Already 2 times someone who has access to the software has canceled my reservations, and on my last reservation the car was changed to another one without any explanation. It makes me think there aren't enough cars for the staff and they do what they want. Nevertheless, the calculation at the end of the journey is impressive and as a customer I am satisfied. The application enables us to find a free car under clear conditions. Some cars are located in quite large areas and it may take quite a bit of walking to find where it is parked. At the moment, there is no other company that gives you the opportunity to find a rental car so easily and quickly.
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. Unfortunatley for you, but there must have been a reason why your reservation was cancelled or changed to another car. Almost always when MyWheels does this and a small technical failure of the car can be the reason. Not serious because MyWheels maintains the cars according to schedule. Broken lights, damaged mirror and other issues that are necessary for safe driving for our customers can be the reason. MyWheels' fleet is expanding rapidly, so the distance to get to a shared car will become increasingly less. We look forward to seeing you when you make your next booking. Many thanks. Team MyWheels.
Ik heb een elektrisch voertuig gehuurd voor een korte periode van 3 uur. Het ging al snel kapot nadat ik het had opgehaald. 8 uur, 2 takelwagens en 159 minuten bellen naar MyWheels later: - Het voertuig was nog steeds kapot - Ik was moe, koud, hongerig, dorstig en had dringend een toilet nodig - Ik had de hele dag verspild - Ik had € 62,- moeten betalen voor een taxi naar huis (niet terugbetaald) - Mijn kind was van streek omdat ik hem niet van school kon ophalen - Ik kon het artikel dat ik tijdens de reis wilde kopen, niet krijgen - De verkoper van het artikel was boos en heeft afgezegd omdat ik niet kwam MyWheels beantwoordt nog steeds mijn e-mails niet en beantwoordt mijn oproepen niet. Ik ben nog nooit zo'n ernstige systemische disfunctie en communicatiestoringen tegengekomen toen ik telefonisch met een bedrijf probeerde te communiceren. Dit was en is nog steeds de absoluut slechtste klantervaring die ik ooit heb gehad in mijn 45-jarige leven.
MyWheels vindt het erg vervelend dat u dit op deze manier heeft moeten ervaren. Dit is niet waar MyWheels voor staat als het gaat om de service en het gebruik van onze deelauto’s. Mogelijk wilt u via deze link uw ervaring aangeven: https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wil dit graag voor u oplossen. Bij voorbaat bedankt. Team MyWheels
Sinds een jaar gebruik ik met enige regelmaat en tot voor kort naar volle tevredenheid auto's van Mywheels. Reserveren en gebruik gingen altijd prima, soms wat achterstallig onderhoud. Goed genoeg om het Pro abonnement af te sluiten. Bij meerdaagse reserveringen wordt om een aanbetaling gevraagd, begrijpelijk. Echter, het financiële systeem houdt die betalingen niet bij. Ik heb nu een fikse aanbetaling gedaan en krijg achteraf alsnog een enorme factuur gestuurd. De servicedesk is slecht bereikbaar, lijkt niet van zins dit snel op te lossen. De financiële afdeling laat al helemaal niet van zich horen. Ontzettend jammer, zo'n goed initiatief, maar de backoffice niet goed geregeld hebben.
Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de facturatie vanuit MyWheels. We willen dit voor u oplossen. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze financiële afdeling dit kan controleren. Onze support afdeling is 24 uur per dag bereikbaarder. Het soms zijn bij grote drukte dat de wachttijden langer zijn dan gewenst. MyWheels werk er hard aan om dit te voorkomen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Ik was altijd een tevreden klant van We Drive Solar. Ik had het premium abonnement, betaalde €100 per maand en achteraf voor de kilometers/uren. Helemaal fijn. Sinds de overname door MyWheels is de lol van autodelen volledig weg. - Slechte app - Steeds weer bijbetalen. - Ondoorzichtige prijzen. - Vieze autos - Slecht/niet bereikbare klantenservice - Bij dispuut over factuur binnen paar weken incassoburo, terwijl ze zelf niet bereikbaar zijn. Ik ben er mee gestopt en weer een eigen auto gekocht. Misschien is het wel wat voor jou.
Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met MyWheels. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Onze support afdeling zal dan de bezwaren met u doornemen, toelichten en proberen op te lossen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Ik vind het makkelijk alles is voormij op loopafstand. En ik vind het heelfijn als ik ver moet reizen ik een auto dicht in de buurt kan gebruiken echt een luxe!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Fijne ervaring met elektrische autos en handige app.
Nooit heb ik vast een auto nodig voor bijv werk, maar natuurlijk wil ik af en toe wat vervoeren van A naar B, of een dagje/weekendje weg, en dan is een auto huren bij MyWheels een enorme uitkomst. Geen gedoe, kosten en tijd kwijt aan het hebben van een eigen auto, maar wel de voordelen: auto beschikbaar wanneer je wil, voor een schappelijke prijs. Rit klaar: op slot swipen en klaar.
Altijd een auto in de buurt. Betaalbaarder dan het bezitten van een eigen auto.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Wij zijn al jaren zeer tevreden gebruikers van de verschillende elektrische MyWheels in onze buurt. Ook heel fijn zijn de auto's met winterbanden. Die nemen we zelfs mee naar de wintersport. Verbeterpunten waar ze echt wat aan moeten doen zijn de bereikbaarheid van de klantenservice. Je staat lang in de wacht en het duurt soms weken voordat je antwoord hebt op e-mails. En de app, die nodig is om de rit te starten en stoppen, laat het op sommige moment compleet afweten. Meestal lukt het open/sluiten dan nog wel via de website, maar dit moet ook snel verbeterd worden.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. Het kan soms helaas zijn dat door grote drukte deze niet goed of snel genoeg bereikbaar is. Dat geldt ook voor de beantwoording van de e-mails. Onze verontschuldigingen hiervoor. MyWheels werkt er hard aan om dit te voorkomen. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Deze platform heeft genoeg elektrische autos om te kiezen. Het is vooraal goed voor korte ritjes i.e. naar de winkel. Ik gebruik het best vaak.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
The tariff of mywheels is affordable and the car which are in options are good. Like electric etc. Also the condition of cars are good. Only one time I got small damaged car which is not major and is ignorable(mirror covering). But the driving experience was good. The car was fully charged. Customer care was also responsive and able to assist for any queries immediately. Easy to reserve and pick nearby. Thanks
Op donderdag 25 januari strandde ik rond 19:15 met een auto van My Wheels tijdens de rit: de elektrische auto kon niet meer geopend worden en mijn tas met dure laptop ligt er nog in. Ook My Wheels klantenservice zelf kan hem op afstand niet openen. Ik word na 40 minuten bellen met de klantenservice uiteindelijk door My Wheels doorverbonden naar de pechdienst, en die verbindt me weer door met Renault hulpdienst. Na TWEE uur wachten naast de auto is er dan eindelijk hulp! Maar deze man van de sleepdienst vertelt me dat hij niets gaat doen omdat ze een My Wheels auto zonder toestemming niet mogen openbreken!! Ik neem vervolgens de trein naar huis… Ik kwam om 19:15 bij de auto, om 22:45 ben ik eindelijk thuis. De soap die hierna volgt bespaar ik jullie. Pas op zondagmiddag maakt MyWheels de auto eindelijk open. Voor dit resultaat waren tussen donderdagavond 25 januari en zondagmiddag 28 januari in totaal 11 telefoongesprekken nodig, met een totale beltijd, inclusief wachtrij, van meer dan 3 uur. Nog niet eerder in mijn leven ben ik zo lomp en harteloos behandeld, en het is dankzij goede vrienden dat dit tot een goed einde is gekomen. Als het aan MyWheels had gelegen stond de auto er nu nog. Mijn tip aan jou als lezer: lees de stroom aan klachten hier en op andere platforms en kies een andere optie! Oh en MyWheels klantenservice: bespaar jezelf de obligate reactie met je link om een bezwaar in te dienen. Die hebben jullie al ontvangen!
I rented a car for the first time, having successfully used a different company in the past. The cost was much higher, and the car was in worse shape. And then the car completely broke down in the middle of the highway, after I had been driving for half an hour. MyWheels did not help. They transferred me to their roadside assistance. I was on hold for 10 minutes, after which I was told there was nothing they could do. Finally I contacted the police who did the usual things, including towing the car away. The reaction of MyWheels was to send me a bill of 40 euros including €23 for time (amounting to 6 and a half hours -- I reserved for 4 hours, and drove for half an hour before it broke down). No way to contact MyWheels; no phone number on the website, no phone number in the app since the reservation is finished (help pages say check your reservation for a phone number). And emails get a standard reply saying "we are very busy, but you are important to us". Easy to believe the first part, impossible to believe the second.
MyWheels is very sorry that you had to experience our company in not a good way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Short story: Suddenly a 500 euro fine/invoice appeared on my account. Long story: I was about the book a ride when the app said that I have to pay first a 500 euro fine... I called the customer service and they said, it is because they don't find the car key since I last used the car (a week earlier) but if I do find it at home, I should give them a call back. So where is the problem? Well I figured out I had a fine only because I called. How is that even possible that they give me a 500 euros fine but not even notify me about it. Then the reason of the fine... no evidence what so ever that I took the key (on my 52nd ride) and also no evidence that they haven't found it... Could not check the car as somebody already moved it somewhere else. And on top of it all, since this happened I have sent 2 emails, called them 4-5 times and no answer what so ever. And today I got a reminder to pay the invoice. Terrible service.
MyWheels is very sorry that you had to experience our company in not a good way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
For first time, I rented one of their car to go from Amsterdam to Nordwijk (40 km distance) for a friend birthday. Day after I found a 155 euro bill since accordingly to them I drove 332 KM, in The Netherlands! 155 euro for 4 hours rent! I wrote to the customer service but heard nothing yet.
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check if anything went wrong with the invoicing of your trip and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Overgestapt van We Drive Solar. Wat is MyWheels om te janken zeg! Totaal onbereikbare klantenservice, duurde eeuwen voordat het account goed gezet was, de auto waar we met WDS in reden is binnen een paar maanden tijd helemaal verloederd, vol deuken en krassen en smerig. Daarnaast ook super duur om te gebruiken zoals we dat deden met WDS. Tijd om weer een eigen auto te kopen.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en de problemen met u kan bespreken. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Nadat je geld stort opeens mijn account geblokkeerd! Nabellen krijg je 0 hulp of antwoord. Emails krijg je geen inhoudelijke reactie op, alleen standaard reply. Inmiddels hebben ze wel een kopie van je rijbewijs etc. Inmiddels aangifte gedaan vanwege oplichting. Ga niet!! Met ze in zee!
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en het probleem samen met u kan oplossen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MYWheels.
Na een hele slechte ervaring met één van de auto's blijkt Mywheels onbereikbaar voor onze klacht. Na een maand is er alleen gereageerd met een automatisch gegenereerde mail waarin ze vragen of we tevreden zijn over de afhandeling van die mail. (Nee, daarover mailden we.) Telefonisch blijken ze voor dergelijke zaken niet te bereiken. Of we een nieuwe mail kunnen sturen. Inmiddels anderhalve maand verder.
Vervelend dat u langer dan gebruikelijk moet wachten op een reactie van MyWheels. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en het probleem met u kan oplossen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
n December I have done my first ride with Mywheels (AND LAST!), I rented the car for 4 hours and everything was perfect. I am a client of Sixt and Share Now since years and I tried this service to change (was also little cheaper than Sixt and ShareNow), but it was a TOTAL DISASTER. After my ride, I parked the car in Amsterdam, and I received an email that all was good. I had no idea that your car must be return in a specific place, because the APP IS NOT CLEAR about it. The day after, one of the employees called me asking if I could take the car and bring it back to HER ZONE. Which was a big surprise for me, because with Sixt and Share Now you park the car everywhere in Amsterdam. I was in Barcelona, so I couldn’t anyway go to the car, kindly the employee said, since it was the first ride with Mywheels, that she would probably delete the fine of 100 euro. I repeat 100 euro. Some days later, I received an invoice from Mywheels: the fine was not deleted, but raised to 220 euro!!! I tried to contact again the customer service for 1 month, NO ONE REPLIED to my emails, and via phone they cannot deal with this matters...I must use their customer support form...so for one month I received just an automatic reply with the invoice, and at the last an intimation of payment or the file will be transferred to the collection agency. Avoid them 100%, SIXT and ShareNow are absolutely at another level comparing to this miserable wheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Ik maak ondertussen meer dan een jaar regelmatig gebruik van Mywheels auto's in Den Haag. Eerst alleen via mijn werkgever, nu incidenteel ook prive. Dit bevalt uitstekend - er is voldoende beschikbaarheid in mijn buurt, de auto's zijn prima en het het proces met de app gaat soepel. De kilometerprijs is wat aan de hoge kant, waardoor ik afhankelijk van de duur en ritlengte soms ook de voorkeur geef aan een reguliere huurauto. Desondanks zeker een aanrader!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor deelauto's. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. Echter, de huurperiode en ritlengte kunnen soms bepalend zijn in het door u aangegeven kosten vergelijk. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Er kan iemand anders in mijn gereserveerde rit rijden. En dan heb je nog een onbeschofte harriet van mywheels die gewoon in je oor ophangt verschillende leugens verteld en je niet helpt met het probleem. Je reserveert een auto op die tijd gaat vervolgens naar die auto. Is die auto nergens te bekennen en op de app geeft ie aan er wel te staan. Met klap op de vuurpijl anderhalf uur later staat de auto aan de andere kant. En mag jij de reservering betalen er is 7 km door iemand anders mee gereden. Een fout kan gebeuren maar dat je zo in de kou wordt gezet is echt niet normaal....
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen en toelichten. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Leaving the feedback here to speed up the response to my multiple emails sent to [email protected] in regard of rented car plate number T-563-KK on Jan 13, 2024. In my humble opinion the excellent client service support would compensate and remediate the majority of complaints posted here and in other resources in regard of MyWheels. In general I like the car sharing service but extremely poor client service kills the loyalty and my client experience so what would I recommend to MyWheels to improve: 1. Automated acknowledgment email with unique reference number for each client's email sent to [email protected] or received phone call if it is not solved immediately; 2. Response within 24 hours, if more time is needed then it should be mentioned in the letter to manage the expectations; 3. Scripts with FAQ for support team (Hope, you have it already) to manage popular queries; 4. Clear escalation and communication channels within support & other functions; 5. Support team should have a right to waive/cancel a penalty of EUR 200 for the parking outside of designated area when it happens for the first time - it can be sold to the clients as exception hence keeping them happy and raising their loyalty. Be assured that your clients will learn this single lesson since EUR 200 is a way excessive fee for a small mistake given that they can rent a car for full day for EUR 40-45 only. Besides you will earn much more money on the same client within the time, alternatively you just lose the client and get negative feedback & publicity. (check with your business owners and PR service which way to chose?) 6. Periodic client service quality reviews. In general MyWheels needs more transparency on the car-sharing conditions including the possible penalties to be integrated into the application. For any business it is always good to put yourself into clients' shoes to feel better what would clients expect. Looking forward for your earliest feedback.
At this point lost count of the amount of times I had to call Customer Support to fix some kind of issue. Customer support is usually helpful and nice/polite, the problem is getting to them! Today was almost 1h on hold, always with the robot voice saying "you are next in line"... I was "next in line" for 40min... After today I had enough. I miss Amber, sad that MyWheels bought them out.
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. Perhaps you would like to send us another e-mail to [email protected]. Mentioning your name, phone number, account number and reference to your posted review. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. And if you wish, explain the terms and conditions about renting a shared car. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
Helaas is We Drive Solar overgenomen door MyWheels. Wat een absolute bende daar zeg. Het duurde eerst al een maand voordat het abonnement eindelijk goed gezet was. Daarna lukte het niet om de borg goed te krijgen dus moesten we iedere rit extra betalen voor een verhoogd eigen risico. Alle oude WDS auto's die nu zijn overgenomen en we jaren in hebben gereden zitten binnen 3 maandan al vol deuken en krassen, zijn smerig van binnen en buiten. En daarnaast is de klantenservice een absolute HEL! Compleet onbereikbaar, verbinding wordt continue verbroken als je in de wacht staat en een wachtmuziekje dat ontworpen is om zo irritant mogelijk te zijn zodat je de hoorn erop gooit. Wij gaan na 3 maanden weer stoppen met MyWheels en weer een eigen auto kopen, na 5 jaar super gelukkig gebruik gemaakt te hebben van We Drive Solar. Wat is MyWheels een slechte organisatie!
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Vervelend dat de huurvoorwaarden niet duidelijk zijn voor u na de overname van de Amber auto's. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen om de voorwaarden toe te lichten. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Als langdurige gebruiker van Amber, besloot ik onlangs MyWheels te proberen, vooral omdat zij Amber hebben overgenomen. Mijn ervaring was helaas teleurstellend. Na een rit te hebben voltooid en deze via de app te hebben beëindigd, ontving ik 's avonds een sms met de vraag of ik de auto kon terugbrengen, anders zou ik een boete krijgen. Dit verraste me, aangezien ik dacht dat de rit al was afgerond. Ik nam contact op met de klantenservice en legde uit dat ik niet op de hoogte was van de noodzaak om de auto terug te brengen en dat ik niet meer in staat was dit te doen. Helaas toonde de medewerker weinig begrip voor mijn situatie. Ik probeerde uit te leggen dat dit mijn eerste keer was met MyWheels en dat ik gewend was aan de werkwijze van Amber, maar dit leek geen verschil te maken. Het gesprek was onaangenaam; ik werd onbeleefd aangesproken en er werd mij verteld dat ik dit had moeten weten. Er werd geen alternatieve oplossing aangeboden. Toen ik aangaf dat ik de auto echt niet kon terugbrengen, werd de verbinding verbroken en werd mijn account direct geblokkeerd. Zelfs toen ik via e-mail contact zocht, bleef het antwoord hetzelfde: ik had beter moeten weten. Deze ervaring heeft mij diep teleurgesteld in MyWheels. De klantenservice was niet alleen onbehulpzaam, maar ook onvriendelijk, en er was geen ruimte voor begrip of flexibiliteit. Voor mij is dit een reden om niet meer voor MyWheels te kiezen.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.