Prima resultaat, netjes gewerkt

Prima resultaat, netjes gewerkt

Zeer positief

De monteurs waren erg geduldig, netjes en bereidwillig en dachten in oplossingen met het invoeren van de kabel. Goede communicatie

Betrouwbaar en professioneel. Zeker aan te raden!

Vlotte installatie, zeer behulpzaam en klantgericht

Ik ben zeer tevreden over de vlotte installatie van de dienst. De medewerker die verantwoordelijk was voor de installatie was buitengewoon behulpzaam en klantgericht. Ik waardeerde de efficiëntie en vriendelijkheid waarmee alles werd afgehandeld, waardoor mijn hele ervaring positief was.

Professioneel team, soepele installatie van begin tot einde.

Professioneel team, soepele installatie van begin tot einde.. Ik raad dit zeker aan!

Snelle installatie en goede service. Ze hebben de werkplek ook weer netjes achtergelaten. Dank voor het goede werk!

Ik ben tevreden

Ik ben absoluut blij met de hulp die ik kreeg van het team van Intervolt! Vanaf het allereerste contact verliep alles vlot en efficiënt. Ik kon snel een afspraak maken, wat voor mij erg belangrijk was. Het team toonde een opmerkelijke professionaliteit en deskundigheid bij de uitvoering van hun werk, en ik ben zeer tevreden met de resultaten. Daarnaast was de communicatie gedurende het hele proces uitstekend - ze waren altijd vriendelijk, attent en beantwoordden al mijn vragen met duidelijke uitleg. Ik kan Intervolt ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar geweldige dienstverlening en een prettige ervaring.

Heel fijn geholpen

Super goed geholpen en het personeel was super vriendelijk

Topper

Geweldig geholpen voor een laadpaal aan huis. Abdel van Intervolt heeft goed meegedacht aan de beste plek om de laadpaal te plaatsen. Na plaatsen is alles weer netjes opgeruimd en meegenomen.

Mooie offerte, super snelle plaatsing, vriendelijke elektriciens, alles netjes en zoals besproken geplaatst.

Tevreden

Ben erg goed geholpen, er werd goed naar mij geluisterd. Zeer betrouwbaar een dikke 10 van mij top!

Goed geholpen!

Zeer vakkundig en net personeel, bedrijf komt zijn afspraken na.

Super goed contact gehad en een snelle levering, vriendelijke en behulpzame monteurs die ook heel netjes werken

Super tevreden

De mannen zijn van tevoren langsgekomen om de situatie te bekijken. Tijdens de klus nog de groepenkast verder in orde gemaakt. Vlot en netjes gewerkt met minimale overlast. Bedankt heren!

Netjes en betrouwbaar

Laadpaal tegen de muur geplaatst en actief meegedacht over de aansluiting naar de meterkast voor wat betreft de mooiste oplossing. Alle moeite gedaan om de paal bedrijfsklaar op te leveren. Prima mensen en komen afspraken na.

snelle professionele plaatsing

Het was een prettig contact en snelle levering van de wallbox. Bij probleem een week na plaatsing werd meteen gereageerd en de kleine reparatie werd binnen een dag uitgevoerd (draad los in socket). De aflevering zal nog worden afgerond als de 3-fasen aansluiting door de netbeheerder is gerealiseerd, daar heb ik alle vertrouwen in.

Professioneel en vooral heel snel!

Enige tijd geleden gebruik gemaakt van de diensten van Intervolt voor de installatie van een nieuwe laadpaal. Ik moet zeggen dat het allemaal erg soepel verliep. Zelf was ik niet zo thuis in in deze branche, dus het was fijn dat ze me ook adviseerden. Vervolgens ging het eigenlijk vrij snel allemaal en inmiddels laad ik dagelijks zonder problemen! Ratio Solar is de laadpaal die wij nu hebben. Dank heren!

Persoonlijk, snel en scherp geprijsd

We waren op korte termijn (< 2 weken) op zoek naar een laadpaal aan huis en zijn bijzonder prettig, persoonlijk en professioneel geholpen door Abdel van Intervolt. Hij is bij ons langs geweest ("ik ben toch in de buurt") om een schouw te doen, zodat hij een scherpe offerte kon maken. Bij vragen over deze offerte was hij zelfs in het weekend beschikbaar om eea toe te lichten en aan te vullen. Verder is er goed meegedacht over de plaatsing op een zo slim mogelijke manier, is de laadpaal netjes opgehangen en heeft InterVolt achteraf nog even contact gezocht om te controleren of alles écht in orde was. We zijn enorm tevreden over de keuze voor ons laadstation, de laadpaaldiensten van Intervolt en dat we het door hen hebben laten uitvoeren. Verder was het opvallend dat de offerte ten opzichte van 5(!) anderen de meest scherpe was. Aanrader dus!

Top service!

Snel geïnstalleerd, netjes achtergelaten. Nog even geholpen met het instellen van de app. Dank voor de goede service!

Betrouwbaar en snel!

Heel tevreden over de installatie van de laadpaal. De communicatie verliep snel. Alles werd duidelijk uitgelegd. Zeker een aanrader!

Een tevreden klant..!!

Wij zijn tevreden over de manier waarop wij zijn geholpen. Er werd met ons meegedacht. Verschillende opties werden geboden. Op de dag van de werkzaamheden netjes op tijd. Na de werkzaamheden alles naar wens geplaatst. Ook alles netjes achtergelaten. Mannen bedankt ..!!

Netjes en snel

Konden snel komen, hebben alles geregeld vlak voordat ik op vakantie ging. Netjes geregeld!

Great experience working with the team from Intervolt.

We installed a zappi car charger and the work was completed in line with expectations. I’d recommend this company.

heel goed, prima service

Intervolt bracht mij de beste offerte van alle aanbieders. Na afstemming precies de goede laadpaal, die ik wilde hebben. Heel concurrerend! Snelle levering en installatie en goede service nadien.

Zeer positieve ervaring

Correcte en kundige medewerkers, men denkt mee en ze laten alles netjes opgeruimd achter. Is zeker een aanrader.

Huifkardrift 19

3436XS Nieuwgein