So far I had only positive expediency with this car sharing provider. The options in our neighborhood are good, electric vehicles bring me as far as I needed. Even without a subscription the prices were the best compared to three other providers I have near me. The unlocking process is clear and worked flawless. Cleanliness of the cars is okay. Charging is possible everywhere and straight forward when following the instructions. Did not have any problems with the payments or invoices. And also did not have any experience with the customer service so far. I heard from others though that the registration process and confirmation of their documents took longer than expected.
gaat allemaal heel soepel
Lid worden is gratis en super makkelijk! Zodra je je aanmeld kan je meteen zonder gedoe een auto huren. De auto kan gewoon via je telefoon open maken en ze staan overal. Verschillende groottes en modellen en goed betaalbaar.
Aangezien in in een stadscentrum woon is een auto een overbodige luxe, maar als ondernemer moet ik wel eens naar klanten die niet te bereiken zijn met het openbaar vervoer. Een deelauto is daarvoor ideaal. Echter is MyWheels aan de prijzige kant. De elektrische auto's die bij ons staan zijn fijn en bijna altijd beschikbaar, maar vaak gevuld met stof, bladeren en kruimels... en soms zelfs een beetje afval.. Niet erg, maar wel voor de prijs! Als ik 78� betaal voor een ochtend-tripje van Arnhem naar Zwolle, verwacht ik absolute luxe. Geen auto gevuld met afval en kruimels van de vorige bestuurder. Desalniettemin blijf ik MyWheels gebruiken voor de duurzame deelmobiliteit die on demand gebruikt kan worden.
Account activering ging goed, maar de gereserveerde auto wilde niet open. Helpdesk medewerker kon het ook niet voor elkaar krijgen. Ze boden me een vervangende auto aan maar daar moest ik dan nota bene wel voor bijbetalen! Belachelijk. Onbetrouwbare auto en zeer slechte service, geen aanrader.
Ik heb een auto per ongeluk met een verkeerde reserveringsdatum gereserveerd. De reservering is 23:46 uur van te voeren geannuleerd ipv 24:00uur dus ongeveer 14 min later maar toch moest ik �10 annuleringskosten betalen. Onzin!
Ik wacht al een maand op antwoord op mijn klacht en compensatie voor een niet werkende auto. helaas kunnen ze wel incasseren en herinneringen versturen... boevenbende is het
Ik heb nog nooit een review van iets geplaatst, maar naar mijn ervaring vond ik het nodig om dit de wereld in te helpen. Laat ik vooropstellen dat het gebruik van de auto's top is. Naast het feit dat in ��n reservering het misging met het opstarten van de auto, heb ik geen problemen ondervonden. De klantenservice is naar mijn ervaring verschrikkelijk. Zoals benoemd in het begin, ondervond ik een probleem bij een reservering: na het openen van de auto ging de motor op ��n of andere reden niet aan. Van alles heb ik geprobeerd om het toch voor elkaar te krijgen, maar zonder succes. De reservering moest ik na een minuut (of twee) dan ook weer be�indigen, terwijl ik het vervoer echt nodig had (Citro�n C3 Hoendiepskade (Groningen) (H-337-SG van 26-04-2022). Hiervoor heb ik wel een volle uurtarief en voorschot km betaald en nooit teruggekregen. Kan gebeuren dacht ik. Drie dagen later ontvang ik een mail waarin wordt aangegeven dat mijn account geblokkeerd is, omdat de auto naar rook stonk. Ikzelf heb nog nooit gerookt en mijn vriendin die op dat moment bij mij was doet dat ook niet. Ook stonk de auto in deze reservering van 1 á 2 minuten (!) niet naar rook. Vervolgens wordt aangegeven dat ik hiervoor moet mailen naar account@... (mailadressen mogen niet in een review verwerkt worden), maar na drie keer hierna toe te hebben gemaild kreeg ik nog steeds geen reactie. Telefonisch konden zij mij ook niet helpen. Later weer een mail gestuurd naar support@…, en kreeg ik wel antwoord. De beslissing van de blokkade is definitief en mijn reacties op deze onterechte blokkade worden niet beantwoord. Hele rare gang van zaken. Er is simpelweg niet gerookt in de auto, noch rook de auto (in de 1 á 2 minuten dat ik er was) naar rook. Ik word totaal onterecht beschuldigd. Ik heb netjes gevraagd om de beslissing tot blokkade te heroverwegen, maar daar wordt niet op in gegaan.
Voor ons huis staat een oplaadpaal. Daar stond a my wheels op te laden. In de ochtend arriveerde er een benzine busje van 'Exegi cleaning solutions' om met een stikkende en luidruchtige benzine generator de auto te stofzuigen. Echt te bizar voor woorden dit. Who is kidding who?!?
2 months ago my husband rent a car from this company. After our renting we received a fine invoice. I called the customer service and explained them that this invoice should be cancelled since it was not related with us. Later on I called the customer service again and again since two months in order to solve this problem and to cancel the invoice. They can see the record of my callings and our emails related to this topic.. Unfortunately I did not get any response from this company, addition to this we are only receiving interest rate invoices still... There is not a problem existing in the world that could not be solved in such a long time.. I am really tired and fed up with this topic and also very disappointed with this company. I cannot solve this problem with the Customer Service and don't know what to do. Nobody is responding to us. Could you please advice me what should I do, who should I call and who can solve my problem?????
Auto's gaan zelden zonder problemen open of toe en als je belt wordt er in 95% niet beantwoord . Waardeloze app en waardeloos bedrijf . Ik word hier gewoon misselijk van .
Waardeloos! Account aangemaakt, alle gegevens JUIST ingevuld. Rit geboekt, account meteen inactief. Gemaild, hoorde niets. Na een tweede mail een standaard mail gekregen met allerlei redenen die het zouden kunnen zijn. Te ver van auto af wonen (onzin) rijbewijs ongeldig ook niet van toepassing. Kredietwaardigheid zeker niet van toepassing. Ook nooit problemen gehad met verzekeringen ed. Kortom er is geen enkele reden om me te weigeren. Dat geven ze ook toe want in dezelfde mail staat: “ Soms is er voor MyWheels een risico om een account te activeren, dat kan dus met een aantal verschillende factoren te maken hebben. Dat heeft verder niets met jou te maken, maar betekent helaas dat jouw account daarom niet geactiveerd kan worden.” Oke het heeft dus niets met mij te maken, maar IK word er wel om geweigerd? Erg vreemde manier van zaken doen. Vervolgens wordt je gewoon afgewimpeld want MyWheels houd niet van lastige vragen: “ De uitkomst van deze check is definitief en kunnen we dus niet ongedaan maken. Reacties op deze e-mail zullen we niet in behandeling nemen.” Ik denk dat ze bij MyWheels het woord klantvriendelijkheid niet eens kunnen spellen. Wat een bende..
Na gemelde minimale schade het volledige eigen risicobedrag moeten betalen, terwijl in eigen voorwaarden staat dat schade tot maximaal eigen risico wordt gerekend. Mywheels gebruikt eigen risico bedrag bij schade dus als verdienmodel. Reageert daarnaast niet op meerdere mails en telefoongesprekken, komt beloften tot terugbellen niet na en reageert pas als ik directieleden en teamleden direct mail.
Probeerde een auto te huren lukte niet omdat mijn rijbewijs handmatig moest worden gecontroleerd oke begrijpelijk. Ik stuur vervolgens 100 emails ik wacht al dagen niemand reageert. Ik heb ze al van te voren gebeld en ze gaven aan om een mailtje te sturen. Mijn account is nu ook gedeactiveerd voor geen reden. Ze zeiden we hebben je een mailtje gestuurd met de achterliggende reden nooit ontvangen
The service has worked flawlessly for me with the exception of a couple of issues (car parked outside of designated spot, wrong car parked in designated spot) which were promptly solved over the phone. Subscription offers for people that frequently need a car but don't quite need to own or lease one. Discounts as you make rides (just got mine with our 15th ride). Small and bigger cars and electric cars recently added too.
Hi, is it such a problem to verify me when I'm registering? I had my account for months and only needed to use it today. I booked a car and it turned out I had to manually verify myself which I did but then I still had to cancel 5 minutes later and register with Greenwheels instead. With them I verified and drove in just 10 minutes. Why is it so hard here? Very disappointing service and I think I'll stay at Greenwheels even though I have to pay more. Warn your customers they should do this right away! Why do you ignore it until we have to do it and then it takes days? I expected the app was ready to use anytime I needed it. Even though I had 25 euro coupon, I did not use it because I didn't need it. Then I suddenly need it and I'm told it's not possible. It rarely happens to me that I dislike a company before I even got to use their services. And if you're going to ask me to send an email with clarification, I have already done that and I'm still waiting for a response. Frankly,
Alle informatie en persoonsgegevens voor het openen van een nieuwe account correct ingevuld op MyWheels website maar krijg direct melding "Account niet actief". E-mail contact met MyWheels geeft geen directe reactie. Telefonisch contact voor beheer van account is niet mogelijk, zogezegd om privacyredenen. Dit moet beter kunnen.
Bij ons op de Milan viscontilaan in De Meern staan die mywheel auto's dagen lang de laadplekken bezet te houden. Asociaal gedrag van mywheel s. Andere mensen willen ook laden
Hele slechte service ze laten je betalen en reserveren en vervolgens kan je geen gebruik maken van de gereserveerde auto ga hier aub niet heen oplichters!!!!
Sinds maart 2022 hebben wij onze 'eigen' auto verkocht. Best een stap om te zetten. Wij zijn blij met het concept van Mywheels en de hoeveelheid auto's die beschikbaar is. De app is duidelijk en makkelijk te gebruiken. Tot nu toe hebben wij totaal geen spijt, dat we geen eigen auto meer hebben. Ok�, het vergt soms iets meer planning, maar het levert ook heel veel voordelen: geen zorgen over onderhoud, elektrisch rijden is financieel haalbaar, meer ruimte in de wijk door minder eigen auto's.
Prettig en duidelijk. Goed aanbod , en luxe en moderne wagens
4 ritten geboekt en vooruitbetaald. 1e rit vule auto en foutcode parkeerhulp. 2e rit idem . Extra Restsaldo opgebouwd . 3e rit meer dan vooruitbetaling. Krijg bericht voloende saldo. Vooruitbetaling 4e rit en extra saldo is afgeboekt. Mail dat 4e rit niet bevestigd is omdat deze niet betaald is en voor 18.03 uurbetaald moetworden anders vervalt rit. Rare manier van zakendoen. Je verwacht een eindafrekening van eindbedrag minus vooruitbetaling. NIET dat heen voor mij bevestigde vooruitbetaalde boeking wordt geannuleerd om een eerdere rit te betalen.
Andere auto's moeten op het gras gaan staan om op te laden.
Alle auto's zijn heel vies van binnen en buiten. De eerste auto heb ik zelfs door de wasstraat heen gereden,
All in all, their system is working well and efficient for me. I'm a frequent user of their service, and sometimes encounter some minor problems, but mywheels customer service responds quickly and they are helpful with solving problems. I was very impressed by their positive attitude even to my personal request.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.