Perfect geregeld!

Prima contact, deskundig advies en een prachtige fiets voor naar de middelbare school.

Zie verhaal over service

Mijn ervaring is positief ns vele jaren klant bij ten Tusscher met vooral positieve ervsring op het gebied van service heb ik er nu weer een Connondale gekocht. Een aantal fietsen en merken uitgezocht en proef gereden. In een gemoedelijk gesprek met Marcel gekomen tot een deal. Goede uitleg over de fiets en wensen werden goed uitgewerkt. Met alles tot nu tevreden en begin vol goede moed aan de km die komen. Eddy Koenderink

Zeer klantvriendelijk

Zowel verkopers als monteurs vriendelijk en behulpzaam.

Vlot, correct en klantvriendelijk geholpen

Vlot, correct en klantvriendelijk geholpen

Goed geholpen. Vriendelijke mensen.

Goede aankoop adviezen.

Aflevering fiets niet compleet bij aflevering . Advies ga werken met afleveringslijst, met frame no. en naam monteur. Op deze lijst ook extra's vermelden die op verkooporder staan.

Snel en netjes geholpen!

Personeel zoekt met je mee, ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik zocht. Samen op zoek gegaan en een fiets in optie laten komen uit een andere vestiging. De fiets is helemaal naar mijn wensen afgesteld en fietst super! Ik ben zeer tevreden over de service en adviezen!

Uitstekend personeel met goede en welgemeende aandacht voor de klant!

Ik ervaar bij Broekhuis Fietsen Enschede (voorheen ten Tusscher) steeds weer die perfecte service, waarbij het personeel - verkoop én werkplaats- steeds weer een 'warme' klantvriendelijkheid' toont. Kortom: meer dan een aanrader !!

Topfietsen

2 mooie Cube E bikes gekocht. Prima geholpen en service

Wat een familiere sfeer en wat een ontzettende topper van een verkoper. Iets met “middel” en “kamp” in de naam. We konden gelijk de nieuwe fiets meenemen en het mandje werd kosteloos geïnstalleerd.

Super !

Afgelopen vrijdag fiets afgeleverd, fijne hulp en advies gekregen met de aankoop van mijn fiets.

goed geholpen vriendelijk personeel

goed ontvangen met een lekker kopje koffie. ze nemen tijd voor je en ben met een prachtige fiets de deur uit gegaan.

Alles simpelweg naar wens.

Ik werd meteen geholpen. De koper dacht er goed met mij mee, waardoor ik binnen een kwartier mijn perfecte fiets gevonden heb.

Zeer vriendelijke mensen , de service die ze geven is op en top, goede uitleg

Goede en eerlijke informatie Dankjewel Koen! Al jaren klant tot volle tevredenheid

Heel erg vriendelijk geholpen!

Erg fijn geholpen in de winkel. Geen gevoel van verkoop praatje. Ook erg blij met mijn fiets!

TOP!!

Prettig contact, vakkundig, denken goed mee in mogelijkheden, snelle levering van de nieuwe fiets. Prima service

Snel en vakkundig

Achterwiel vervangen en piepende trap as gemaakt Oorzaak van piepen zelf gevonden na enig speurwerk tijdens fietsen.

Fantastische ervaring!

Via de mail al contact gehad met Eddy in Enschede. Aangezien het voor mij een stuk rijden is stond de fiets al helemaal klaar op de dag van de afspraak. Na wat aanpassingen (die direct werden aangepast) rondom de zit op de fiets kon ik ‘m direct meenemen. Helemaal super!!

Super service

Goede en snelle service