Slechte (klanten)service!
Nadat ik vorig jaar succesvol mijn eerste rit had gemaakt met MyWheels werd opeens mijn account gedeactiveerd vanwege een 'verhoogd risico'. Voor meer details kan contact opgenomen worden met de klantenservice. Dit heeft geen zin want een specifieke reden voor deactivatie kan niet gegeven worden, naast het standaard kopieer en plakwerk. Na een aantal keren heen en weer mailen heb ik het maar opgegeven en een verzoek ingediend om mijn account van het platform te verwijderen en het resterende saldo terug te storten, dit is gelukkig wel gelukt.
Een jaar later dacht ik MyWheels maar nog een kans te geven. MyWheels heeft namelijk in mijn omgeving het aanbod flink uitgebreid. Meteen na de registratie werd mijn account weer gedeactiveerd! Helaas is het systeem van MyWheels zo ingericht dat als de computer 'NEE' zegt een account meteen gedeactiveerd wordt, hier heb ik in principe geen probleem mee. Wat ik wel een kwalijke zaak vind is dat MyWheels helemaal geen inzicht kan geven waarop het systeem mijn account afkeurde! De 'klantenservice' schiet hier echt te kort, de klantenservice gaat gewoon niet inhoudelijk in op de kwestie. Hier is voldoende bewijs voor omdat ik een jaar later gewoon precies dezelfde tekst krijgt opgestuurd vanuit MyWheels als het jaar daarvoor, nou bedankt voor de inhoudelijke informatie!
Ik maak al jaren gebruik van meerdere deelconcepten en heb hier nooit problemen mee ondervonden tijdens het registreren of gebruik. MyWheels is het enigste platform waarop ik problemen ondervind. Laat dit een waarschuwing zijn, zodra de klantenservice nodig is bij MyWheels zal je thuiskomen van een koude kermis. Gelukkig zijn er genoeg alternatieve aanbieders die wel weten wat service is!