Mijn ervaring is goed aardige lieve mensen
Top
Prima en ter zake kundig
Van te voren alles netjes doorgesproken, omtrent de behandelingen!
Tijdens het behandelen van de kies veel pijn. Na de behandeling vele dagen pijn. Voor de behandeling gaf de tandarts aan dat er geen verdoving nog was. Achter gaf hij aan dat het toch een gemene pijn gaf. Jammer, volgens mij was dit noodzakelijk
Ik vind de tandarts erg vriendelijk luistert goed naar me en stelde me gerust. Ben erg te Tevreden, ook over de receptie medewerker.
Ik ben verreweg geen fan van de tandarts en zie er altijd als een berg tegenop als het half jaar weer voorbij is. Ik word altijd erg op mijn gemak gesteld door mijn tandarts en assistente. Hij heeft begrip voor mijn angst en dat is super fijn! Ik ben anders gewend bij mijn vorige tandarts.
Handelen dingen wel af.
Vanwege bovenstaande zijn wij klant van jullie!
Top!
Prettige ervaring
Ik ben prima ontvangen en goed geholpen. Daarbij werd ook naar mijn wensen en onrust geluisterd. De behandeling was goed. Door mijn situatie (een operatie in het verschiet) was er mij veel aan gelegen dat alles tijdig was opgelost, zodat de geplande operatie niet hoeft te worden uitgesteld. Dank!!! Daar hebben jullie echt alles aan gedaan. Ook de briefing naar xpert Clinics stel ik erg op prijs. Nogmaals dank! Echter ik ben vanwege aanhoudende pijnklachten nog 3x teruggeweest. Dat was niet nodig geweest (extra kosten voor mij, verloren tijd voor jullie) als na het trekken van de kies ook was verteld dat er bot wrggescchraapt is en bot pijn langer aanhoudt dan alleen een getrokken kies. Conclusie. Dank voor alle zorg die was prima van iedereen. Aandachtspunt :vertel ook als pijnklachten langer kunnen duren en je weet dat die kans bestaat. Het neemt veel onrust weeg en voorkomt onnodige bezoeken en kosten.
Geen fan van de tandarts maar ik word daar op mijn gemak gesteld.
Ik werd vriendelijk behandeld. Alleen is het al de 3 de keer dat ik terug moest omdat de prothese telkens eruit viel. Ik heb aantaal keren aangegeven dat de prothese niet goed zit en telkens eruit valt maar er word naar mijn gevoel veel te snel gehandeld en behandeld. Ik durf nauwelijks een gesprek aan te gaan uit schaamte dat de prothese lost laat. En telkens als ik bij de tandarts ben geweest krijg ik een factuur.
Ik ben tevreden van alle behandelingen.
Word goed op de hoogte gesteld in verschillende behandelstrategie.
Hele fijne tandarts, stelt me altijd gerust als dat nodig is
Naar de mondhygienist gaan is geen pretje. Op oudere leeftijd is het gewoon een must. Je weet van te voren dat het lang stil liggen is met een mond wagenwijd open. Door de verdoving op het tandvlees als de gebruikte hulpstukken om de mond open te houden was de behandeling, redelijk pijnloos, snel afgerond. Kan weer 6 maanden vooruit.
Zeer geduldige en bekwame behandelaar, als je al angstig bent voor het zetten van implantaten. Dan hebben zij de gave om die angst weg te nemen.
Goede ontvangst en service zoals altijd
Vriendelijk ontvangst administratie personeel. Begint al bij binnenkomen praktijk. Behandelingen worden uiterst informatief en met deskundigheid uitgevoerd.
This was my first time as I recently moved to utrecht a month ago. Receptionist was really friendly and fast with helping to get all needed information. My dentist provided insight and tips into better oral health. I am very pleased.
Ik zou dezelfde dag als waarop het tandartsbezoek plaatsvond worden geïnformeerd over het bespreken van mijn casus tussen de tandarts en de endontoloog. We zijn inmiddels een week verder en ik heb nog altijd geen enkel bericht van de tandarts ontvangen. Daarnaast was ik tijdens het bezoek getuige van een meningsverschil tussen 2 personeelsleden, ik vind het niet professioneel om meningsverschillen uit te spreken in het bijzijn van patiënten.
Beste mevrouw/meneer, Ik heb nog geen vervolgafspraak gemaakt om de volgende reden; Ik vind het vervelend dat ik steeds een nieuwe/andere tandarts krijg. Zit te denken of ik overstap naar andere praktijk moet overwegen. Mijn voorkeur gaat uit naar mevrouw Naseri. Zij heeft mij vaker behandeld en ik voel me op mijn gemak bij haar. Hoeft niet perse bij haar, maar in ieder geval niet elke keer een ander gezicht. Verder is de valt mij op dat de afspraaktijd vaak wordt overschreden. vriendelijke groet, Rolf Beunderman
Beste, Recentelijk heeft u contact met een medewerker van ons gehad. Uitleg gehad over waarom dit zo (is) gebeurd. Fijn dat we er samen uitgekomen zijn. Mvg Team Mondzorgcentrum LRC
Had een afspraak voor implantaten maar nu blijkt alles nog te moeten starten. In juli zou het aangevraagd worden bij de zorgverzekeraar.
Beste, U heeft van ons (eerder) een mail ontvangen waarin de reden word vermeld waarom er nog geen machtiging is aangevraagd. Wij kunnen namelijk niet zomaar een machtiging aanvragen bij de verzekering, hierin moet voldaan worden aan verschillende eisen. En bij u zijn deze nog niet rond. U heeft binnenkort bij ons een afspraak staan, u kunt dit dan met de behandelaar bespreken. Heeft u nog verder vragen daarover dan vraag ik u om daar contact met de praktijk over op te nemen zodat wij uw vragen kunnen beantwoorden. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Team Mondzorgcentrum LRC
Londenstraat 138
3541 CB Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.