Top bedrijf met zeer vriendelijke mensen

In febr ben ik via marktplaats bij Ian van der Kolk terecht gekomen. Na een nare aanvaring elders was ik zeer verbaasd dat je ook op een nette en leuke manier ontvangen kon worden. Vanaf t 1ste moment was er meteen een goede klik en konden we ook direct een proefrit maken zonder moeilijkheden. Er waren nog wat dingetjes die na gekeken moesten worden en dit zou allemaal geregeld worden. Mn oude auto konden we erop in ruilen en hebben een mooie deal kunnen maken. De week daarop kreeg ik een belletje van Ian zn vader dat de auto klaar was en konden we m op halen. Ook over zijn vader zijn wij dik tevreden niks geen opdringerigheid en er was nog alle tijd voor mn vragen. Na een tijdje gereden te hebben kwam ik er achter dat er een klein sterretje in t voorraam zat. Toen ik een appje van Ian kreeg getwijfeld of ik dit zou door geven maar toch gedaan en wat was ik verrast toen ik kreeg te horen dat ik een afspraak kon maken dat t op hun kosten wordt gerepareerd. Ik hoop niet dat t snel nodig is maar mochten we toch nog eens op zoek gaan naar een andere auto weten wij waar we moeten zijn. Ook zullen we andere mensen vertellen hoe goed je hier wordt behandeld. Nogmaals ontzettend bedankt voor alles!!!!!

Ik heb een auto gekocht van Ian Naar tevredenheid ook als er wel iets is Word je serieus geholpen en daar waar mogelijk is vervangen/gerepareerd Ian ga zo door !!

Heel netjes en eerlijk gewerkt

Super sevice, aanrader!

Vriendelijk en vlot geholpen! Super service. Zeker een aanrader! Voor een volgende of andere auto ga ik zeker weer naar Van der Kolk auto's toe!

Goede communicatie, goede service, ruim aanbod

Goed en snelle service

Na mijn aankoop werd mijn auto snel en netjes geleverd. Het personeel was ook erg vriendelijk. Zou zeker aanraden om hier een auto te kopen

Uitstekend!

Super geholpen, alle afspraken nagekomen en nu al veel plezierige kilometers afgelegd met mijn auto :)

Helpt je goed, weet waar die over praat

Super ervaring

Bij Van der Kolk auto’s word je super goed geholpen. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je een betrouwbare auto wil kopen! De auto wordt spik en span afgeleverd. Top service!

TOP!

Top!! Service tot aan het gaatje. Fijne persoonlijkheid en eerlijk! Mooi jong en goed bedrijf.

Mooi en betaalbaar assortiment

In januari mijn grote droom gekocht bij Ian, de Mini Countryman (precies zoals ik hem wilde hebben). Ik mag er nu eindelijk in rijden en het is heerlijk! Je word snel geholpen en de auto kan snel gekeurd en op kenteken worden gezet. Ik ben heel tevreden en hopelijk vinden meer mensen hun auto daar!

Super bedrijf, we zijn heel erg blij met de auto die we gekocht hebben, goede prijs/kwaliteit verhouding! Bij van de Kolk koop je met plezier een auto en je weet precies wat je krijgt!

Goede service en komt afspraken na

Bmw gekocht bij van der kolk. Goede garantie en als er wat is lost die het op. Zeer te vreden hoe je behandeld wordt als er wat is met de auto. Zeker de moeite waard om hier een auto te kopen.

Prima ervaring.

Ik ben snel , netjes en vriendelijk geholpen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto.

Net bedrijf met een transparante werkwijze

Onlangs een VW Golf bij Van der Kolk gekocht. Fijn contact via WhatsApp. Bij bezichtiging stond de auto al klaar en kon ik direct een stukje proefrijden. Verder geen verborgen afleverkosten of andere verassingen. Gewoon duidelijk en transparant.

Een vlotte en vriendelijke ervaring bij Van der Klok Autos, waar ik een Volkswagen Up kocht, met een

Bij Van der Klok Autos heb ik onlangs een Volkswagen Up gekocht en wil graag mijn waardering uiten voor de uitstekende service van de betreffende medewerker. Deze jongeman was buitengewoon vriendelijk en bood ons een zeer goede prijs voor de auto. Bovendien hielp hij ons vakkundig met het monteren van de all-season banden. De hele ervaring was niet alleen super, maar ook verrassend snel. We weten nu dat we altijd bij hem terechtkunnen als er iets is, en we wensen hem veel succes in de toekomst.

Alles ging soepel en prima!

Heel vriendelijk, mooie auto’s en een top afhandeling.

Ik had een Peugeot 208 drie deurs, en wilde graag een 5 deurs. Van de Kolk had die. Ik ben heel rustig en goed geholpen onder het genot van bakkie koffie. Het is een heel fijn bedrijf heb ik ervaren. Als ik mijn volgende auto koop zal ik zeker kijken of dat er iets tussen zit. Dankjewel autobedrijf van den Kolk. Groetjes Don

Aardige gast, toegankelijk en helpt goed! Omdat alles snel afgehandeld was, kon ik de auto meteen meenemen!

Topp service

Goeie service en topp auto gekocht Auto had een klein probleempje maar heeft het super netjes opgelost

Meer als goed.

Deze vak man heeft ons heel snel geholpen met onze hulp vraag, en binnen een week hadden wij onze droom auto gevonden. Betrouwbaar, vriendelijk en meedenkend. De auto is tot in de puntjes afgeleverd, totale reiniging van binnen en buiten. Kortom een dikke aanrader.

Super goeie service. Vriendelijke jongen en goede hulp met de aankoop

Goede service en een goudeerlijke auto verkoper.

Auto gekocht voor onze zoon bij dit bedrijf. Na 4 dagen ging de waterpomp stuk. Op kosten van dit bedrijf een nieuwe kunnen laten plaatsen. Deed hier absoluut niet moeilijk over. Inmiddels rijd onze zoon met veel plezier nu met de auto.

Gewoon een goede en nette service!

Hier onlangs mijn eerste auto gekocht. Zeer tevreden met hoe ik werd geholpen en de service is gewoon goed.

Goede service bij Ian van der Kolk! Ook als er nog wat met de auto is (3 maanden garantie). Wordt er snel actie ondernomen en opgelost. Superblij met mijn Skoda Fabia!

Dedemsvaartweg 31

7954 PM Rouveen