Klantenservice die onbereikbaar is , nooit contact mee te krijgen, je kan een klacht indienen via contact formulier, je krijgt alleen nooit antwoord en nooit iemand te spreken. Echt heel frustrerend.
Dit is geen auto-reply, dat is dan weer het goede nieuws. We vinden het vervelend dat je geen contact met ons kunt krijgen en zouden graag persoonlijk naar je probleem kijken, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Contact] zodat we het persoonlijk met je kunnen meekijken? Dankjewel!
Ik heb MyWheels meerdere jaren gebruikt, opzich naar tevredenheid. Ook toen werden de tarieven meermaals verhoogd vanwege de duurdere benzineprijzen en duurdere stroomprijzen. Echter, inmiddels zijn de stroomprijzen flink gedaald maar de prijzen blijven hoog, sterker, eerder ontving je nog een mail als de tarieven omhoog gingen, nu heb ik al 4 keer tariefsverhoging gezien zonder aankondiging. Ik heb regelmatig een 200KM trip pakketje, die was altijd 56 euro, en nu in 1 keer 66,50. 10,50 extra verhoging voor dezelfde is echt te gek voor woorden. Het gaat dan echt om de prijs voor 200KM trips pakket. De tijd staat daar nog los van. Aan de stroom ligt het niet, die tarieven zijn erg laag. Ik gok dat het ditmaal ligt aan de gestegen prijzen van verzekeringen etc etc. Maar het zijn allemaal lease auto's waarbij de prijs niet zomaar gewijzigd mag worden tijdens een lopend contract. Als je dan ziet hoe slecht bereikbaar de klantenservice is, hoe vies autos zijn en dan zulke prijzen, dan vraag je er om dat mensen niet meer boeken. MyWheels is sinds een aantal overnames de grootste, concurrentie is alleen Greenwheels, maar sinds dien is het hard achteruit gegaan.
Dankjewel voor je review, Nick. We begrijpen je zorgen over de prijsstijgingen en vinden transparantie hierin belangrijk. Het klopt dat hogere kosten voor zaken zoals onderhoud en verzekering helaas invloed hebben op de tarieven. We werken eraan om prijswijzigingen zo duidelijk mogelijk aan te kondigen en zullen extra aandacht besteden aan de communicatie hierover, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Tip: houd ook onze e-mailnieuwsbrieven in de gaten, waar we wijzigingen altijd zo snel mogelijk delen. Bedankt voor je feedback en voor het delen van je ervaringen. We hopen je in de toekomst alsnog blij te kunnen maken met een rit bij MyWheels.
Het is misschien slim om booking.com een aantal dingen over te nemen zoals wel een telefonisch nummer beschikbaar kom je serieuser over en sneller tot antwoorden of hulp. Het mywheels concept is leuk verzonnen maar het is niet even ik pak een auto en rij voor de 1e x naar mijn bestemming. Je moet het 1 week ervoor uittesten en wachten op mails voordat je een auto kan pakken en betalingen lukken hoe het werkt en uitproberen. Misschien slim om bij iedere stad 5 min van station parkeerplek te maken. Bij het station alle auto.s te parkeren of bij de OV fietsen een deal maken met NS met een 24 uur praatpaal en slagboom om problemen zoals in meerdere klachten mails te voorkomen en van 08:00/17:00 een student de auto's wassen en binnen schoonmaken banden spanning controle en aanspreekpunt voor mensen die overdag komen en niet te eindigen zoals de felyx scooters en fietsen die overal worden geparkeerd en in brandgestoken of gesloopt worden. buiten de station parkeerplek parkeren kan kost je €40 extra om hem daar achter te laten
Bedankt voor je uitgebreide feedback en review, Sjors! We begrijpen dat directe hulp soms gewenst is, vooral tijdens een eerste rit. Ons telefoonnummer is altijd bereikbaar in geval van nood tijdens een lopende rit, maar voor vragen over bijvoorbeeld accounts of facturatie vragen we klanten per mail contact op te nemen, zodat we gerichter kunnen helpen. Ons vaste schoonmaakteam zorgt ervoor dat de auto’s regelmatig worden schoongemaakt, en bij specifieke meldingen kunnen we snel ingrijpen. Wat betreft de beschikbaarheid: de auto’s staan verspreid waar de vraag het grootst is, maar we houden graag rekening met specifieke buurtverzoeken.
gebruik alleen je voor naam en achternaam niet je totaale voornamen heb betaalt naar betalen dan krijg je een mail de naam klopt niet op de bank gegevens contact proberen te nemen niet te krijgen via tel email steuren het is erg druk sorry voor het lange wachten we zullen u zo snel mogelijk contact opnemen
Bedankt voor je review, Sjors. We hebben je gemaild, gegevens opgevraagd en daarna je naam in het account aangepast en de betalingen die je had gedaan teruggestort. Hopelijk heeft deze actie het probleem voor je opgelost en kun je snel met positieve ervaringen rijden bij MyWheels!
MyWheels gebruikt twee smerige trucjes bij hun abonnementen: (1) Als je een abonnement opzegt, is dat per direct. Ook als je voor de hele maand betaald hebt. Je moet dus OF de laatste dag in je agenda zetten en dan annuleren, OF je betaalt voor een hele maand korting, terwijl je die niet meer krijgt. (2) Het lijkt alsof je een abonnement voor 1 maand kan afsluiten. Dat suggereren ze ook in de voorwaarden, artikel 5.3: "Een Abonnement wordt aangegaan voor de duur van één (1) maand" en "Daarna kan een Abonnement op ieder gewenst moment [...] per direct worden opgezegd." Maar in de app is het onmogelijk om het abonnement op te zeggen per het einde van die maand, waardoor je opzegging automatisch altijd in de 2e maand valt, waardoor je die maand óók moet betalen. Een abonnement is dus altijd minimaal 2 maanden. Een vorm van diefstal. Jammer dat ze op deze manier proberen wat extra euro's binnen te harken, in plaats van een klantgericht systeem ontwerpen (als ik een willekeurig ander tv-, kranten-, ...-abonnement opzeg, krijg ik ook tot de laatste dag waarvoor ik betaald heb gewoon geleverd).
Bedankt voor je review en het delen van je zorgen. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als iets niet helemaal werkt zoals verwacht en we waarderen je feedback hierover. We willen je laten weten dat we achter de schermen bezig zijn met het verbeteren van de manier waarop onze abonnementen werken, zodat deze eerlijker en klantgerichter zijn. We streven ernaar om onze service zo transparant mogelijk te maken, en jouw opmerkingen helpen ons om beter te worden. Als je ons een mail kunt sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Abonnement] kunnen we met je meekijken om je dubbele kosten eventueel te vergoeden.
Ik huur sinds 2 maanden MyWheels i.v.m. tijdelijk geen auto te hebben. Echter heb ik in die 2 maanden al genoeg vervelende ervaringen gehad m.b.t. huren van een auto tot de afhandeling van een factuur die hoger uitvalt.. terwijl ik binnen alle normen ben gebleven (km's en huurtijd) Zelfs het contact formulier goed ingevuld met de klacht + aanvullende screenshot, maar zelfs hierbij lezen ze niet en sturen ze nogmaals het uit te leggen. Stuur ik nogmaal heel uitgebreid alles in, zeggen ze dat 1 dag extra huren á dagtarief 40 euro.. 160 euro zal gaan kosten. Maar zelfs hier word heel slecht op gereageerd c.q. gelezen. Ik raad iedereen af hier te huren, want je bent meer bezig met het bedrijf aan te schrijven of contact te leggen dan dat je rijplezier er aan overhoud. Heeeeeeel slecht!!!
Dit is geen auto-reply, dat is dan weer het goede nieuws. We zouden graag persoonlijk met je meekijken naar een oplossing en betere uitleg, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Kosten MyWheels] zodat we het persoonlijk met je kunnen meekijken?
Geen gezeur met onderhoud, parkeren e/o schoonmaken. Goede service, div. voertuigen om in te rijden. Wij zijn zeer blij met MyWheels op loopafstand in de Arnhemse binnenstad. Probeer het eens, vraag ons voor de kortingcode van €25,-!
We zeggen wel eens: autodelen is een geloof. En je hebt positief ingestelde mensen zoals jullie nodig om verandering te veroorzaken. Dank voor jullie review en leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn!
Inmiddels een dik jaar ervaring met MyWheels na het weg doen van de eigen auto; betaalbaar gemak, vrij nieuwe elektrische auto's en allen bij mij in de buurt. Goede ervaringen met de klantenservice, die zijn snel en helpen me vrijwel altijd direct verder. Blij mee!
Autodelers moeten elkaar een beetje helpen en zo’n review helpt ons allemaal. Bedankt voor je review, namens iedereen bij MyWheels!
Ik gebruik al zo’n 2 jaar MyWheels auto’s. In eerste instantie ging dit vrijwel altijd goed en waren de auto’s over het algemeen netjes. Het afgelopen jaar gaat helaas steeds verder bergafwaarts. Met regelmaat smerige auto’s, auto’s die toch niet beschikbaar zijn ten tijden van de reservering en meermaals een plotse blokkade van mijn account. De blokkades gebeurden zonder enige berichtgeving waardoor dit pas zichtbaar was in de app wanneer ik daadwerkelijk een auto wilde gebruiken. Keer op keer als ik contact hierover opnam kreeg ik na enige tijd te horen via de mail dat het een foutieve blokkade was en werd m’n account weer hersteld, helaas altijd wel dagen later waardoor je op cruciale momenten niet kan rekenen op gebruik van een MyWheels auto. Nu is wederom m’n account geblokkeerd, ik krijg na meermaals navragen alleen een lijstje met algemene redenen waarom een account geblokkeerd kan worden en de boodschap dat er niet gecorrespondeerd wordt over blokkades. Ik heb geen van de zaken uit het lijstje gedaan dus ga wederom uit van de foutieve blokkade die meermaals is gebeurt. Maar helaas heeft MyWheels na weken en meerdere mails geen antwoord gegeven op mijn verzoek om toelichting. Ook heb ik geen refund ontvangen voor mij betaalde abonnementsgeld geld of de €250,- die ik als borg betaald heb. Mijn ervaringen met de mega gebrekkige service maakt dat ik weinig vertrouwen heb in het terug krijgen van dit bedrag. Ik raad iedereen af om te kiezen voor MyWheels als je een auto af en toe nodig hebt, het is volledig onbetrouwbaar of je het daadwerkelijk kan gebruiken met de fouten in hun systeem die continu blokkades op accounts gooien. Hooguit gebruiken voor plezier ritjes waarbij het niet uitmaakt als het niet door kan gaan of het een smerige auto is. Overigens ook erg jammer dat ze alle sleutels weg hebben gehaald en de auto nu altijd van/op slot moet middels de app op je mobiel. Werkt soms niet in een garage, bij app storing etc. Het was ooit een topservice…
Dit klinkt misschien vreemd, maar ook met je negatieve review zijn we blij. Dankzij feedback, ook feedback waar we een beetje van moeten huilen, weten we wat we moeten verbeteren. Daarnaast willen we graag persoonlijk met je meekijken naar je blokkade, maar kunnen we je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Blokkade] zodat we het persoonlijk met je kunnen nalopen? We kunnen alleen maar hopen dat je de deelautobeweging van MyWheels binnenkort weer een kans geeft. Want alleen met véél gebruikers, kunnen we betere service regelen en ervoor zorgen dat iedereen een deelauto op loopafstand heeft.
Auto gehuurd. Helaas een parkeerboete opgelopen (aantoonbaar foutje van anwb parkeerapp). Bezwaar ingediend en contact gezocht via support om te informeren of ik tijdens bezwaar dien te betalen etc. Twee weken later nog geen reactie via support. Wel een herinnering met betalingsverzoek binnen 5 dagen. Ook dreiging van incasso kosten. Hopeloos. Voor de huur ging het ook al mis. De auto die ik gereserveerd had was opeens niet meer beschikbaar. ( zag hem wel gewoon staan). Dus op het laatste moment een andere auto reserveren. Verder van mijn locatie. Hoop stress dat volgens mij voorkomen kan worden. Voor mij geen tweede keer mywheels.
Dit is geen auto-reply, dat is dan weer het goede nieuws. We hebben je reactie gelezen en willen graag helpen om het persoonlijk op te lossen, maar kunnen je helaas niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Bezwaar boete] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen? Dank!
Zeer tevreden klant van MyWheels. Na tientallen ritten moet ik concluderen dat dit gewoon een uitstekend concept is. Klantenservice duurt soms wat lang, maar je wordt wel altijd prima geholpen. Ontlaadfunctie voor trouwe klanten wordt overigens erg gewaardeerd en maakt mij een nog blijere klant!
Autodelen komt verder dankzij mensen zoals jij die de moeite nemen om ook positieve reviews te delen. Heel prettig deze!
Koste wat kost vermijden. Ik stelde automatische betalingen in als een automatische incasso en dacht er verder niet over na. Blijkbaar is een automatische incasso mislukt. De volgende melding die ik ontving, bevatte een boete van €40 voor een rekening van minder dan €25. Het kan toch niet dat het €40 kost om een herinnering te sturen. Dit is gewoon oplichterij. Mijn Wheels zijn aan het profiteren. Ik heb mijn account verwijderd. Vermijd ze tenzij je veel te veel wilt betalen.
Bedankt voor je review, ook al is ‘ie niet heel positief :-(. We zouden graag met je meekijken naar het probleem, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Boete] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen? Dank!
We used a MyWheels car to go to Italy on holiday this summer. When we picked up the car in Amsterdam it had a dent in the side and the right rear tail light was broken. I suspect that it had been in a minor accident, I called MyWheels, and the assured me that it was safe to drive. After about 800km the car warned that engine power was reduced and shortly afterwards there was another warning that braking power was also limited. The ANWB advised us not to drive any futher. The car was towed away, leaving us (with three children) in a small mountain village with no bus or train connections. I was called by JenT lease (who own the Mywheels cars) and I was told that the MyWheels contract with ANWB/JT Lease did not provide for a replacement car. (yes you read that correctly). To their credit myWheels offered to pay for a rental car to replace their car. JT Lease however bizarrely organized the replacement car in a location more than 150km away and even over an international border - which was obviously utterly useless. After more discussion My Wheels eventually allowed me to rent my own car at a local location which we could reach by taxi, although we had to stay in a hotel because it was by then too late in the day. The MyWheels car was examined in Italy and it was shown that part of the brake caliper was missing. The agreement was that I would send all the receipts for the replacement rental car, taxi, hotel and extra fuel to myWheels. I did this on 15 August. It is now 9 September. I have mailed 6 times, called 4 times and got absolutely no response whatsoever. In conclusion. MyWheels provided me with a car that was clearly not safe to drive. I had to pay for a replacement car, a hotel, a taxi and extra fuel myself - on top of what MyWheels took from my account to pay for the rental of their car- and I lost two days of my holiday. I have had no communication or compensation whatsoever. I am not ok with this.
Hi Oliver! We're sorry for your experience with MyWheels and how we handled the situation. During your trip, we tried to assist you to the best of our abilities and we're glad to hear that you made it home safely. We also acknowledge that the way this matter was handled does not reflect the standards we strive for at MyWheels. As a gesture of goodwill, my colleague has credited the amount from the PDF you provided to your account, along with an additional €150 as compensation. While we understand that money cannot always make up for the inconvenience, we do hope this offers some form of acknowledgment for the trouble caused and that you'll give MyWheels and the car-sharing movement another chance soon.
"Tijdens een willekeurige controle werd uw account als frauduleus aangemerkt. We hebben uw oplaadreizen onderzocht en zagen dat u in 405 gevallen ten onrechte de €2,50 tegoed heeft ontvangen. De kosten hiervoor bedragen €1.012,50, met extra administratiekosten." Toen ik dit las, dacht ik: "Wow, is dit een grap?" Korte overzicht: Ik ben al meer dan een half jaar een sleutelfiguur. - Sinds oktober 2023 heb ik meer dan 550 auto's ontkoppeld. - Alle auto's die ik sinds 2024 heb ontkoppeld (405 auto's) zijn nu frauduleus verklaard. Ik heb al mijn ontkoppelreizen gecontroleerd en kwam erachter: - 11 keer werd ik dubbel betaald (fout in de app) - 35 keer werd ik helemaal niet betaald (fout in de app, auto ging niet open, auto startte niet, lekke band, etc.) Blijkbaar begrepen klanten het ontkoppelconcept verkeerd en moesten we de auto ontkoppelen en €2,50 betalen aan MyWheels. Ik heb nog 169 euro aan punten, maar die zijn niet meegenomen in de factuur. Het is voor mij duidelijk dat het bedrijf dringend wat geld nodig heeft. Je probeert de laadpunten gratis te houden zodat andere buurtbewoners ze kunnen gebruiken, en dan word je hiervoor gestraft. Elke keer nadat ik een auto had ontkoppeld, kwam ik terug bij het laadpunt om mijn fiets op te halen, en het punt was al bezet. Mensen hebben echt behoefte aan gratis laadpunten. Ik had niet verwacht dat het bedrijf zo'n ernstige terugval zou ervaren. Een goed advies is om de auto niet te ontkoppelen en ze niet meer te gebruiken. MyWheels heeft me totaal opgelicht, dus wees gewaarschuwd. Ik heb MyWheels gevraagd om de belachelijke factuur te annuleren en mijn account te sluiten. Dat is de beste oplossing voor ons beiden. P.S. Ik heb al een paar e-mails naar de klantenservice gestuurd met alle benodigde gegevens. Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen.
Bedankt voor je review, ook al is ‘ie niet heel positief :-(. We zouden erg graag persoonlijk met je meekijken naar deze zaak, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Ontlaadkorting] zodat we het persoonlijk met je kunnen bekijken? Dank!
Ik wacht al 2 maanden op reactie van een bezwaar dat ik heb gemaakt en ze helpen nergens mee. Auto reed slecht, was kapot, stonk en de koppeling deed het soms niet eens. Nu krijg ik incasso's van hun incasso bureau binnen, maar MyWheels reageert niet op mijn bezwaar waardoor dit factuur alleen maar duurder word. Ik ga deze uiteraard niet betalen zolang ik geen contact heb gehad. Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer in zee met hun en kan je verzekering dat ze binnen een jaar failliet zijn.
Dit is geen auto-reply, dat is dan weer het goede nieuws. We zouden het graag persoonlijk voor je oplossen, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Bezwaar] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen? Alvast bedankt!
Jaren lang zeer tevreden gehuurd via WeDriveSolar. Helaas zijn ze overgenomen door MyWheels. Wat is het een complete hel geworden. Ze zijn een stuk duurder geworden, maar het ergste is nog wel de klantenservice die total onbereikbaar is. Binnen no-time zijn de auto's ook compleet afgeragd. Non stop fouten in facturen en zaken die niet kloppen. We zijn na 6 jaar We Drive Solar binnen een jaar gestopt met MyWheels en hebben weer een eigen auto gekocht. Wat een ellende!
Bedankt voor je review, ook al is ‘ie niet heel positief :-(. Als klantenservice van MyWheels zijn we wel wat gewend, maar we vinden dat je hier te ver gaat. Dat je een slechte ervaring hebt gehad snappen we en die lossen we natuurlijk ook graag persoonlijk voor je op, maar je toon vinden we onacceptabel. Als deelauto-gebruikers proberen we samen een alternatief voor autobezit te bieden. Daarmee maken we steden leefbaarder – minder stilstaand blik op straat – en bieden we mensen zonder auto op een laagdrempelige manier het plezier van een auto. Dat doen we met alle deelautogebruikers samen. Samen zorgen we ervoor dat auto’s schoon blijven, samen melden we schade netjes en samen zorgen we ervoor dat ze fatsoenlijk worden geparkeerd. Alleen op die manier – samen – kunnen we ervoor zorgen dat er overal op loopafstand een mooie nieuwe elektrische auto voor je klaar staat. Dat we dit samen doen, wil ook zeggen dat je elkaar met respect behandeld. Ook wij doen dit omdat we in autodelen geloven. Mocht je nog vragen hebben, kun je die sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Klacht] en dan proberen we er netjes op terug te komen.
Vanaf 2008 tot 2022 was de service van Mywheels voor de plaats Tiel echt heel goed. Afgelopen jaar tot op heden ervaren wij in Tiel geen service meer; er wordt zelfs nooit gereageerd op vragen. Alle auto's zijn uit Tiel gehaald, terwijl deze altijd vrij goed bezet waren, vooral toen er nog benzineauto's stonden. Bezetting was vrijwel altijd boven het gemiddelde wat Mywheels graag wilde zien. Jammer hoe ze ons in Tiel in de kou laten staan en verplichten om weer ander vervoer te voorzien.
Hi Jaap! Dat is inderdaad balen. Helemaal eens. Als autodelers willen we het liefst dat de deelauto altijd beschikbaar bij ons om de hoek staat. Niet voor de deur, maar nét om de hoek. En als MyWheels proberen we dat ook te bereiken. Daarom voorspellen we voor elk van onze 3000 auto’s waar die auto de meeste autodelers gelukkig kan maken. Maar als een auto onvoldoende wordt benut, verplaatsen we ‘m inderdaad naar een andere plek. Dat is in dit geval ook met jouw favoriete auto's gebeurd en daar ben jij als regelmatig gebruiker nu de dupe van. Op individueel niveau kunnen we daar nu weinig aan doen, we hopen dat je dat begrijpt. Op collectief of buurt niveau kan er echter wel iets. Je kunt bij ons aangegeven via https://mywheels.nl/auto-aanvragen in welke buurt jij (weer) MyWheels zou willen zien. Hoe meer buren van jou dat aangeven, hoe eerder we weer een auto terugplaatsen. Auto’s delen doen we immers samen (maar we snappen ook dat dit jouw individuele probleem op korte termijn niet oplost.)
I have used Mywheels for a while and has worked pretty well. However, there has been an increasing lack of accessibility to the car closest to us as someone frequently books that car for longer periods. The closest next car is about 1 km away. Paying the premium membership means that I am paying for something that I do not have access to. I have had to use another carsharing company. I have pointed this out to Mywheels several times and the latest answer I get is that 'maybe Mywheels is not for you then'!? Is that the way to treat customers?
This might sound strange, but we're actually happy with your negative review. Feedback, even the kind that makes us a bit sad, helps us understand what we need to improve. Right now, we're not helping you much, but in the long run, we will—with better service. We can only hope you'll give MyWheels and the car-sharing movement another chance soon. Because with more users, we can provide better service and ensure that everyone has a shared car within walking distance.
Recentelijk toch geprobeerd de overstap de maken naar de deeleconomie, maar helaas niets aangetroffen dan stinkende, vieze auto’s. Klantenservice reageert niet op klachten en neemt deze niet serieus. Daarom terug naar de traditionele auto verhuurders, waar een mens wél schone en verzorgde auto’s meekrijgt. Inmiddels de account laten verwijderen, zelfs dat riep niet een reactie op die je zou verwachten. Geen enkele poging om mij als klant aan boord te houden. Dit bedrijf gaat het niet redden.
Fijn dat je ons helpt met je review. Als autodelers vinden we schone auto’s misschien wel het belangrijkste dat er is. Onze schoonmaak is nu periodiek geregeld, en we werken eraan om meer feedback op te halen over de netheid van de auto’s, zodat we dit nóg gerichter kunnen aanpakken. Tref je een auto te vies aan, bel ons dan! We boeken je graag om naar een andere auto. Natuurlijk is jouw rit al voorbij en kan dit niet meer. Stuur ons even een mailtje met onderwerp [Klantenvertellen - Vieze auto] naar [email protected], dan kijken we wat we voor je kunnen doen!
De eerste 3 auto's huren ging heel vlot. Makkelijk systeem en het huren ging goed. De auto's maar Toen gebeurde het een keer dat mijn vrouw met de auto ging rijden naar de supermarkt, maar ze krijg door een storing de auto niet open. Dus even bellen naar klantenservice. De klantenservice was niet zo behulpzaam. Ze maakte duidelijk dat het absoluut niet mag dat je in de huurauto van jouw partner gaat rijden en dat ze hier een aantekening van ging maken. Dus moest mijn vrouw 20 minuten naar huis lopen en kwam thuis erachter dat haar account geblokkeerd is. Dit is heel naar. Vervolgens nadat ik een keer de auto heb gebruikt en te snel heb gereden (4-6km/u te hard) - Kreeg ik de rekening geeeeen was mijn account ook nog geblokkeerd. Dus ik stuur een mail om daar een vraag over te stellen en na 2 weken, 2-3 mails gestuurd te hebben, geen reactie. De auto is goed als je alles perfect doet, als er een probleem ontstaat, reken er dan op datje slechte dienstverlening krijgt.
Dit klinkt misschien vreemd, maar ook met je negatieve review zijn we blij. We begrijpen dat het frustrerend is om je account geblokkeerd te zien na deze ervaringen. We willen je erop wijzen dat het belangrijk is om de regels rond autodelen goed te volgen, waaronder wie er met de auto rijdt. We hopen dat je begrip hebt voor onze procedures die bedoeld zijn om de veiligheid van al onze gebruikers te waarborgen. Mocht je verdere vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen via [email protected].
Voorafgaand aan mijn rit gaf ik een afstandsindicatie van 400 km. Je betaalt dan een schatting van de kosten die je gaat maken. Echter heb ik uiteindelijk MINDER kilometers gemaakt en de auto 1,5 uur eerder teruggezet. Ik begrijp dat je dan geen geld terug kan krijgen, prima. Maar tot mijn grote schrik viel de factuur achteraf bijna DUBBEL zo hoog uit als de schatting vooraf (195 ipv 105)?! Ik weigerde hiermee akkoord te gaan, dus nam contact op met de service maar die gaven steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik voel me opgelicht, en zou mywheels dus absoluut niet aanbevelen en nooit meer gebruiken.
Hi Charlotte! Dank je voor je review, ook al is 'ie niet heel positief :-(. Het lijkt erop dat je tijdens je eerste rit gebruik hebt gemaakt van een Trips pakket, een soort kilometerpakket waarmee je een gereduceerd tarief per km betaald. We zouden het graag persoonlijk voor je rechtzetten, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Trips] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen?
Maar even serieus he …. Ben sinds april met jullie bezig voor een onterechte boete van 500 euro betreft het kwijtraken van een sleutel wat ABSOLUUT NIET ZO IS …. SINDS APRIL BEZIG heb weet ik veel hoevaak gebeld enige wat ik te horen krijg is “ ik kan er alleen een aantekening van maken” ja daaaaggg incasseren kunnen jullie makkelijk maar oplossen ho maar IK WIL ZO ZO ZOOO SNEL MOGELIJK EEN OPLOSSING
Dank je voor je review, al is ie niet heel positief :-(. We zouden het graag persoonlijk voor je oplossen, maar kunnen je niet bereiken via Klantenvertellen Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] met als onderwerp [Klantenvertellen - Boete - Sleutel] zodat we het persoonlijk met je kunnen oplossen?
MyWheels asked for a €250 deposit before renting a car; and I requested back the deposit after my rental. The deposit has still not been returned to me after weeks, and the customer support who is only reachable by email refuses to give me any explanation or details regarding the transaction. So basically MyWheels is trying to keep my deposit payment for no reason and they don’t even have a phone number to reach. Absolutely the worst car sharing service and the worst company I used in a long time. I wouldn’t recommend this service to anybody.
Thank you for your review, even though it’s not very positive. :-( The deposit isn't required before renting a car and is only necessary if you want to use certain features like account sharing or paying after each reservation. My colleagues of the finance department are currently looking into your case and resolving the issue of your refund. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to email us at [email protected]!
Het lenen is wennen en eenmaal gewend heel gemakkelijk. Blij dat de eigen auto weg is gedaan.
Een autodeel-beweging komt alleen op gang als mensen elkaar er positief in stimuleren en de de moeite nemen om ook positieve reviews te delen. Bedankt voor je review!
Ik ben tevreden. Ik zou haar aanbevelen aan vrienden. Er is veel te wensen over. Specifiek voor de gebruikstijd van de auto.
Een autodeel-beweging komt alleen op gang als mensen elkaar er positief in stimuleren en de de moeite nemen om ook positieve reviews te delen. Bedankt voor je review! Als je specifieke vragen hebt over de gebruikstijd van de auto, kun je die altijd stellen via [email protected].
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.