Goede ontvangst en service zoals altijd
Vriendelijk ontvangst administratie personeel. Begint al bij binnenkomen praktijk. Behandelingen worden uiterst informatief en met deskundigheid uitgevoerd.
This was my first time as I recently moved to utrecht a month ago. Receptionist was really friendly and fast with helping to get all needed information. My dentist provided insight and tips into better oral health. I am very pleased.
Ik zou dezelfde dag als waarop het tandartsbezoek plaatsvond worden geïnformeerd over het bespreken van mijn casus tussen de tandarts en de endontoloog. We zijn inmiddels een week verder en ik heb nog altijd geen enkel bericht van de tandarts ontvangen. Daarnaast was ik tijdens het bezoek getuige van een meningsverschil tussen 2 personeelsleden, ik vind het niet professioneel om meningsverschillen uit te spreken in het bijzijn van patiënten.
Beste mevrouw/meneer, Ik heb nog geen vervolgafspraak gemaakt om de volgende reden; Ik vind het vervelend dat ik steeds een nieuwe/andere tandarts krijg. Zit te denken of ik overstap naar andere praktijk moet overwegen. Mijn voorkeur gaat uit naar mevrouw Naseri. Zij heeft mij vaker behandeld en ik voel me op mijn gemak bij haar. Hoeft niet perse bij haar, maar in ieder geval niet elke keer een ander gezicht. Verder is de valt mij op dat de afspraaktijd vaak wordt overschreden. vriendelijke groet, Rolf Beunderman
Beste, Recentelijk heeft u contact met een medewerker van ons gehad. Uitleg gehad over waarom dit zo (is) gebeurd. Fijn dat we er samen uitgekomen zijn. Mvg Team Mondzorgcentrum LRC
Had een afspraak voor implantaten maar nu blijkt alles nog te moeten starten. In juli zou het aangevraagd worden bij de zorgverzekeraar.
Beste, U heeft van ons (eerder) een mail ontvangen waarin de reden word vermeld waarom er nog geen machtiging is aangevraagd. Wij kunnen namelijk niet zomaar een machtiging aanvragen bij de verzekering, hierin moet voldaan worden aan verschillende eisen. En bij u zijn deze nog niet rond. U heeft binnenkort bij ons een afspraak staan, u kunt dit dan met de behandelaar bespreken. Heeft u nog verder vragen daarover dan vraag ik u om daar contact met de praktijk over op te nemen zodat wij uw vragen kunnen beantwoorden. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Team Mondzorgcentrum LRC
Fijne praktijk met kundige tandartsen
Wel goede services maar geen goed advies wat ik kan doen
Beste, Aan de tarieven kunnen wij niets doen. Deze worden vastgesteld door de NZA in Nederland. Wat betreft het 2de stukje wat u vermeld: goede service maar geen goed advies wat ik kan doen. Dit zouden we graag met u bespreken om hier duidelijk te krijgen wat u precies bedoelt. We zouden graag binnenkort met u contact op willen nemen zodat wij dit samen kunnen bespreken. Mvg Team Mondzorgcentrum LRC
We worden altijd super geholpen
Ik werd door de telefonist receptionist gebeld en hij heeft wel zeker 5 minuten onafgebroken met zeer luide stem mij verteld dat ik niet kan verwachten dat ik een prijsopgaaf krijg ik moest een afspraak maken en de kosten zouden meteen berekend worden. Ik kon niet eens tussen zijn gesprek komen. Toen hij uitgeraasd was heb ik hem gezegd dat hij mij per direct uit het systeem moest halen en dat ik niet meer gebeld wilde worden. Wat een onvriendelijke en brutale man was dit helaas weet ik zijn naam niet maar het is geen reclame voor uw praktijk
Beste mevrouw, Wat vervelend dat u dit zo heb ervaren. We gaan dit intern oppakken om dit nogmaals te voorkomen. Mvg Team Mondzorgcentrum LRC
Altijd vriendelijk
Fijne nieuwe tandarts. Snel en goed geholpen
Zeer goed
Rustige aardige tandarts
Wij zijn ontzettend tevreden met onze tandarts. Houdt goed rekening met je, legt dingen duidelijk uit en werkt super snel. Vroeger zag ik er altijd tegenop om naar de tandarts te gaan maar sinds we hier zitten niet meer. Onlangs zijn we verhuisd maar we blijven zeker hier komen!
.
Controle
Deskundige tandarts
Goede service
Ik kwam bijna huilend binnen en ik ging lachend weer weg , zeer fijn geholpen
Ze nemen de tijd voor je. Soms is een afspraak maken lastig maar er word meegedacht. Fijne mensen
Ik wacht denk ik al 3 maanden op een implantaat, 3 keer met ruime tussenpauze moest ik bellen wat de kosten daarvoor zijn. Uiteindelijk kreeg ik dan een offerte. Al die tijd loop ik met een gat in m'n mond, voor iedereen zichtbaar en een zeer irritant gevoel. Nu wordt ik 2 weken voor de behandeling afgebeld dat het op de afgesproken datum 1 september niet doorgaat. Wanneer dan? , dat weten ze niet, en hoor er niks meer van. Tussendoor, heb ik ook nog kiespijn gehad, waarvoor ik ben geweest, de toenmalig tandarts zou het de dag erop met een collega bespreken wat te doen, en mij laten weten,maar een week later en ondtussen zelf alweer 2x gebeld weet ik nog niks, geen reactie. Communicatie is zeer slecht, waar ze wel goed in zijn is facturen te sturen, daar hoef ik zelf niet achteraan, dat kunnen ze wel.
Fijne praktijk, heldere, directe communicatie, beluisterend, scherp, korte lijntjes. Persoonlijke fijne interactie, altijd meedenkend naar zowel mij als mijn zoon. De balie assistenten denken heel goed mee, in 1 woord zeer plezierig.
Erg professionel en zorgvuldige behandeling gehad van zowel de tandarts als de assistente. Ben erg onder de indruk geweest. Geweldig dame en heer
Goed.
Londenstraat 138
3541 CB Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.