Al 2 maal een auto gehuurd. Het reserveren, betalen, gaat erg makkelijk. Ik ga zeker vaker een auto huren
Laatst een auto gehuurd bij MyWheels en bij terugkomst was de vaste plek bezet door een andere auto. Dit kan natuurlijk gebeuren. Ik heb toen meteen Mywheels opgebeld om te bespreken hoe dit op te lossen. Het was namelijk hartje Amsterdam, nauwelijks een plekje te vinden en parkeerkosten... ik heb 2 keer in de wacht gestaan. De eerste keer 20 minuten en de tweede keer 30 minuten. Toen er eindelijk werd opgenomen werd er ineens opgehangen en werd ik niet teruggebeld. Daarna heb ik het opgegeven, met heel veel geluk een plekje gevonden om de hoek en parkeergeld ter waarde van 30 euro betaald tot 20.00 die avond. Ik moest toch een beslissing nemen en het was volstrekt onduidelijk of er parkeergeld betaald moest worden. Ik wou het niet riskeren want de boete was natuurlijk anders voor mij geweest. Toen ik thuis kwam nog een keer een poging gedaan Mywheels te bereiken, ik wou ze informeren dat de auto ergens anders stond en dat er maar tot 20.00 die avond parkeergeld was betaald. Ook wou ik ze de nummerplaat geven van de auto die verkeerd stond en ik wou bespreken of ik die 30 euro parkeergeld terug zou krijgen. Ik stond deze keer 50 minuten in de wacht en werd uiteindelijk geholpen door een zeer onvriendelijke vrouw die aangaf dat het een zone plek was (is niet zo want de betreffende auto heeft een vaste parkeerplek) en verder kon ze ook niks voor me betekenen. Ik heb al vaker slechte ervaringen gehad met Mywheels, o.a. auto's die niet op hun vaste plek stonden en vooral de communicatie is heel slecht. Ik schrijf deze recensie omdat ik 1.5 week geleden een mail heb gestuurd met de uitleg over bovenstaande informatie. Tot op heden hebben ze nog geen contact met mij opgenomen. Na deze recensie waarschijnlijk wel, omdat ze willen dat deze recensie verdwijnt. Dat gaat niet gebeuren, mensen moeten weten hoe slecht hun communicatie is.
Altijd wel een auto te vinden in de buurt voor een spotprijs. Makkelijk te bedienen, en er word ook direct per mail een handleiding gestuury voor het geval dat je iets niet snap. Top service.
Dit concept is een doorn in het oog van hybride of elektrische rijders. Mywheels auto's staan veel te lang gekoppeld aan een laadpaal, soms 4 dagen. Dit zijn openbare laadpalen voor iedereen bruikbaar. Mywheels zorg dat je eigen laadpalen krijgt dan kunnen anderen ook gebruik maken van een priv� auto
De app werkt erg gemakkelijk en er is altijd een auto in de buurt.
De keuze tussen de modellen is ruim. Ook met mijn beginnersrijbewijs kan ik automaat auto's huren en dat vind ik echt top. Een minpuntje vind ik echter dat als ik de auto terug breng ik niet op de map kan zien in de app waar de auto zich bevindt in de parkeerzone. Ik parkeer dan eerst en kan daarna pas checken of ik in de zone sta of niet. Zou fijn zijn als dat eenvoudiger kan. Verder top service en ik ben er super blij mee!
Er zijn genoeg auto's beschikbaar en die zijn ook niet heel duur om te huren. Het enige dat nog verbeterd kan worden is het openen van de auto's, soms gaat dit mis en wil de auto niet starten.
Ik kan zelf geen parkeervergunning krijgen in mijn wijk, maar door MyWheels voel ik mij toch mobiel (:
Op zondag 5 december vonden mijn vrouw en ik een contactsleutel die van een dicht op die plek staande Citroen bleek te zijn (op de sleutel stond overigens ook het kenteken). Onmiddellijk heb ik proberen te bellen, en toen ik eenmaal iemand aan de lijn kreeg werd gezegd dat ik de volgende dag gebeld zou worden. Dat werd enkele dagen later! Gevraagd werd of ik de sleutel in de wagen wilde leggen. Omdat ik daar niets voor voelde werd gezegd dat dan iemand de sleutel thuis op zou halen. Nu, bijna een week later, zag ik dat de auto op een andere plek stond. Niets van die club gehoord. Ronduit schandalig!
Een auto van Alwheels houdt inmiddels al 5 dagen een laadpaal in onze straat bezet. Wij (1 gezin) hebben al 2 elektrische auto's waardoor we van deze paal afhankelijk zijn, laat staan de rest van onze wijk. Het is totaal onacceptabel om op deze manier te werk te gaan en erg ego�stisch van jullie als organisatie Alwheels. Denk eens aan je medemens en haal die auto weg.
Ik heb de afgelopen paar weken vijf keer een MyWheels auto gehuurd, zowel voor ��n dag als meerdere dagen achter elkaar. De voordelen zijn het gemak van het inschrijven en account maken, de laagdrempeligheid van boeken, de goede beschikbaarheid in mijn buurt (IJburg in Amsterdam) en de goede conditie van de auto's... Als je eenmaal kunt beginnen met rijden Mijn bezwaar is dat bij vier van de vijf keren ik de hulpcentrale heb moeten bellen: de laadkabel gaat niet los, kleppen gaan niet goed open of dicht, de auto wordt niet opgeladen door een lokaal probleem van een laadpaal, de accu van een auto was tweemaal leeg waardoor de auto niet startte en ik beide keren omgeboekt moest worden naar een andere auto op ruim 10 minuten loopafstand... Kortom, het duurt gemiddeld 30 minuten voordat je daadwerkelijk weg kunt rijden met de auto. Ik heb alle keren de auto gehuurd voor werk wat erg tijdsgevoelig was (ik werk diensten in het ziekenhuis) en ik ben driemaal minstens een half uur te laat gekomen. Een alternatief zou zijn om een auto een uur eerder te huren omdat je rekening moet houden met een half uur opstarten en de centrale te moeten bellen maar dat kost je wel geld en zou niet de bedoeling moeten zijn...
De auto's staan niet op de locatie die de app aangeeft, de app werkt sowieso slecht / heeft allerlei storingen, de 'dienst' is inflexibel, je moet vooraf betalen en de klantenservice is onbereikbaar.
Ik vind het zeer jammer dat ik beschouwd word als een te hoog risico voor het gebruik maken van een deelauto dat is toch apart? Andere bedrijven als Go Sharing, Sharenow en Sixt zijn daarentegen veel beter in en kan je gemakkelijk een deelauto huren. Reeds een mail over gestuurd hoe ik dit kan oplossen, mailtje terug met een niet echt concrete antwoord. Heel spijtig.
ik heb op 3-12-2021 om 18;54 contact op genoemen met een medewerkster , om te vragen waar de auto geparkeerd was ? die was echt een heel onbeschoft heks , zij had mide in het gesprek telfoon opgehangen ! maar ik ben nog niet klaar met haar, ik zal haar klachen bij hoofdkantoor . ze was echt een heks
Alleen maar goede ervaringen met MyWheels. Auto's zijn nieuw, meestal erg schoon en staan op de juiste plek geparkeerd. Complimenten ook aan het team die de app heeft gemaakt, werkt allemaal naar behoren. Wanneer zetten jullie een Porsche Taycan op straat? ;)
Slechtste service ooit, ik heb een noodgeval, sta vast met kinderen in de kou en wordt niet geholpen... 3u in de wachtrij
Mijn titel zegt alles al
mijn ervaring is dat het top geregeld is en ook een hele fijne auto om in te rijden. Mocht je een keer een auto nodig hebben voor een paar uurtjes dan is dit de ideale uitkomst
Ik heb mijn problemen al over de telefoon besproken. Het regende en kon de auto niet open maken met mijn OV chip kaart. De benzine stond al heel gauw op laag en heb toen 21 euro getankt. Er was een waarschuwing dat ik naar een garage moest rijden omdat de olie moest worden bijgevuld. Er was een waarschuwing dat de banden druk te laag stond. Als je ongerust wil rijden, dan zijn die waarschuwingen niet gerust gevend. Ook heb ik nooit een vrije rit gekregen, toen ik me de eerste keer had aangemeld.
De auto's zijn vaak vies aan de binnenkant en veel schade aan de buitenkant. Ik heb hier al eerder een melding van gemaakt. Gisteren vond ik de auto op de oplaad plaats terwijl hij niet aangekoppeld was. De keer ervoor was de auto minder dan 80% opgeladen en stond niet op een laadplaats. Voor mij werkt dat niet. Als tip voor jullie zou ik geven: zorg er op de een of andere manier voor dat mensen een betere incentive krijgen om zich aan jullie regels te houden.
Gebruik al 5 jaar mywheels auto's voor (meestal) langere afstandsritten naar landelijk gebied danwel ritten waarbij je veel moet vervoeren. Waar we in 2016 begonnen met voor ca. �45,- elektrisch heen en weer naar mijn ouders te rijden (200 km), moest ik gisteren voor hetzelfde elektrische ritje �98,- aftikken. Een ruime verdubbeling van de prijs in 5 jaar tijd. Dit maakt het voor ons een steeds minder aantrekkelijk alternatief tov het OV, want daar zijn we van ca �40 naar �60,- gestegen (dus met 33-50%). De service is niet verbeterd, door de keuze voor alleen eigen aanbod ipv deelauto's van particulieren is het aanbod erg afgenomen, en dat de prijs van elektrisch inmiddels bijna even duur is als een benzine auto vind ik schokkend gezien dat elektrisch rijden in de praktijk veel minder kostbaar is volgens oa MilieuCentraal. Deze steeds minder tevreden gebruiker gaat daarom binnenkort het lokale verhuurbedrijf uitproberen, dat inmiddels ook een elektrische auto in het assortiment heeft.
Dit bedrijf heeft totaal geen controle op het gedrag van haar huurders m.b.t. gebruik laadpalen. Regelmatig staat een auto van hen meerdere dagen hier in Gouda een paal bezet te houden. Asociaal gedrag van de huurder,maar na belofte hier wat aan te doen gebeurt er niets. Dit soort gedrag maakt electrisch rijden tot een frustratie.
Tot zover 2x gebruikt, en prima tevreden. De 2e auto (andere locatie) was helaas niet echt schoon, maar daar valt overheen te kijken als het maar voor korte duur is. Zal dit zeker vaker gebruiken.
Ik ben lang een plus abonnee geweest maar ik heb deze nu stop gezet. De prijs per km is gestaag van 13 cent per km naar 30+ cent per km gegaan. Hierdoor is het plots een STUK duurder geworden om een auto te huren bij hun tot op het punt dat het nu voor ons GOEDKOPER is om zelf een tweedehands auto te kopen uit bijvoorbeeld 2006. Dit terwijl wij maximaal 4-6 ritjes maken in de week. Meestal van ��n uur (max 2 uur). Heel jammer dit. Nu ook. Ik moest net ergens heen rijden. 40km verderop (dus 80 km in totaal). Een ritje van 1 uur en 45 minuten. 30 euro!! Met plus abonnement.... Dan koop ik zelf wel een autotje.
Ik probeer al 1 week een auto te huren. Er is 2 keer geld van mijn rekening afgeschreven. Telefonisch is geen contact met hun te krijgen en op de 10 mailtjes/ berichten van de afgelopen week geen reactie gehad.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.