Geweldige service toegespitst op onze situatie

Aardig, vakkundig, het onmogelijke mogelijk maken en dat voor een zeer redelijke prijs

Scherpe prijs en goede service

Snelle scherpe en duidelijke offerte. Heldere uitleg, fijne service en snelle installatie van de laadpaal. Goed contact, zeker een aanrader.

Professioneel aangelegd. Vriendelijke monteurs.

Deskundig en klantvriendelijk

Na de installatie deed het systeem het de volgende dag niet. Ik heb gebeld en men kwam direct dezelfde dag, zelfs savonds om 19:15 om het naar tevredenheid op te lossen.

Goed en professioneel geholpen

Fijn bedrijf om mee samen te werken en je wordt er snel en vriendelijk te woord gestaan. Alles netjes afgeleverd.

Uitstekende service, erg efficiënt

De mannen, netjes in werkkleding met bedrijfslogo waren mooi op tijd. Na een korte uitleg over de situatie direct aan de slag. Hard- maar ook de software geïnstalleerd. Pas nadat het laden van de auto is getest alles correct werkte (in één keer werkend) zijn de mannen vertrokken.

Super correcte afhandeling

De laadpaal aan huis werd netjes geïnstalleerd. Nu nog wachten op Stedin zodat alles echt in gebruik genomen kan worden. Vervolg opdrachten voor vernieuwen van de meterkast zijn gemaakt.

Aardige en kundige mensen!

Zeer goed geholpen met plaatsing laadpaal in redelijk complexe situatie. Netjes gewerkt, heldere communicatie, prettig geholpen!

Goede kwaliteit afgeleverd

Intervolt heeft zich netjes aan afspraken gehouden en levert goede kwaliteit af.

Hallo Dolf, Goed om te horen dat je tevreden bent! Team InterVolt

Monteurs hebben het prima gedaan

Monteurs waren heel correct hebben de boel aangesloten

Keurige dienstverlening

Twee jonge mannen die hard werkten, goed overleg pleegden met de klant en heel vriendelijk in de omgang.

Snelle en correcte installatie laadpaal

De twee medewerkers waren vriendelijk en hebben de installatie van de laadpaal netjes en snel verzorgd.

Super goed geholpen en vakmensen

Ik werd heel netjes geholpen

Ongelooflijk nette service!

Ik heb van InterVolt gebruik gemaakt voor de plaatsing van onze laadpaal. Maar ondanks dat ik met speciale verzoeken kwam mbt de locatie van de plaatsing ben ik enorm goed door hen geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en de installatie is keurig verzorgd en opgeleverd. Complimenten! Tom

Net bedrijf met heldere communicatie

Net bedrijf met heldere communicatie. Vakkundig personeel en wil graag meedenken.

Fijne snelle service, aardige gasten

Fijne snelle service, aardige gasten

vakkundig en punctueel

Goed werk geleverd en alles netjes achter gelaten

Zeer fijn contact - prima service en installatie

Ik was in de markt voor een laadpaal en heb vier bedrijven om een offerte gevraagd. Alle bedrijven hebben geoffreerd. Twee bedrijven namen de moeite voor een persoonlijk bezoek en gesprek, waaronder Intervolt. Hier hebben zij het verschil gemaakt. De mannen bleken duidelijk verstand van zaken te hebben. Ze bieden verschillende laadpalen aan - en lieten deze ter plekke zien. Ik vond dat prettig, omdat je dan iets te kiezen hebt. Ik waardeerde hun advies omtrent welke laadpaal in mijn situatie goed zou passen. Ik vind het tevens prettig dat de persoon met wie ik het gesprek heb gevoerd, ook de persoon is die de installatie heeft gedaan. De installatie zelf was zorgvuldig. Er werd zeer netjes gewerkt, met zorg voor onze woning. Goede service en uitleg. Zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

kundig, vakbekwaam, vriendelijk en flexibel

Vriendelijke vakbekwame mensen staan je beleefd te woord. Denken mee in goed oplossingen en stellen zich hierin flexibel op.

Goed werk geleverd!

Ondanks de stromende regen, is er goed werk afgeleverd en bleven de installateurs vriendelijk en prettig.

Hallo Maarten, Goed om te horen dat u tevreden bent met de uitgevoerde installatie! Bedankt voor de positieve review.

Zeer netjes gewerkt, goed in contact met klant

Intervolt heeft goed en keurig werk afgeleverd. Zij waren benaderbaar en meedenkend. Dit installatie is daardoor als zeer prettig ervaren.

goede ervaring en afspraak nagekomen

prima ervaring en volgens afspraak aangelegd heeft verstand van zaken

Vriendelijk en deskundig geholpen, plezierig contact

Ik heb voor InterVolt gekozen omdat ze serieus rekening hielden met mijn wensen in het voortraject. Onze EV-lader kon al binnen twee weken worden geplaatst. Toen er een probleem bleek te zijn een paar uur na de installatie zijn de monteurs meteen teruggekomen om het op te lossen. De omgang was aangenaam, en het werk is met grote deskundigheid uitgevoerd. Zonder meer aan te bevelen!

Deskundige en vriendelijke mensen.

Installatien van de laadpaal is snel gebeurd. Eerst kwam een van de mensen langs met een aantal dummy laadpalen. Mij werd uitgelegd wat de voor en nadelen zijn van iedere paal en de prijs. Obv de adviezen en mijn behoefte heb ik een keuze gemaakt. Vervolgens een afspraak voor de montage gemaakt. Binnen 3 uur was het gemonteerd en in werking gesteld.

Zeer goede ervaring gehad.

Wij zijn goed geholpen. Uitgebreide antwoorden op al onze vragen. Netjes afgewerkt en goede nazorg. Bedankt heren!

Huifkardrift 19

3436XS Nieuwgein