Fijne praktijk met kundige tandartsen
Wel goede services maar geen goed advies wat ik kan doen
Beste, Aan de tarieven kunnen wij niets doen. Deze worden vastgesteld door de NZA in Nederland. Wat betreft het 2de stukje wat u vermeld: goede service maar geen goed advies wat ik kan doen. Dit zouden we graag met u bespreken om hier duidelijk te krijgen wat u precies bedoelt. We zouden graag binnenkort met u contact op willen nemen zodat wij dit samen kunnen bespreken. Mvg Team Mondzorgcentrum LRC
We worden altijd super geholpen
Ik werd door de telefonist receptionist gebeld en hij heeft wel zeker 5 minuten onafgebroken met zeer luide stem mij verteld dat ik niet kan verwachten dat ik een prijsopgaaf krijg ik moest een afspraak maken en de kosten zouden meteen berekend worden. Ik kon niet eens tussen zijn gesprek komen. Toen hij uitgeraasd was heb ik hem gezegd dat hij mij per direct uit het systeem moest halen en dat ik niet meer gebeld wilde worden. Wat een onvriendelijke en brutale man was dit helaas weet ik zijn naam niet maar het is geen reclame voor uw praktijk
Beste mevrouw, Wat vervelend dat u dit zo heb ervaren. We gaan dit intern oppakken om dit nogmaals te voorkomen. Mvg Team Mondzorgcentrum LRC
Altijd vriendelijk
Fijne nieuwe tandarts. Snel en goed geholpen
Zeer goed
Rustige aardige tandarts
Wij zijn ontzettend tevreden met onze tandarts. Houdt goed rekening met je, legt dingen duidelijk uit en werkt super snel. Vroeger zag ik er altijd tegenop om naar de tandarts te gaan maar sinds we hier zitten niet meer. Onlangs zijn we verhuisd maar we blijven zeker hier komen!
.
Controle
Deskundige tandarts
Goede service
Ik kwam bijna huilend binnen en ik ging lachend weer weg , zeer fijn geholpen
Ze nemen de tijd voor je. Soms is een afspraak maken lastig maar er word meegedacht. Fijne mensen
Ik wacht denk ik al 3 maanden op een implantaat, 3 keer met ruime tussenpauze moest ik bellen wat de kosten daarvoor zijn. Uiteindelijk kreeg ik dan een offerte. Al die tijd loop ik met een gat in m'n mond, voor iedereen zichtbaar en een zeer irritant gevoel. Nu wordt ik 2 weken voor de behandeling afgebeld dat het op de afgesproken datum 1 september niet doorgaat. Wanneer dan? , dat weten ze niet, en hoor er niks meer van. Tussendoor, heb ik ook nog kiespijn gehad, waarvoor ik ben geweest, de toenmalig tandarts zou het de dag erop met een collega bespreken wat te doen, en mij laten weten,maar een week later en ondtussen zelf alweer 2x gebeld weet ik nog niks, geen reactie. Communicatie is zeer slecht, waar ze wel goed in zijn is facturen te sturen, daar hoef ik zelf niet achteraan, dat kunnen ze wel.
Fijne praktijk, heldere, directe communicatie, beluisterend, scherp, korte lijntjes. Persoonlijke fijne interactie, altijd meedenkend naar zowel mij als mijn zoon. De balie assistenten denken heel goed mee, in 1 woord zeer plezierig.
Erg professionel en zorgvuldige behandeling gehad van zowel de tandarts als de assistente. Ben erg onder de indruk geweest. Geweldig dame en heer
Goed.
Fijn dat ik terecht kon
Perfect
Goede zorg
Vervelend dar gaatje niet direct in Lopik kan worden gemaakt Moest 2 maanden wachten maar dar was dan in mijn vakantie. Dus naar leidsche Rijn Diagnose en behandeling van tandarts daar was niet gelijk en tandarts vond het bij 1 kies niet nodig om te vullen en bij nog een kies niet nodig om bij te slijpen. 1 kies mooi gerepareerd na stuk vulling verlies. Erg vreemd dat in Lopik dan blijkbaar onnodige behandelingen worden gedaan. Was al vaker voorgekomen. Had een nieuwe kroon nodig. Dat vond ik niet nodig. De kroon is goed blijkbaar want heen enkele andere tandarts heeft erover iets gemeld.. ik heb er ook geen last van
Beste, De praktijk neemt via de mail contact met u op. Met vriendelijke groeten, Mondzorgcentrum Lopik
Ik voekde mij dreckt thuis vanaf man bij de receptie, tandarts en assistent. H Hoshani staat niet bij het lijstje!!
Mondhygeniste legt alles goed uit werk goed en is duidelijk
Londenstraat 138
3541 CB Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.