Snel gelegd, communicatie matig

De panelen werden snel geleverd en ondanks dat er tussen de schouw en plaatsing slecht gecommuniceerd was (wat leidde tot minder zonnepanelen) was ik tevreden over het resultaat. Tot er storing bij de omvormer kwam; toen bleek dat dit bedrijf minder goed te bereiken te zijn en de prioriteit vooral bij het plaatsen te leggen. Het heeft daardoor helaas een hele tijd geduurd voor dit opgelost kon worden maar uiteindelijk is het wel netjes opgelost.

Duidelijke offerte is contract fase en uitvoering er van.

De uitvoering van de offerte door een ingehuurde ""partner"" liep feitelijk mis op de punctualiteit van de ""schouwing"" van mijn woning en/maar ook meer specifiek de doorvoer gaten in mijn kruipruimte want die waren een maatje te klein voor de groep""body builders"' die deze installatieklus kwam uitvoeren. Dit werd prima opgelost met een ingehuurde Poolse atleet de dagen erna. Tijdens de installatie werd er veel geïmproviseerde omdat de geleverde units dit vereisten. Gereedschap van de klant zelf was regelmatig nodig om de klus te klaren

Prima jongens erg snel en goede uitleg.

Goed bedrijf met goede uitleg over de materialen die ze gebruiken. De mannen zien er ruig uit met hun tattoo s maar zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Dus bij deze voor het hele bedrijf toppers!

We zijn zéér tevreden over dit bedrijf!

De Solar Installatie Groep (SIG) heeft ons appartementencomplex In Rotterdam voorzien van 60 zonnepanelen op ons gemeenschappelijke dak op de 14e verdieping. Daarbij moesten er diverse problemen opgelost worden, waaronder een slim kabelverloop naar de meterkast op de begane grond. In het hele traject van offerte t/m oplevering heeft SIG constructief meegedacht en is zij alle beloften en toezeggingen correct nagekomen. De offertes waren duidelijk en transparant. De prijzen zijn marktconform. De backoffice is goed bereikbaar en stelt zich professioneel en dienstverlenend op. En de monteurs waren zéér deskundig, prettig in de omgang en gemotiveerd. Het was een feest om met dit bedrijf deze klus te klaren en de panelen wekken momenteel genoeg stroom op om onze gemeenschappelijk energielasten voor o.a. lift, verlichting en hydrofoor van gratis zonnestroom te voorzien. (Geen enkel negatief puntje te bedenken).

Top!!!!!

Opzoek naar zonnepanelen…. Waar ga je je advies halen? Welk bedrijf is goed? Uiteindelijk kwamen wij bij Solar en tot heden geen minuut spijt! Eerst kwam Bob langs, wat een fijne man! Erg vakkundig en fijn qua uitleg. Na ons gesprek lagen binnen 1 week de panelen op het dak!

Snelle levering, matige communicatie onderling.

Via een verkoper van Warmte Techniek Nederland ben ik bij Solar Installatie groep terecht gekomen. De verkoper was vriendelijk en de levering was snel. De installateur hebben alles netjes geïnstalleerd en waren ook erg vriendelijk. Wat mij tegen viel is het grote verschil tussen de mogelijkheden die de verkopen aangaf vs wat er uiteindelijk mogelijk was na de schouw. Wij zouden 20 nieuwe panelen erbij krijgen. Achteraf bleek dat er maar 19 panelen zouden passen en er ook nog 3 weggehaald zouden moeten worden. Een verschil van 4 panelen op 20 vind ik best groot. Daarnaast merk ik dat er niet goed gecommuniceerd is tussen de schouw collega en installateurs. Wij krijgen tijdens de installatie veel vragen: ‘hoe is dit dan bedacht’ ‘wat hebben jullie hier afgesproken’. Ook was bij de installateurs niet duidelijk dat de panelen nog niet aangesloten konden worden op de meterkast. Dit was voorafgaan aan de installatie wel aangegeven.

Uitstekend!

Werken netjes en doen wat er van ze gevraagd wordt! Zijn flexibel in de wensen van de klant en kijken naar oplossingen! Team Danny

Uitstekend, vriendelijk, efficient, professioneel. Hardwerkende installateurs.

x

Prima geïnformeerd, duidelijke uitleg, installatieteam binnen gestelde tijdframe aanwezig

Ervaring met de Solar Installatie Groep is meer dan uitstekend. Duidelijke uit leg etc. Score 9 , Geen 10 gegeven om dat ze nogal wat vlekken op de vloerbedekking, rommel op de serre en een gat in een muur, waar ze de omvormer is geplaatst, hebben achtergelaten. Vriendelijke medewerkers, harde werkers. Top.

Alles volgens afspraak, netjes, goed werk afgeleverd

Van start tot het leggen van de zonnepanelen top! Nette oplevering en service!

Heel erg tevreden met het resultaat

We zijn heel erg tevreden met het geleverde resultaat. Joery en Dustin hebben het rustig en deskundig afgehandeld!!

Prima, goede service

Mijn zonnepanelen zijn vandaag geïnstalleerd. Prettige, harde werkers. Ziet er allemaal keurig uit.

Top bedrijf

Gelijk een goed gevoek vanaf het eerste telefoontje om een afspraak te maken. Je wordt supergoed aan de telefoon geholpen. Vervolgens kwam Artiom langs om een offerte te maken. Zijn uitleg was zeer duidelijk en goed. Een week later kwamen ze voor de schouw. En weer een week later hadden we een afspraak om de panelen te plaatsen. Dit werd gedaan door Timo en Julian. Dit zijn 2 vriendelijke jonge gasten die een prima stukje werk hebben afgeleverd binnen een dag. We hadden alleen moeite om de datalogger te connecten met de app. Maar dit werd prima opgelost door het bedrijf. Obeid is zelfs langsgekomen om te proberen om het op te lossen. En uiteindelijk werkt het. Echt goeie service

Team Danny Een vriendelijk en deskundig team

Netjes voorgesteld.en vlot begonnen. Waren op tijd klaar en alles keurig uitgelegd. Nog geholpen om de app te downloaden.

Vriendelijk en behulpzaam van eerste kennismaking tot installatie

Duidelijke en deskundige informatie vooraf. Klantenservice is behulpzaam en goed bereikbaar. Persoonlijk contact. Erg tevreden

uitstekende persoonlijke benadering

Niet telefonisch maar gewoon thuis werden de wensen en de offerte doorgesproken. Dat maakt het een stuk inzichtelijker. Begin januari '24 lagen de collectoren in no-time op het dak. Kundig en aardig duo gaven ook helder uitleg hoe alles werkte. In maart begaf mijn modum het en ik kreeg. nadat KPN een nieuwe modum had geleerd, de boel niet aan de praat. Ook toen snel hulp ter plaatse. Kan de Solar mensen aanbevelen!

Excellent service

We just installed an additional 6 solar panels and made it to 12. The service was fast and efficient. The installers Timo and Julian were professional and did a great job in installing our 6 new solar panels in record time! Professional and efficient!

Super!!

Team heeft super goed hun best gedaan netjes gewerkt!! Wij zijn zeer tevreden!!

nette installateurs en prima werk afgeleverd

Super tevreden

Na een fijn en informatief gesprek met technisch adviseur Artiom Litvinov hebben we besloten om door Solar Installatie Groep onze zonnepanelen te laten installeren en daar hebben we geen spijt van gekregen. Alles goed en duidelijk geregeld, de installatie kon al snel worden ingepland, inmiddels zijn we drie weken verder en liggen ze mooi glimmend hun werk te doen met dank aan twee professionele installateurs. Een top bedrijf!

Keurig bedrijf

De moderne tijd ! Timo en z'n mannen hebben prima werk geleverd. De paneeltjes, de leidingen en de electronica waren aan het eind van de middag volgens afspraak en netjes geïnstalleerd. Daarna kreeg ik alle info en een uitgebreide uitleg. Nu, een dagje later, zie ik op de Enphase app m'n eerste eigen kWh-tjes geproduceerd worden. Helemaal zoals ik had gehoopt. Beetje jammer wel dat deze vriendelijke vakmannen aan het eind van de klus gisteren moesten vragen om een mooie review hier. Ik begrijp het wel, hoor. Op zo'n ronkende review worden moderne werknemers immers afgerekend door hun baas ver weg achter z'n laptopje op de zaak. Vier sterren van harte gegund, jongens! Jammer dat jullie baas zo wantrouwig is !

Vriendelijke service, van advies, mailcontact tot aan de installatie. Ik kan er alleen maar positief over zijn!

Heel tevreden

Fijne monteurs joey en alex

Van begin tot eind goed geholpen

Alles goed en snel geregeld. Zowel van kantoor als TEAM Danny die de boel kwam installeren. Zou ze zeker aanraden.

Zeer net bedrijf

Heel blij met onze nieuwe panelen. Ten eerste is het topkwaliteit en zonder problemen gelegd. Fijne mensen, stuk voor stuk! Mochten we ooit nog verhuizen en weer panelen nodig hebben, haal ik ze weer bij jullie:) Nogmaals heel erg bedankt mannen.

scheepmakershaven 27 c

3011 VB Rotterdam