Adequaat en betrouwbaar

Gebeld met Intervolt en gezegd dat ze klus mochten, indien ze snel konden handelen. Na even wat geschuif in de agenda stonden ze een dag na aanschaf van de auto op de stoep. Super dus!

Vriendelijk snel en goede prijs/kwaliteit

Deskundig, geduldig, vriendelijk en professioneel. De mensen van InterVolt staan snel voor je klaar en denken goed mee. Tegen scherp tarief en met goede kwaliteitsproducten. Aanrader!

InterVolt doet wat het belooft.

Ik heb InterVolt gevraagd om de overtollige energie, die ik vanuit mijn zonnepanelen op het dak van mijn woonboot opvang, beschikbaar te stellen voor het opladen van mijn hybride auto, die op een parkeerplaats ongeveer 30 meter van mijn woonboot staat. Dit was geen dagelijkse klus, maar InterVolt heeft voor elkaar gekregen, wat ik niet voor mogelijk had gehouden. Chapeau voor Intervolt!

Snel geholpen prima service. Echt een aanrader

Goed geholpen niks mis gegaan goed kwaliteit

Snel offerte ontvangen en snel geplaatst

Ik heb een offerte snel ontvangen die helder was en bij vragen werd er helder gecommuniceerd. Bij het installeren waren de monteurs professioneel, vriendelijk en deskundig. Verder werkte de monteurs netjes. Ik raad Intervolt zeker aan.

Vakkundig en vlot

De heren waren zeer behulpzaam en meedenkend. Aan het eind had ik een goede laadoplossing tegen een schappelijke prijs. Zeer tevreden!

Alles top geregeld volgens afspraak ❗️

Prima mensen snel en goed advies en concurrerende prijsopgave ! Had een instelprobleem maar waren binnen 2 dagen langsgekomen en opgelost!

Snelle en goede service

Snelle en goede service