kleine 700 km opzitten en kan zeggen dat de aanpassing het laatste stukje was wat de Neodrive nodig had. Bedankt Bjorn.

Prima service en kundig personeel

Al 4x nieuwe Cannondale fietsen gekocht.

Christa

Sehr, sehr gute Beratung, daher haben wir unsere Räder auch dort gekauft. Top Auswahl an Marken und Fahrräder. Immer wieder !

Fijn geholpen en prima service

Deskundige mensen die ons een fijne fiets hebben verkocht

Broekhuis daar voel je je thuis!!!

Een vriendelijk onthaal. Een fijn gesprek en ruim de tijd voor ons voor het inruilen en kopen van nieuwe fietsen. Voorstellen, afwegingen aandachtspunten voor alles. Proefrijden op een fiets die van elders moest komen, alles werd eraan gedaan om de juiste keuze te kunnen maken. Even de tijd genomen en toen de keuze gemaakt. Dan het moment van de fietsen ophalen. Wederom ruim de tijd voor de uitleg, het passen en afstellenin een woord geweldig!!!

Geweldig meegedacht en uitgevoerd

Vanaf het 1e contact hebben zowel Kai als Joereen veel werk verzet met als gevolg een nieuwe fiets. Grote klasse jullie inzet

Prima winkel

We hadden een lijstje met wensen opgesteld voor een e-bike. Deze opgestuurd en langs gekomen voor een gesprek. Erg vriendelijk ontvangen en tijdens een prima gesprek gekomen tot een goede keuze voor onze e-bike. Verschillende mogelijkheden kwamen langs met voor- en nadelen. Uiteindelijk met een goede e-bike de deur uit gegaan die aan vrijwel alle wensen voldeed. Prima!

Helemaal tevreden.

Samen met mijn vrouw allebei een nieuwe koga gekocht. Prima uitleg en konden div modellen uitgebreid testen. Bij het ophalen werden de fietsen mooi afgesteld en de laatste wijzigingen uitgevoerd. Helemaal tevreden gingen we met 2 mooie koga,s naar huis

erg tevreden

Ik heb het zeer gewaardeerd, dat ik direct langs komen met mijn fiets met een slag in het achterwiel. Direct werd gekeken of de slag verwijderd kon worden met spaken. Onvoldoende effect, daardoor een nieuw wiel aangebracht binnen 2 dagen! Prettig contact met medewerkers. En dan nog een fiets die elders gekocht was! Dank. groetjes Peter Geenen

Altijd goede service.

De medewerkers zijn gespecialiseerd en kundig. Denken met je mee en komen met goede ideeën

Duidelijk en goed

Ik had een ungeluk gehad met de fiets door een aanrijding met een auto ze hebben mijn fiets goed gemaakt hij rijd weer al vanouds

Snel geholpen. Top service !

Ook dit keer weer heel vriendelijk en snel geholpen bij Broekhuis.

Oldenzaalsestraat 340

7523 AJ Enschede