Een prima bedrijf welke zeer klantvriendelijk is, met kundig personeel.

Het begint met een thuisbezoek waar alles uiteengezet wordt, en ter plekke wordt bekeken wat mogelijk is. Dat was voor ons echt een nieuwe ervaring. Tevens is er vanuit het bedrijf steeds telefonisch contact of alles duidelijk is en of we nog vragen hebben. Op de dag van de installatie kregen we te maken met vriendelijke en kundige mensen waaraan we alles konden vragen. Ook na de plaatsing van de panelen werd er telefonisch geinformeerd of alles naar wens was verlopen. Ook kunnen we altijd nog terugvallen op het bedrijf als er zich problemen voordoen. Tevens wil ik nog vermelden dat dit het enige bedrijf was die de panelen wilde plaatsen met de situatie dat er zich een serre bevond op de begane grond.

Top service!

Vakmensen die er écht verstand van hebben!

Snel afgehandeld

Enkele weken geleden maakte ik een afspraak voor een offerte voor zonnepanelen. Het maken van de afspraak verliep soepel en een adviseur kwam bij mij thuis om alles door te nemen. Na goed advies en een offerte hadden wij al snel een keus gemaakt. Tussendoor werden mijn vragen snel en netjes beantwoord. Solar installatie groep dacht mee en was flexibel. Zo kwamen zij al eerder de kabel voor de zonnepanelen leveren zodat wij deze alvast tijdens de verbouwing neer konden leggen en weg konden werken voordat de stukadoor kwam. Er werd contact gelegd voor een afspraak van de installatie en die kon nog sneller dan verwacht plaatsvinden. Op de dag van de installatie was er wat vertraging opgelopen bij een andere klus. Ik had het gewaardeerd als ik hier zelf niet achteraan had hoeven bellen aangezien ze enkele uren later dan gepland arriveerden. Desondanks hebben ze de klus dezelfde dag nog afgemaakt. Prettige toelichting en uitleg gehad en alles werkt naar behoren. Hele goede ervaringen met dit bedrijf en zou het zeker anderen aanraden !

professioneel en vriendelijk

Al lang nagedacht om zonnepanelen te plaatsen en eindelijk de stap durven zetten. Goede ervaring gehad met solar installatie groep, de monteurs hebben professioneel en op veilige wijze de panelen bij mij thuis geplaatst en de installatie is zonder problem verlopen. Tevreden met het resultaat

Top ervaring!

Prijs kwaliteit verhouding zit helemaal goed hier. Vragen werden super snel en duidelijk beantwoord. Bedankt voor de fijne service!

Aanrader!

Top organisatie, recht toe recht aan communiceren en komen hun afspraken na. Aanrader!

Zeer kundig en snel werk geleverd!

Samen met mijn broer (woont een stuk verderop) gekozen voor 10 & 14 Denim panelen met micro omvormers van Enphase. Kreeg een jonge gast aan tafel (Morris) met onverwachts veel kennis & expertise. Hiermee heeft hij ons snel weten te overtuigen en na een kleine 5 weken lagen ze keurig op het dak! 10/10!

Prima installatie!

Via een familielid in contact gekomen met Solar Installatiegroep, goed en zeer professioneel advies gekregen van Kishen en de keuze gemaakt om 12 AEG glas/glas panelen op mijn dak te leggen. Zowel de schouwer als monteurs hebben hierna uitstekend werk geleverd, nu hopen op wat zonnige dagen!

Fijne service!

Bij ons zijn 14 zonnepanelen geplaatst. 7 aan de voorkant en 7 aan de achterkant. Super tevreden over het gehele leverproces. Adviseur Obeid heeft alles meerdere keren duidelijk uitgelegd en ook echt goed meegedacht voor de best passende oplossing. Na opdracht werden wij keurig netjes per mail op de hoogte gebracht van de voortgang. De afspraak van de schouwing en installatie keurig netjes conform afspraak. De installatie ook netjes verlopen. Keurige uitleg gehad van wat er ging gebeuren. Na installatie is alles netjes opgeruimd en hebben de monteurs me uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat en de installatie in elkaar steekt.

Keurig geholpen door Obeid, een vakman met merkbaar veel expertise. Alles is helemaal volgens afspraak gelopen dus ik heb niets meer dan lof voor deze organisatie. 5/5

Professioneel, duidelijke offerte met veel informatie en keurige installatie.

Recentlijk onze zonnepanelen hier gekocht en zijn daarbij super geholpen. Duidelijke offerte met veel informatie en monteurs hebben deze keurig geïnstalleerd. Nu hopen op een zonnige zomer!

Super snel, vriendelijk en mooi resultaat!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met Solar installatie groep. Ik heb een fijne manier van werken kunnen ervaren, ze konden snel schakelen. Waren snel bereikbaar voor vragen en ze hebben precies gedaan als wat ze hadden beloofd! Dus zeer tevreden! Dank jullie wel!

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Een aangenaam gesprek gehad met Mitchell, hierna besloten 14 zonnepanelen te laten plaatsen. Het zou plm. 14 weken duren voordat ze geplaatst zouden worden, maar wij werden na 4 weken gebeld dat er ruimte was in de planning. De plaatsing is zeer soepel verlopen. De monteurs waren vriendelijke en kundige personen.

Vandaag 12 panelen geleverd gekregen, geplaatst door twee mannen met zichtbaar veel plezier in het werk. Mooi om te zien. Ze hebben prachtig werk geleverd en ook het werk in de meterkast ziet er echt vakkundig uit. Ook netjes de meterkast van 1 naar 3-fase omgezet. Vakmanschap pur sang. 10/10!

scheepmakershaven 27 c

3011 VB Rotterdam