Offerte op maat ontvangen

De adviseur kwam bij ons thuis. We kregen een offerte op maat. Hij had alles netjes en duidelijk uitgelegd. De installatie was binnen 3 weken. We hebben zowel zonnepanelen als laadpaal geïnstalleerd. We raden het aan.

Kwaliteit en geen lange wachttijd!

Mijn ervaring met Encore solar ging super goed! Eerst kwam een vriendelijke man vrijblijvend schouwen. Hij won mijn vertrouwen en daarna ben ik gelijk akkoord gegaan! de installatie was binnen 3.5 week van begin tot eind afgerond tegen een nette prijs! Ik raad Encore solar aan!

Mooie resultaat

Ik raad het zeker aan. Ze zijn gecertificeerd en werken goed. We voor een betaalbare prijs installatie laten uitvoeren.

Ik twijfelde door salderingsregeling dat in de toekomst wordt afgebouwd. Doordat ik een elektrische auto heb gekocht. Is dat perfect in combinatie met zonnepanelen en laadpaal. Ik kreeg advies op maat bij mij thuis. Andere partijen kwamen niet. Ik vond persoonlijk contact fijn. Prima resultaat!

Betrouwbaar

Ze hebben hun werk netjes gedaan en alles netjes achtergelaten. Mooi werk geleverd!

Mooi en prima prijs

Ik ben tevreden over de dienstverlening van Encore Solar. Duidelijk en helder!

Prima service en resultaat

Ik heb mijn zonnepanelen aangeschaft bij Encore Solar. vriendelijke personeel en prima resultaat.

Goede kwaliteit en uitstekende ondersteuning

Voor mij was belangrijk goede kwaliteit materiaal, juiste toepassing en een solide business case. De offerte was duidelijk en verkocht was m.i. realistisch. De ondersteuning was vooraf, gedurende en ook na installeren uitstekend. Wat ik ook uitstekend vond was dat je in het gehele proces werd meegenomen en iedere stap werd duidelijk vooraf besproken. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Deskundige adviseurs

Ramin heeft netjes mij geholpen. Ik kreeg duidelijk uitleg. Dank

Netjes afgewerkt en goede prijs

Mijn ervaring met Encore Solar is goed. Communicatie was goed en de prijs ook. Dank!

Goed werk geleverd. We hebben aanvraag gedaan voor offerte en ze konden binnen 4 weken installeren. De installatie ging goed. Netjes afgewerkt.

Snelle installatie

De installatie verliep snel en efficiënt.

Prima resultaat

Ramin heeft ons prima begeleid, alles was duidelijk. Ze kwamen afspraken na. Top!

12 panelen geplaatst netjes

Nette werknemers. Ze hebben keurig alles opgeruimd nadat ze klaar waren. De installatie ging goed. We raden zeker aan!

Goede communicatie en prijs

De communicatie verliep prima en de prijs was goed. Dank

12 zonnepanelen inclusief montage top

12 zonnepanelen inclusief montage gedaan bij Encore Solar. Top resultaat!

Top kwaliteit geleverd

Bij 3 partijen offerte opgevraagd. Encore Solar was beste uit de offertes. Ramin heeft mij duidelijk alles verteld. Ik heb een mooie advies en rapport ontvangen. Ik raad het zeker aan! Kwaliteit en gecertificeerd! Prijs was goed!

Ramin van Encore Solar kwam langs voor schouw en offerte. Binnen 3 weken alles geregeld. Communicatie was perfect en tegen een eerlijke prijs.

Deskundige adviseurs en installateurs

De adviseur gaf goede uitleg. Ramin heeft ons goed meegenomen in het proces. Dank voor snelle en succesvolle installatie!

Professioneel

De installatie was goed gegaan. De adviseur was duidelijk en had alles van A tot Z uitgelegd.

Top werk

Ramin heeft ons keurig begeleid in het proces. Vriendelijke jongen en deskundig. Offerte was duidelijk en ze zijn gecertificeerd

Tevreden!

10 panelen laten plaatsen, binnen een dag alles afgerond. Ervaren vakmannen moet ik zeggen!

Mooi werk geleverd

Mooi kwaliteit geleverd. Ik ben er erg blij mee, Had ik dit maar eerder gedaan. Binnen zijn de kabels nauwelijks zichtbaar. Plus alles schoon achter gelaten.

Vriendelijke gasten en goede offerte

Vriendelijke gasten. Offerte was helder en de prijs is goed. Gecertificeerde bedrijf bij InstallQ vond ik belangrijk. Goede keuze!

Binnen 3 weken installatie

De installatie was zoals beloofd binnen 4 weken. De derde week hadden we al zonnepanelen op ons dak. Alles verliep goed. Dank.

de Vijf Boeken 1 h

2911 BL Nieuwerkerk ad IJssel

085 060 11 63

Over Encore Solar

7+ jaar ervaring met verduurzamen Wil jij jouw huis verduurzamen met zonnepanelen? En ben je op zoek naar een gecertificeerd bedrijf dat kwalitatief en veilige installatie uitvoert? Dat is precies wat Encore Solar te bieden heeft. Stel je voor dat je de controle hebt over je energievoorziening, met zonnepanelen die de zonnestralen omzetten in gratis stroom voor jouw huis. Encore Solar, InstallQ-gecertificeerd en een vertrouwde naam in duurzame energie met meer dan 7 jaar ervaring, biedt zonnepanelen die betrouwbaar en efficiënt zijn. We hebben al talloze huiseigenaren geholpen om hun energiekosten te verlagen en hun ecologische voetafdruk te verkleinen. Wat als je niet alleen geld kon besparen, maar ook kon genieten van de voordelen van gratis stroom en je elektrische auto kon opladen met onze laadpalen? Encore Solar maakt deze dromen werkelijkheid. Stel je voor dat je elke maand honderden euro’s bespaart op je energierekening en tegelijkertijd bijdraagt aan een duurzamere toekomst voor jouw kinderen en kleinkinderen. Ben je klaar om de volgende stap te zetten naar een duurzamere toekomst? Wacht niet langer! Profiteer nu van onze kosteloze dakinspectie en maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis adviesgesprek bij uw thuis met een van onze ervaren specialisten. Laat Encore Solar je begeleiden op jouw reis naar groene energie en financiële vrijheid. Wees de held van jouw eigen duurzame verhaal en begin vandaag nog met besparen.