Goede prijs

Goede prijs en snel geïnstalleerd

Goede prijs en betrouwbaar

Op advies van onze buren hebben we voor Encore Solar gekozen. Bij de buren was alles netjes gedaan, dus hebben wij ook besloten om te verduurzamen met jullie van Encore Solar.

Tevreden!

Van begin tot eind heb ik goed hulp ontvangen. Vragen werden serieus genomen en afspraken kwamen ze altijd na.

Top ervaring

Alles verliep goed en kabels netjes afgewerkt. De schouwer kwam vooraf langs om de situatie te bekijken en binnen een maand al panelen op mijn dak.

6 panelen super blij mee!

Ik kreeg gratis offerte op maat. Alles top geregeld. Tevreden mee!

Aanrader

Betrouwbaar en goed werk geleverd

Uitstekend zonne-energiebedrijf

Ik wil graag mijn ervaring delen met Encore Solar, een zonne-energiebedrijf dat mijn verwachtingen heeft overtroffen. Vanaf het allereerste contact tot aan de installatie en het gebruik van mijn zonne-energiesysteem, ben ik buitengewoon tevreden met de service en kwaliteit die Encore Solar heeft geleverd. Communicatie 9 Installatie 10 Afspraak nakomen 10 Deskundig 9

8 panelen goed en snel geïnstalleerd

8 panelen met micro omvormers gekocht. Ze waren duidelijk en kon snel geïnstalleerd worden. We zijn er blij mee. We zijn hebben nu onze eerste stap gezet om te verduurzamen!

Wat me het meest heeft verbaasd, is de kwaliteit van de producten en diensten van Encore Solar. Ze werken uitsluitend met de nieuwste technologieën en hoogwaardige zonnepanelen die duurzaamheid en efficiëntie garanderen. Het installatieteam was snel, efficiënt en respectvol voor mijn eigendom. Ze zorgden ervoor dat alles perfect werd geïnstalleerd en hebben de tijd genomen om mij uit te leggen hoe ik optimaal gebruik kan maken van mijn nieuwe zonne-energiesysteem. 12 panelen geïnstalleerd.

Uitstekende ervaring met Encore Solar!

Ik beveel Encore Solar ten zeerste aan aan iedereen die overweegt om zonnepanelen te laten installeren. Hun professionaliteit, expertise en uitstekende service maken hen tot een betrouwbare keuze. Bedankt, Encore Solar, voor jullie fantastische werk!

Tevreden met prijs en geleverde diensten

De communicatie was uitstekend, ze beantwoordden al mijn vragen en gaven me duidelijke uitleg over de installatie en het gebruik van de zonnepanelen.

10 panelen uitstekend gelegd

Bij verschillende partijen offerte opgevraagd voor 10 panelen. Bij Encore Solar was alles duidelijk en een goede prijs. Ze reageren snel. Aanrader!

Gekwalificeerde en netjes gedaan

Installatie gedaan door gecertificeerde bedrijf. Wij zijn tevreden met het resultaat.

Klantvriendelijk

Encore Solar is klantvriendelijk en het proces verliep van A tot Z goed!

Topkwaliteit en service!

Encore Solar levert topkwaliteit en service. Ze zijn deskundig, efficiënt en communiceren goed. Een echte aanrader! Bedankt, Encore Solar!

De jongens waren goed in communicatie en de installatie liep super! Het ziet er netjes uit.

Tevreden

Deskundig en professioneel geïnstalleerd.

We zijn zo blij dat we deze stap hebben gemaakt om te verduurzamen. Encore Solar heeft ons goed geholpen. We kregen advies op maat. Ook hebben ze ons huis toekomst bestendig gemaakt voor thuisbatterij en laadpaal. Aanrader!

Prijs is goed Communicatie is goed Installatie is goed Bedankt voor de heldere en goede werk!

Top werk!

Super blij. Vooraf langs geweest, 2-3 weken later geplaatst. Top bedrijf, bedankt!

Goedkoper dan andere partijen en prima werk!

Mooi werk geleverd

Offerte was duidelijk en snel gemonteerd!

Tevreden

Offerte op maat ontvangen. De installatie liep goed. Ze zijn gecertificeerd en herkend door InstallQ. De communicatie liep goed en binnen 4 weken werd geinstalleerd. We zijn tevreden mee.

Blij en tevreden!

Aangezien ik weinig ervaring had in zonnepanelen ben ik goed geïnformeerd! Installatie is keurig gedaan en netjes afgewerkt. Raad dit bedrijf aan iedereen aan!

Goed en betrouwbaar

Encore Solar heeft mijn verwachtingen overtroffen met hun uitstekende service. Het hele proces, van het eerste contact tot de installatie van de zonnepanelen, verliep vlekkeloos. Het team was vriendelijk, deskundig en zorgde ervoor dat ik volledig op de hoogte was van elke stap. De kwaliteit van de zonnepanelen is indrukwekkend en ik merk nu al een aanzienlijke besparing op mijn energierekening. Ik beveel Encore Solar ten zeerste aan!

de Vijf Boeken 1 h

2911 BL Nieuwerkerk ad IJssel

085 060 11 63

Over Encore Solar

7+ jaar ervaring met verduurzamen Wil jij jouw huis verduurzamen met zonnepanelen? En ben je op zoek naar een gecertificeerd bedrijf dat kwalitatief en veilige installatie uitvoert? Dat is precies wat Encore Solar te bieden heeft. Stel je voor dat je de controle hebt over je energievoorziening, met zonnepanelen die de zonnestralen omzetten in gratis stroom voor jouw huis. Encore Solar, InstallQ-gecertificeerd en een vertrouwde naam in duurzame energie met meer dan 7 jaar ervaring, biedt zonnepanelen die betrouwbaar en efficiënt zijn. We hebben al talloze huiseigenaren geholpen om hun energiekosten te verlagen en hun ecologische voetafdruk te verkleinen. Wat als je niet alleen geld kon besparen, maar ook kon genieten van de voordelen van gratis stroom en je elektrische auto kon opladen met onze laadpalen? Encore Solar maakt deze dromen werkelijkheid. Stel je voor dat je elke maand honderden euro’s bespaart op je energierekening en tegelijkertijd bijdraagt aan een duurzamere toekomst voor jouw kinderen en kleinkinderen. Ben je klaar om de volgende stap te zetten naar een duurzamere toekomst? Wacht niet langer! Profiteer nu van onze kosteloze dakinspectie en maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis adviesgesprek bij uw thuis met een van onze ervaren specialisten. Laat Encore Solar je begeleiden op jouw reis naar groene energie en financiële vrijheid. Wees de held van jouw eigen duurzame verhaal en begin vandaag nog met besparen.