Perfect alles geregeld

We hebben een goede keuze gemaakt. Gecertificeerde monteurs die verstand hebben van installatie. Bedankt!

Geweldige werk geleverd

Ik het raad het zeker aan.

Top service en professioneel

Bedankt voor de installatie. Alles was top geregeld. Ik raad het aan!

Waanzinnig! Record gehaald met opbrengst

Ik had al veel eerder zonnepanelen moeten aanschaffen. Ze leveren super veel op. Ik heb 12 panelen laten installeren door encore Solar. Ze zijn professioneel en deskundig. Bedankt!

Installatie ging perfect

De zon schijnt en de zonnepanelen leveren nu al veel op! Installatie ging perfect. Tevreden over Encore Solar

Super service van de monteurs!

Vriendelijke personeel. Zonnepanelen bevallen tot nu toe uitstekend.

Goede service,snel en duidelijk

Binnen 2 weken kon installatie gebeuren. Binnen 1 dag was alles netjes geregeld. De zonnepanelen lagen binnen paar uur op ons dak en alles in de meterkast was ook klaar. Na paar uur hadden we als ons eerste duurzame energie. Bedankt Encore Solar!

Transparant en goed gelegd

Alles was van begin tot eind transparant en gezellige medewerkers. Ze waren vriendelijk en professioneel. Zeker aanrader! Ons buren gaan nu ook zonnepanelen nemen.

Heldere afspraken en komen afspraken na

We hebben een prettige ervaring met Encore Solar. Ze hebben duidelijk alles uitgelegd.

Netjes en beleefd

Respectvolle personeel. Ze waren netjes en beleefd. Het was gewoon perfect, ook de telefoongesprekken waren helder.

Vriendelijke benadering en professioneel

De mannen hadden een vriendelijke benadering en ze waren professioneel. Bedank en ga zo door mannen!

Blij en de installatie is perfect gegaan

Zonnepanelen leveren veel groene stroom op. Installatie is perfect gegaan, rustige en nette jongens die alles vakkundig aangelegd hebben. Goede personeel!

Alles is prima gegaan

Alles is prima gegaan. Goede uitleg gekregen. Offerte was duidelijk. zowel de adviseur als installateurs waren vriendelijk.

10 panelen geïnstalleerd

Ik geef Encore Solar een 10 omdat zeer tevreden ben. Mijn advies is vooral doorgaan.

Blij met zonnepanelen

We zijn blij met de zonnepanelen en de installateurs verdienen complimenten! Echt super gewerkt.

Vriendelijke personeel

Prettige installateurs. We hebben nu voor de tweede installatie Encore Solar gekozen. En wederom super gedaan.

Top en snel geïnstalleerd

Ze hebben goede service en snel geïnstalleerd!

Uiteraard aanrader

Aanrader. Top service, van A tot Z goed begeleid. Dank

Betrouwbaar en snel geïnstalleerd

Ze hebben mij alles goed uitgelegd. Ze zijn betrouwbaar en eerlijk.

Aanrader

Ze luisterden goed naar mijn wensen. offerte aangevraagd en binnen 3 weken geplaatst. Aanrader!

Eerlijke bedrijf met kennis van zaken

Mijn ervaring is zeer goed met Encore Solar, Heb 12 panelen laten zetten, advies op maat gekregen, naar de wensen wordt er geluisterd, ook tijdens de installatie werden alle vragen en zorgen ontnomen. Je ziet gelijk dat ze professioneel zijn en kennis van zaken. In de toekomst ga ik een batterij plaatsen, mijn installatie is dan ook hierop ingericht. Ik zal dan weer aankloppen bij je Ramin, bedankt nog!

3 nette mannen hebben alles goed geregeld

Offerte was duidelijk en ze konden snel installeren

12 zonnepanelen geweldig geplaatst

Encore Solar maakt groene energie gemakkelijk en betaalbaar. Hun deskundige team heeft me geholpen bij elke stap van het proces. Geweldige ervaring!

4 panelen netjes gedaan

Goed gedaan. Offerte op maat en installatie ging goed.

Goede klantenservice

Ik ben zo blij dat ik voor Encore Solar heb gekozen. Ze leveren hoogwaardige zonnepanelen en hun klantenservice is top. Mijn huis is nu energieonafhankelijk!

de Vijf Boeken 1 h

2911 BL Nieuwerkerk ad IJssel

085 060 11 63

Over Encore Solar

7+ jaar ervaring met verduurzamen Wil jij jouw huis verduurzamen met zonnepanelen? En ben je op zoek naar een gecertificeerd bedrijf dat kwalitatief en veilige installatie uitvoert? Dat is precies wat Encore Solar te bieden heeft. Stel je voor dat je de controle hebt over je energievoorziening, met zonnepanelen die de zonnestralen omzetten in gratis stroom voor jouw huis. Encore Solar, InstallQ-gecertificeerd en een vertrouwde naam in duurzame energie met meer dan 7 jaar ervaring, biedt zonnepanelen die betrouwbaar en efficiënt zijn. We hebben al talloze huiseigenaren geholpen om hun energiekosten te verlagen en hun ecologische voetafdruk te verkleinen. Wat als je niet alleen geld kon besparen, maar ook kon genieten van de voordelen van gratis stroom en je elektrische auto kon opladen met onze laadpalen? Encore Solar maakt deze dromen werkelijkheid. Stel je voor dat je elke maand honderden euro’s bespaart op je energierekening en tegelijkertijd bijdraagt aan een duurzamere toekomst voor jouw kinderen en kleinkinderen. Ben je klaar om de volgende stap te zetten naar een duurzamere toekomst? Wacht niet langer! Profiteer nu van onze kosteloze dakinspectie en maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis adviesgesprek bij uw thuis met een van onze ervaren specialisten. Laat Encore Solar je begeleiden op jouw reis naar groene energie en financiële vrijheid. Wees de held van jouw eigen duurzame verhaal en begin vandaag nog met besparen.