Goede service en nemen alle tijd voor de klant

De service en vakmanschap van het personeel is super

Ik ben als klant leuk ontvangen en goed op weg geholpen naar hetgeen ik op zoek was. Er is veel deskundigheid aanwezig.

super vriendelijk

Eddy heeft ons goed geholpen en Jolien was super behulpzaam.

Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen.

Zeer goed geadviseerd. Aankoop met deskundig advies, waarbij ook duidelijk gemaakt werd, welke fiets het beste bij mij past.

Beter dan verwacht

Nette deal, zonder gesteggel.

Prima aankoop begeleiding gehad

Prima geholpen, en ons aangehoord wat wij graag zouden willen, hier de fietsen ook naar uitgezocht en uit eindelijk gekocht.

Marcel heeft uitstekend werk geleverd.

Vanaf het eerste moment heeft Marcel ons uitstekend geholpen en geadviseerd. Het leidde tot de aankoop van nieuwe fietsen waar we blij mee zijn en waarvan mijn vrouw en ik vinden dat we een goede keus hebben gemaakt.

Fijn geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe E-bike

Meedenkend personeel toen ik kwam voor een nieuwe E-bike met lage instap dit keer. Er werd zelf een fiets van een ander filiaal gehaald. Kreeg keurig bericht toen de fiets klaar stond voor een proefrit. Er werd ook meegedacht om het op de beste manier te verzekeren. Vlotte afhandeling. Blij met mijn nieuwe fiets.

Super fijn

Super blij met mijn nieuwe elektrische fiets van het merk TREK. Ik zal iedereen uw bedrijf aanbevelen!! Ga zo door!!!!

op Broekhuis kan je vertrouwen !

Ik ben met het kopen van een tweede hands fiets correct en vriendelijk geholpen.

Goed geholpen en denken in oplossingen.

Goed geholpen door personeel.

Ik heb een nieuwe fiets gekocht. Het personeel helpt je daarbij.

Vriendelijke en kundig personeel

Het personeel is zeer vriendelijk en nemen de tijd en moeite om je te helpen wanneer je op zoek bent naar een bepaald product. De monteurs zijn zeer kundig in het repareren van je fiets. Ze geven je tips en advies hoe je de fiets het best kunt onderhouden of hoe je onderdelen het beste kunt vervangen.

Prima geholpen.met aanschaf fiets

In 45 jaar nog nooit ontevreden geweest!

Prijs van het artikel,garantie en inruil. We komen er altijd uit!

Ik ben prima bij Brookhuis door Eddy en Harry geholpen. Na een bezoek aan de showroom fiets gekocht, bike fitting gedaan. Al met al een plezierige ervaring!

Een geslaagde koop met veel persoonlijke aandacht

Ik was op zoek naar een nieuwe stadsfiets en deze heb ik ook zeker gevonden. Ik had al een specifieke op het oog, maar samen met de verkopers de tijd genomen voor eventuele alternatieven. Uiteindelijk zijn er 2 fietsen besteld, die ik een volgende keer kon uitproberen. Helaas was er een foutje gemaakt en was de verkeerde maat besteld, en daarom 1 puntje minder. Er werd dus nog een fiets besteld en nog wat wachttijd. Uiteindelijk waren er dus 2 fietsen voor een maand voor mij gereserveerd (mede door mijn afwezigheid bij vakantie) en heb ik genoeg kunnen testen / proberen, waardoor ik met een zeker gevoel de keuze heb kunnen maken.

Zeer goede service

Zeer aardig en goed personeel en de service is vanouds goed.ga zo door.

Goede service en vakbekwame medewerkers

Heb een ATB Scalpel 2 gekocht en deze is netjes bij mij aangemeten. Toen ik aankwam ben ik vakkundig te woord gestaan en is mijn oude fiets bekeken en ingemeten op de huidige instellingen. Deze werken 1:1 overgezet op mijn nieuwe fiets. De medewerkers weten waarover ze praten en er is voldoende personeel om snel geholpen te worden.

Geweldig geholpen en afspraken goed nagekomen

Goed advies gekregen over onze aanschaf van de nieuwe fietsen, ook bij het ophalen van de fietsen werd alles goed uitgelegd en overgedragen, we zijn erg tevreden en kunnen Broekhuis fietsen aan iedereen aanbevelen.

Hele nette service

Werd snel geholpen. Online makkelijke de servicebeurt te plannen.

Goede service.

Ze helpen je met je keus, door goede uitleg te geven. Proefrit op fietsen maakt de keus nog makkelijker. En ze nemen de tijd.

Afspraak is afspraak Zeer deskundige monteurs Verkoop ook

Oldenzaalsestraat 340