Vriendelijke en goed geholpen

Vriendelijke mensen en goed geholpen, duidelijk en zeer behulpzaam. Top service hoop dat het ook zo blijft. Zeker een aanrader daar een fiets aan te schaffen.

Gemengde gevoelens.

Verkoopproces prima, mooie fiets. Goed verhaal. Afleverproces echter zeer slecht geregeld. Ben 3 keer terug geweest met de fiets voordat alles duidelijk was en werkte. Blijkt dat er eigenlijk niemand is die weet hoe de bediening van de ondersteuning van de e-gravelbike werkt. Ook wordt er niet direct een handleiding bij verstrekt. Kwam men later mee. Wel positief is dat men direct tijd maakte op het moment dat ik weer terug kwam met de fiets.

Erg fijne winnel

Super fijn geholpen, zowel bij de aankoop als bij het afleveren. Teven is een rustpunten meer dan verwacht opgelost. Het ging hierbij om de aankoop van een 2de hands e-bike.

Prima geholpen en personeel klantvriendelijk.

Ben in een woord uitstekend geholpen.

fijne hulp bij zoeken naar juiste e-bike

Op mijn zoektocht naar een passend e-bike, werd ik zeer professioneel geholpen door de medewerkers van Broekhuis Enschede. Goede instructies voor de proefrit en goede uitleg bij ophalen van de gekochte fiets. Ook bij vragen na de aankoop blijft de hulp professioneel en vriendelijk

Tevreden maar dankzij HARRY en daarom ook een 8

Speciaal een halve snipperdag genomen om mijn nieuwe gravel bike op te halen en af laten stellen. Na een klein uurtje wachten komt Harry bij mij en zegt dat ik de fiets niet mee kan nemen omdat hij vindt dat de kwaliteit van aflevering niet voldoende is. Jammer. Ondanks alles heeft Harry er voor gezorgd dat de fiets de volgende dag alsnog kon worden opgehaald. Vandaar ook de hoge beoordeling.

Werkplaats: prima

Mijn ervaring bij bezoek werkplaats: goede service altijd vriendelijk en klantgericht

Deskundig, snel ingepland, marktconform

Deskundig, snel ingepland, marktconform

Lange tijd geen goede houding op mijn huidige MTB. Voor de eerste keer bij Broekhuis Enschede een bike fit laten doen. De nieuwe afstelling icm de nieuwe onderdelen is een verademing en ik rij klachten vrij rond mede dankzij Harry zijn expertise en adviezen.

Heel goed.

Fijn personeel. Betrokken en behulpzaam. En……prachtige fietsen.

prima geholpen fijn personeel

als jarenlange klant blijf ik de zaak trouw. Wordt altijd perfect geholpen.

Uitstekend worden altijd prima geholpen

Professionele medewerkers nemen alle tijd voor je als klant

Wij zijn heel goed geholpen bij de inruil van onze E-bikes. De inruilvoorwaarden zijn inzichtelijk en worden duidelijk uitgelegd. Onze nieuwe fietsen konden we na twee dagen al ophalen. Kortom: wij zijn blij

Zeer goede service.

Vriendelijke mensen en mensen met kennis. Prima geholpen en naar mijn wensen geluisterd.

In dit geval probleem met de Wahoo. Uiteindelijk werd deze vervangen door een nieuwe. TOP

Niets mis mee. Leuk team goede service

Fietsen waren na onderhoud keurig op tijd klaar. Fijn dat de poetsdoek er nog even overheen werd gehaald.

Een top zaak!!!

Altijd super geholpen, verkoop en de afstelling van mijn racefiets door Harry en eddy gewoon top.

Super service gericht

Eerlijk advies , service gericht en verstand van zaken

aardig, efficient, heel klantgericht

Zowel voor fietsreparatie als verkoop een prima adres.

Alles prima geregeld.

Alles prima geregeld.

Snel geholpen

Correct en snel geholpen

Alles wat ik zocht

Prachtige winkel, mooi aanbod aan verschillende producten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Binnen 20 minuten had ik alles gevonden wat ik nodig had.

Goede service, vlot en hulpvaardig personeel

Aardig en hulpvaardig personeel met kennis van zaken.

Het resultaat is goed

Ik bracht mijn TREK wielrenfiets voor een beurt. Ik ben gewend aan de prima service en aandacht die ik altijd bij Ten Tusscher ondervond. Er is voor mijn gevoel wel wat veranderd na de overname door Broekhuis. Ik kan er slecht tegen dat je alleen bij de balie staat en de medewerker gewoon mijn zijn werk achter de computer doorgaat en niet eens groet of een momentje geduld vraagt. Erg ongemakkelijk. Ook groeten in de winkel is er niet meer bij. Ik kreeg ook geen terugkoppeling dat de fiets wel eens een week weg kon zijn, ik moet dan maar wachten op het appje. Ook over de reparatie ben ik niet 100% tevreden. Dus... ruimte voor verbetering.

prima geholpen en snelle levering

Vlak voor mijn vakantie fiets ingeruild voor een trek e bike. Ben prima geholpen en fiets is snel geleverd.

Oldenzaalsestraat 340

7523 AJ Enschede