ik ben echt he-le-maal klaar met dit bedrijf. Als ik voor de zoveelste keer bij een auto sta die "niet op locatie is" of "niet op tijd ingeleverd is" of "ranzig is". Vroeger betaalde je een prima bedrag voor een huurauto, tegenwoordig is het 50/50 of je voor een godsvermogen uberhaupt de auto kan meekrijgen. Geen sleutelfiguren voor autos als er gedonder mee is, dit bedrijf is echt in een gigantisch hard tempo zichzelf aan het saboteren, waardeloze tent.
Everything went easy and smooth and the cars are top but two rides and it costs me more than I paid a month when I owned a car. It’s way too expensive.
MyWheels applies market-based rates. We experience for this reason that more and more renters are making the choice to replace their own car and switch to MyWheels' shared cars. We would like to explain our rates. You may wish to indicate this through this link: https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check and contact you. MyWheels would like to explain this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
MyWheels geeft aan dat ik de sleutel ben kwijtgeraakt terwijl dat absoluut niet zo is. Want alles hangt onder 1 van die hangertjes. Druppelsleutel autosleutel en al. Wel dreigen met binnen 3 werkdagen 520 euro incasseren maar niet eerst een onderzoek starten en kijken of het waar is en dan pas incasseren. En dan zegt de klantenservice betalen anders komt er incassobureau. Rij ik terug naar de plek waar ik m heb achtergelaten want zogenaamd heeft niemand erin gereden maar zie ik de auto niet staan en kan m ook niet reserveren om zelf te zoeken naar de sleutel… zit al sinds 19 januari te wachten man
Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Met een goede klantenservice die heel erg goed met je meedenkt.
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels
They have updated their parking policy from free parking in service area to parking/returning in fixed spot only. This was not well informed and has caused fines to many. P.s: why do I have to agree on sharing my “IP address” before being able to comment?!
We really love MyWheels, great prices and great cars. We love to have a ride, sometimes just for fun, going nowhere and enjoying amsterdam!
Glad you like using MyWheels' shared cars and app so much. MyWheels charges market-based rates. MyWheels experiences that more and more renters are switching to renting our shared cars and prefer this to owning and maintaining their own car. So we look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels
Auto's prima. Van het rijden tot het opladen en betalen prima geregeld. Klantenservice verschrikkelijk hoe IK het heb mee gemaakt. Hoorn der op gooien omdat je fout zit onbeschoft en respectloos tegen de klant. Ritten der in zetten die er niet zijn gemaakt en rekening sturen. En geen reacties op de mailtjes die ik heb gestuurd!
Vervelend dat uw ervaring omtrent de door u genoemde punten niet naar wens is geweest. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels
Uitermate schandalige, teleurstellende, en nalatige klanten’service’. Op 30-10-23 heb ik schade gereden tijdens het inparkeren. Documentatie en foto’s netjes aangeleverd, wat zou worden doorgestuurd naar de afdeling schade. Ik heb NOOIT een beoordeling van de schade ontvangen. Ook niet na hier op 9-11-23, 21-11-23 en 29-11-23 via de mail meermaals om te hebben gevraagd. Wel is €495,63!! van de €500 eigen risico via automatische incasso afgeschreven. De eerste reactie die ik kreeg op mijn mailtjes is op 3 apr 2024, wat dus meer dan 5 MAANDEN later is. Wederom zonder uitleg: (quote) ‘Beste Koen, Dank voor je mail en onze excuses voor de zeer verlate reactie vanuit onze kant. Dank ook voor het toesturen van de foto's en het schadeformulier. In de mail van 30 oktober is aangekondigd dat het Eigen Risico in rekening gebracht kan worden, mocht je aansprakelijk gesteld worden voor de schade. Dat is in dit geval gebeurd. Het bedrag van de schade is vastgesteld door interne schade-experts. Nogmaals onze excuses voor de zeer verlate reactie, we wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Daantje’ (quote) Als je probeert te bellen over de schadeafhandeling wordt je door medewerkers gedwongen hierover te mailen. Naar mijn mening wordt misbruik gemaakt van het eigen risico beleid. Er vind géén communicatie plaats over de schadebeoordeling waardoor elk willekeurig bedrag kan worden afgeschreven. Persoonlijk heb ik tot op 30-11-23 meer dan €1500 op het MyWheels platform besteedt en meer dan 30 ritten gemaakt. Sindsdien heb ik 0 ritten gemaakt en raad ik iedereen af om van dit platform gebruik te maken.
Vervelend dat de afhandeling van de schade niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Lekker dicht bij huis, instap klaar, goede zitcomfort, niet duur.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Last Sunday (24/03), I rented a car near my home. As usual, I checked everything, and it looks like everything was already noted. I went to Ikea, parked inside, did my shop, and returned the car almost to the same place. Yesterday (26/03), I received an email stating that the car was damaged. Then, they asked me to add pictures of the damage, fill out a form, and provide some documents. First of all, how will I provide something if nothing happens? More, I don't have an idea what they are talking about. I don't know the circumstances of the damage they asked about. So, now they charged 250€ for the supposed damage, and if I do not provide the details, they will charge for the entire repair. So, I do not recommend it anymore. It's unfortunate.
MyWheels is very sorry that you had to experience our services this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
MyWheels is een prima alternatief voor mensen die om duurzaamheid redenen geen auto willen bezitten. MyWheels-auto's staan in de buurt, zijn makkelijk bereikbaar en veelvuldig beschikbaar. De website voor online reserveren is overzichtelijk en maakt reserveren makkelijk en snel. Het wagenpark van MyWheels wordt regelmatig gemoderniseerd, zodat de auto's in goede staat zijn en duurzaam. Klein minpuntje is, dat in veel auto's geen sleutel aanwezig is, waardoor de deuren moeten worden bediend met de telefoon. Dat werkt niet altijd makkelijk. Verder, niets dan lof voor de organisatie.
Voor het gemak is dit een handige oplossing als je zonder vervoer zit.
Fijn dat het gebruik em de flexibiliteit van de deelauto's en van MyWheels je zo goed bevalt. Vriendelijk dank voor je review. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Nice and waiting to see a car near to my place at least.
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. MyWheels aims for customer-friendliness and convenience. The spread of MyWheels shared cars across the Netherlands is growing. With the aim of making a shared car available to everyone in their region/neighborhood. We look forward to seeing you when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.
Ik neem al een behoorlijke tijd deel aan Mywheels. Werkt vrijwel altijd prima, is betaalbaar en dichtbij.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Eerste ervaring met een MyWheels auto, het was een zeer positieve ervaring. Mooie nieuwe schone auto. Rijd lekker en kwa prijs valt het op zich wel mee, ik heb de auto maar een uur gebruikt het het was onder de 15 euro.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
I’m so happy I don’t need to pay for a parked car. Now, I use it when I need it. And most days I don’t need it.
We are happy you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you again when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.
Klantenservice is erg vriendelijk, super goed bereikbaar en de auto's rijden erg fijn. Enige punt op aanmerking is de wat hogere prijs die je betaald. Verder erg fijn!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. M.b.t. klantenservice, facturatie, goede conditie van de auto's en het reserveringssysteem. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. Jammer dat u de tarieven als wat hoog ervaart. Wellicht is een plus of pro abonnement voor u een optie om tot wat lagere tarieven te komen. Die kunt u bekijken op onze website https://mywheels.nl/tarieven. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Na de overname van Amber ben ik bij MyWheels uitgekomen. De service is minder (alle auto's op een vaste plek of gebied, ipv voor je deur als je op tijd reserveert), de kosten zijn hoger en de beschikbaarheid is lager (moet regelmatig naar een andere wijk lopen omdat er niks in de buurt beschikbaar is). Wat me het meest tegenvalt is dat de auto bij mij in de wijk al maanden vies is en maar niet wordt schoongemaakt, ondanks dat dit meerdere malen via de app is doorgegeven (er zit vanaf half januari al saus in de middenconsole en we zitten nu in bijna in april). Ook geeft de auto al meer dan een maand aan dat er onderhoud nodig is en de bandenspanning laag is. Hier heb ik weken geleden over gebeld, maar het onderhoud is nog steeds niet uitgevoerd.
Vervelend dat uw ervaring niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. En graag even aangeven welke auto het betreft. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Als ik ze bel met een urgente vraag zeggen ze dat ik het contactformulier moet invullen, vervolgens krijg ik geen reactie op mijn e-mails. Ik ben al sinds oktober (het is nu november) achter hun aan om een (onterechte hoge) factuur. Never again.
Vervelend dat uw ervaring niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. En graag even aangeven welke auto het betreft. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
To begin with, the registration process is incredibly frustrating and took me over an hour including several calls with the customer service. Then, when we finally made it on the road, our car broke down due to a broken battery. So we were provided with a broken car in the first place and had to wait for roadside assistance for them to fix it. Due to that we were on the road three times longer than planned. When I then filed a report and requested my money back, I never got a reply nor the money back. MyWheels has a very poor customer service, the registration process is far too complicated and long, they do not care at all about the experience I had and will not refund my money. Never again will I use MyWheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience our services this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Clear instructions
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you again when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.
Geen eigen auto meer in bezit en volledig over op MyWheels; had ik veel eerder moeten doen! Fijne en moderne electrische auto's die volop beschikbaar zijn. Aanrader!
De autos zijn altijd smerig en onderhoudslampjes branden. 0 feedback krijg je hierover als je dat aangeeft. Daarnaast staat de helft van de tijd de auto niet op de plek en mag je in de telefoon wachtrij gaan om uit te vinden waar deze wel staat. En als klap op de vuurpijl kreeg ik tijdens mijn vakantie een automotische incasso binnen voor roken in de auto. Terwijl ik niet eens rook. Om het op te lossen mag ik vanaf de andere kant van de wereld dit aanvechten via een of andere incasso bedrijf.
Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de huur van onze deelauto's. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Terrible customer service, they take advantage of you. I called them to asked for clarifications regarding the rates, and they told me that for two days I wouldn't need to pay anything more than 90 euros if I had the monthlysubscriptionof 10 euros. Of course, they didn't mention that, regardless of the subscription, I also had to pay for each kilometer I drove. When I called them to ask for a way to fix this, a settlement, I was asked to send an email and they would do their best to help and reply within 3 days. A week passed, they took the money from my account, and nobody contacted me. I had to contact them again, only to find out that I had to send an email through their platform! They don't know what to say to their customers... Obviously, in the end I received an obnoxious answer from Jeremy, who said that they can't help with the ridiculous billing I received because "the information was clear on the website". Terrible customer services, terrible rates, and the car was dirty and damaged.
MyWheels is very sorry that you had to experience this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
I have been issued a fine by MyWheels which I am in the process of disputing. I was originally emailed by an agent of the company. I have followed his instruction to follow a link to file an official dispute form on MyWheels site, which I did. However, I have not been issued any confirmation of my claim or a ticket number or been contacted by anyone from MyWheels since. What's more, their automatic email system is now sending me emails threatening to increase my fine and then send it to a collection agency. This is really outrageous and feels like a scam. Someone from their customer service needs to follow up with me ASAP. The case in a nutshell: I have been accused of stealing the charger cable and issued a fine for over €400 plus €20 'service fees'. I never used the charger cable. It was was plugged in to the charging station when my rental period began. So following the app instructions, I unplugged it and placed it in the boot of the car. Which is where it remained when I dropped off the car, as I was instructed to do by your app because the car was still mostly charged. I saw it with my own eyes when I did a final check of the vehicle as my rental period needed. I did not accidentally take, lose or steal the cable. I followed the MyWheels instructions exactly. Perhaps the following renter made a simple mistake or is acting in bad faith. Or perhaps MyWheels is acting in bad faith. Regardless of how my case is resolved, I will never use their service again and will advise everyone I know not to as well.
MyWheels is very sorry that you had to experience this concerning the charger cable in this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.