Bureaucratisch, datahongerig, traag
Écht een bedrijf van de huidige tijd. Een account maken is gratis. Maar instructies komen te laat. Een enorme berg informatie is 'nodig'. Het zij zo. Account gemaakt, autootje opgezocht, reserveren, betalen en... h�, er gebeurt niets? Wat blijkt: M'n achternaam en tenaamstelling van de rekening moeten blijkbaar overeenkomen. Dat kun je niet zelf wijzigen en telefonisch is het probleem blijkbaar niet urgent genoeg en verbeekt de computer gewoon de verbinding. En m'n geld dan? En als je dan toch de tenaamstelling van m'n rekening haalt waarom moet ik die zelf nog invullen? Over de mail duurt en duurt, in deze 'bijzondere tijden' nog langer 'dan u van ons gewend bent'. Dat kennen we onderhand wel. Een nieuw account maken dan maar? Pas als je álles opnieuw hebt ingevuld, inclusief w��r betalen, valt het blok: We gaan toch alles handmatig checken voor we je reservering verwerken. Duurt ook weer dagen. Ondertussen heb ik al 2x gewoon betaald!!!! En vind ik nergens informatie of/hoe/wanneer ik dat terugkrijg.