Experts en betrouwbaar

Encore Solar is gecertificeerd en ze weten wat kwaliteit is. Bedankt!

Deskundig, goede prijs en kwaliteit

Deskundig advies gekregen en goede prijs en kwaliteit was ook goed.

Alles ging super. Top service en snel geïnstalleerd. Dank! We genieten nu van de opbrengsten! Vooral doorgaan mannen!

Goede offerte en installatie

Duidelijke afspraken gemakkelijk en de offerte was goed. De installatie liep uitstekend.

Kwam de beste offerte uit de vergelijking die in had gemaakt. Er waren ook goedkopere partijen, maar helaas waren die andere partijen niet gecertificeerde monteurs. Encore Solar is gekwalificeerd en erkende bedrijf!

Perfecte installatie

De installatie was TOP gegaan. Erkende bedrijf! Zeker aanrader.

Uitstekende installatie

Ik raad iedereen aan om bij Encore Solar installatie uit te voeren. Ze zijn gecertificeerd en erkend. Daarnaast zijn het vriendelijke mannen.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en eerlijke bedrijf. Ik raad het aan!

Professioneel en vriendelijk

Via subsidies kwam ik terecht bij Encore Solar. Ze waren vriendelijk en professioneel. Binnen paar jaar heb ik mijn investering eruit gehaald. Nu lekker verduurzamen.

Perfect en deskundig vakmannen

We hadden voor onze vakantiewoning zonnepanelen laten plaatsen door Spaanse bedrijf, helaas waren de Spaanse professioneels niet zoals verwacht. Via via kwamen we in contact met Ramin van Encore Solar. Ze waren speciaal voor ons naar Spanje gevolgen. Binnen 1 uur hadden ze geregeld, terwijl de Spaanse professioneels 3 weken bezig waren om uit te zoeken. Dank hiervoor!

Prima resultaat

Resultaat die opgeleverd is prima. Dank voor jullie flexibele werktijden. We hebben binnen 2 weken installatie gehad.

Uitstekende installatie

We zijn zeer tevreden. We raden Encore Solar aan.

Goed en snel

Encore Solar heeft goed en snel geïnstalleerd. Bedankt voor jullie inzet.

Beste monteurs uit de regio

We hadden hiervoor bij een ander partij laten uitvoeren. Daar waren we niet over tevreden. Vervolgens kwamen we via internet op Encore Solar, die hebben we ons uitstekend geholpen. Ze hebben oude panelen weggehaald en vervolgens nieuwe erop! Dank!

Eerlijk bedrijf

Adviseur gaf eerlijk advies. Ik en mijn vriend hebben die stap nu gemaakt en geen moment spijt gehad.

Goed georganiseerd bedrijf!

12 panelen laten plaatsen. Van begin tot eind liep alles goed. Ik ben tevreden!

Mooi installatie. Strak geplaatst!

Voorheen had ik twijfels! Nu denk ik had ik het maar eerder gedaan! Mooi werk geleverd en bespaar sinds de zonnepanelen een hoop kosten! Het verdient zich terug en gaat 25 jaar mee.

Ging snel

Het ging allemaal snel. Kosten zijn nu lager

Betrouwbaar en snelle installatie

Advies was keurig uitgelegd en uitgevoerd. Nu genieten we van gratis stroom. De investering halen we binnen paar jaar eruit. Bovendien zijn nu duurzaam. Dat is belangrijkste.

Blij!

Binnen een halve dag de gehele installatie afgerond. Zeker tevreden!

Deskundige vakmannen

Vakmannen die gecertificeerde zijn. Installatie ging vlekkeloos. dank

Mooi bedrijf

Mooi werk geleverd.

Betrokken en expertise onderneming

Ik ben zo blij dat ik voor Encore Solar heb gekozen! Vanaf het allereerste contact voelde ik me verzekerd van hun expertise en betrokkenheid.

Eerlijk/Betrouwbaar bedrijf!!

Voorheen met een ander bedrijf in zee gegaan. Ik had toen zo lang moeten wachten tot alles rond kwam. Encore Solar heeft mij vertrouwen overwonnen. Installatie was binnen 2.5 weken volledig afgerond en keurig afgewerkt. Bedankt en succes verder! Ik raad het oprecht aan

Verwachtingen overtroffen

Sinds ik mijn zonne-energiesysteem heb, heb ik aanzienlijk bespaard op mijn energierekening. Het is geweldig om te weten dat ik bijdraag aan een schonere planeet terwijl ik geniet van de voordelen van hernieuwbare energie. Encore Solar heeft mijn verwachtingen overtroffen en ik zou hen zonder aarzeling aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar zonnepanelen van hoge kwaliteit en uitstekende service. Bedankt, Encore Solar!

de Vijf Boeken 1 h

2911 BL Nieuwerkerk ad IJssel

085 060 11 63

Over Encore Solar

7+ jaar ervaring met verduurzamen Wil jij jouw huis verduurzamen met zonnepanelen? En ben je op zoek naar een gecertificeerd bedrijf dat kwalitatief en veilige installatie uitvoert? Dat is precies wat Encore Solar te bieden heeft. Stel je voor dat je de controle hebt over je energievoorziening, met zonnepanelen die de zonnestralen omzetten in gratis stroom voor jouw huis. Encore Solar, InstallQ-gecertificeerd en een vertrouwde naam in duurzame energie met meer dan 7 jaar ervaring, biedt zonnepanelen die betrouwbaar en efficiënt zijn. We hebben al talloze huiseigenaren geholpen om hun energiekosten te verlagen en hun ecologische voetafdruk te verkleinen. Wat als je niet alleen geld kon besparen, maar ook kon genieten van de voordelen van gratis stroom en je elektrische auto kon opladen met onze laadpalen? Encore Solar maakt deze dromen werkelijkheid. Stel je voor dat je elke maand honderden euro’s bespaart op je energierekening en tegelijkertijd bijdraagt aan een duurzamere toekomst voor jouw kinderen en kleinkinderen. Ben je klaar om de volgende stap te zetten naar een duurzamere toekomst? Wacht niet langer! Profiteer nu van onze kosteloze dakinspectie en maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis adviesgesprek bij uw thuis met een van onze ervaren specialisten. Laat Encore Solar je begeleiden op jouw reis naar groene energie en financiële vrijheid. Wees de held van jouw eigen duurzame verhaal en begin vandaag nog met besparen.