Fijne afhandeling

Duidelijk uitgelegd wat het probleem was en daar is ook goed op gehandeld, de fiets nog niet getest maar ga er vanuit dat het opgelost is

Goede uitleg over de fiets. Ook maat nemen en op maat afstellen

Goed en snel geholpen

Goed voorgelicht vooral op onderdelen die op de fiets zitten.

Een eerlijke fietsenzaak

Ik heb hier een nieuwe Gazelle Eclipse gekocht en gelijktijdig een fiets verzekering afgesloten. Alles prima geregeld denk je. Dus niet!!! Toen ik thuis kwam had ik een mailtje van de fietsverzekering dat mijn aanvraag in behandeling was en dat mijn fiets verzekerd was als ik de bevestiging van de verzekering had ontvangen dit kom enkele dagen duren

Super geholpen

Zeer prettig contact en snel geholpen!

Goede uitleg en prima service

Onlangs 2 fietsen aangeschaft bij Broekhuis. Goed geholpen door de medewerkers en duidelijk uitleg gekregen. Fietsen stonden binnen een aantal dagen voor ons klaar en wij zijn er super blij mee.

Heel betrokken medewerkers die erg goed met de meedenken

Ben erg prettig geholpen door Sylvia. Uiterst deskundig, neemt alle tijd voor je vragen en geeft heldere uitleg. Heb dat als zeer prettig ervaren.

Ik heb hele goede ervaring, Broekhuis Veenendaal, Mathijs. Ik heb daar een nieuwe Peugeot 3008, voor een vriendin ook de zelfde auto, en voor mijn zoon een electrische mountainbike, ze hebben super mooie fietsen. Ik ben zeer tevreden, ga zo door, met de topservice.

Opnieuw uitstekend

Uitstekend geholpen bij mijn keuze voor een elektrische fiets. Marcel dank en Sylvia dank. Wat een fijne service. De nieuwe fiets past goed bij me. Nog even de houding beter af laten stellen en ik weet uit ervaring dat ook na de koop de service prima is!!

De prijzen bleven variëren

De afgeleverde damesfiets was prima en de technische service okay. Maar de prijs ervoor varieerde van moment tot moment. De offerte in de winkel was twee keer anders en ook hoger dan de aanbieding op de website en de uiteindelijke factuur was te hoog, omdat er twee keer een kettingkast werd gefactureerd. Een mail over het verschil tussen offerte en internetaanbieding werd niet beantwoord. Dankzij onze alertheid werd de prijs uiteindelijk wat hij netto wezen moest.

Heel kundig

Goed ik werd kundig geholpen

Goede service klant staat centraal.

Prima bike fit gehad race fiets goed afgesteld.

Klantvriendelijkheid.

In eerste instantie een 2e hands elektrische koga gekocht. Fiets voldeed echter niet. Zonder problemen kon ik de fiets terug doen en heb een nieuwe elektrische Trek gekocht. Goede uitleg bij de koop gehad en prettig gevoel overgehouden.

Zie onder mijn toelichting

Ik ben niet helemaal tevreden Ik een koga met derailleur gekocht In de aankoop heb ik bepaalde opties meegenomen. Fiets,kettingslot,hoesje voor.de telefoon. Smeermiddel en een spuitbus om de ketting tereinigen.afgelopen vrijdag stond de fietskaart. Alleen het telefoon hoesje en spuitbus Waren er niet bij Ik zou hier bericht overbrengen maar Ik heb nog niets gehoord

Gewoon goed.

Prima geholpen.en hadden alle tijd voor het uitleggen en afstellen van de fiets.

Vriendelijk

Ik ben vriendelijk en goed geholpen waarbij eerlijke info over reparaties het belangrijkst is.

Fijne winkel

Heb er al een paar fietsen gekocht door de jaren heen, altijd goed en eerlijk advies.

Prima afgehandeld

Snel en hulpvaardig

Goed geregeld!

Vanuit Ede gefietst naar Enschede, om een powermeter te monteren. Dynamische zaak, goed en vlot geholpen ondanks de lekkere drukte. 215 km retourtje !

Top service en advies

Ik kwam op vrijdag avond 20 min voor sluit binnen met verzoek mijn schoenen te repareren en nieuwe te kopen zodat ik het weekend zou kunnen fietsen. Ik werd goed geholpen en heb uiteindelijk het weekend lekker kunnen fietsen met mijn nieuwe schoenen. De oude zijn gerepareerd en nu kan ik afwisselen.

Goeie service, mensen zijn beleefd en helpen je graag.

Een tijd terug is mij accu gestolen, gevraagd aan één van de medewerkers hoe dit allemaal op te lossen viel want ik ben wel verzekerd. Ze hebben me duidelijk uitgelegd wat ik moest doen en verder hebben ze het helemaal opgepakt. Erg fijn en was snel gerepareerd. Verder rondom vragen, service beurten ect werken ze netjes en leggen goed uit wat er wel en niet gedaan is aan de fiets. En vriendelijk personeel. Ik ben erg tevreden!

Ik word altijd vriendelijk en vakkundig geholpen!

Ik had een in de (nog vrij nieuwe) fiets, binnen no time verholpen, en zonder kosten!

Goede voorlichting over een gravelbike.

Door de goede voorlichting over een gravelbike heb ik besloten om de fiets te kopen. Zeer prettige medewerkers .Ze hebben mij dmv een fietsmeeting Goed op de fiets gezet.

Goed adres

Fijn geholpen en snelle levering van onze nieuwe fietsen

Goede service en nemen alle tijd voor de klant

Oldenzaalsestraat 340

7523 AJ Enschede