
Lieve tandarts die je op je gamak stelt. En je precies uitlegt wat hij gaat doen. Dat is fijn want iedereen is toch gespannen als hij naar de tandarts gaat.
Het had fijn geweest als de assistente had verteld dat het wat uitloopt.
Gewoon goed
Goed ontvangst, goede uitleg en hulp aan de tanden. Dit zoals het hoort.
Ik heb als prettig ervaren
Ik zag erg op tegen de aangekondigde behandeling, maar is mij die zeer meegevallen door de wijze van benadering door Daan en zijn kunde bij de de behandeling. Hij hield rekening met mij, gaf mij de gelegenheid om af en toe bij te komen/slikken.
Slecht van tijd lang wachten
Alles was goed vond het alleen jammer dat na het trekken van een kies geen na controle is geweest heb wel een paar x gebeld met wat vragen en nu nog steeds onzeker of alles wel oké is dus na de vakantie maar weer bellen en een afspraak maken
Goed en vakkundig
Rustgevend
Tandarts is deskundig en vriendelijk. Beschikbaarheid heel matig evenals de wachttijd wanneer je een afspraak hebt.
Heb goede ervaringen met mondzorg centrum Lopik
Ontvangst en behandeling was heel vriendelijk. Goede uitleg vooraf en tijdens behandeling.
werk verricht netjes en vakkundig door de tandarts. wat ik waardeer is de persoonlijke belangstelling voor eventuele klachten. fijn om ook praktische tips mee te krijgen.
Goede praktijk
Goede zorg met aandacht.
Heel goed
De laatste 2 keer bij de mondhygiënist is slecht bevallen, pijn tijdens de behandeling. Voorheen nooit problemen mee gehad. Wie me behandeld heeft weet ik niet meer.
Toegankelijke praktijk met vriendelijke receptioniste en deskundige tandarts (Daan).
Lekker vlot
kies afgebroken en de delfde dag door verwezen naar kaakchirurg om uit te snijden
Werd vakkundig geholpen
Mijn echtgenoot Wim Kootkar 23-05-1955 heeft op 7 maart laatste gedeelte zenuwbehandeling gehad. In totaal rond 700,--. Woensdag 13 maart hersenbloeding in coma, 25 maart overleden. Overlijdenskaart naar Mondcentrum gestuurd. Daarna 2x mail beoordeling. Blijkbaar gegevens niet verwerkt in systeem, heel beetje slordig. Verzoek om uit coulance een tegemoetkoming in de gemaakte kosten van 29 februari en 7 maart.
Beste mevrouw, Allereerst gecondoleerd met uw verlies! Wat een vervelende samenloop van omstandigheden. Wij begrijpen dat er door u een mail is ontvangen op naam uw man? Wij hebben uw kaart ontvangen en deze is uiteraard ook verwerkt in ons systeem tentijde van de ontvangst. De mail die u ontvangen is een geautomatiseerde mail die via ons computersysteem loopt, wij hebben daar geen zicht op maar het systeem zou wel zaken die door ons zijn toegepast moeten mee nemen. Hoe dit dus heeft kunnen gebeuren verbaast ons ook en zijn wij ook uitzoeken. Wij willen wel graag onze welgemeende excuses hiervoor aanbieden. Daarnaast reagerend op uw aanhef: Er hoeft nog geen sprake te zijn van ervaring van pijn bij een gaatje, de behandeling word gebaseerd op verschillende vormen van onderzoek tijdens een consult, n.a.v. de uitkomst hiervan word een behandelplan opgesteld en deze word met de patiënt besproken tevens word er ook besproken waarom. Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Mondzorgcentrum Lopik
Goed en snel geholpen
Mijn gezin en ik hebben een zeer fijne ervaring bij onze dokter. Inmiddels zijn wij een stuk verder weg verhuist maar blijven gewoon bij Dr. Mohamed Hoesein. Erg fijne, kundige tandarts, met empathie en geduld voor zijn clienten! Ik raad hem zeker aan!!
beatrixplantsoen 1 c
3411 DA Lopik
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.