Pluspunten Werkt fijn en snel
Pluspunten Heldere app, duidelijk proces hoe bij de auto te komen, te openen en af te leveren.
Pluspunten Praktisch . Snelle service . Mileuvriendelijk want auto s delen. Handige app
Pluspunten Reserveren is super makkelijk Auto vinden en openen met de App Verbeterpunten Instructie video openen, sluiten, verlengen, starten en tanken. Dat kan verschillen per auto (elektrisch of benzine) en werkt dus anders.
Pluspunten Het is handig om een auto te huren via MyWheels, de websitemodule werkt meestal goed, de auto's zijn schoon en netjes. Facturering is goed geregeld, helpdesk overdag prima. Verbeterpunten Het openen van de deur met de OVChipkaart kostte me elke keer veel tijd, ik moest het meerdere keren proberen. De boekingskosten worden te laag voorgesteld op de website, er komt nog E 6 bij, jammer maak dat helder.
Pluspunten Telefonisch prima geholpen, prettig contact en alles vlot kunnen afhandelen. Verbeterpunten Niet direct account permanent blokkeren
Pluspunten Men behandelt mensen correct. Verbeterpunten witkar.nl maakt het mogelijk om het eigen risico volledig af te kopen. Bij mywheels is dat sinds kort niet meer mogelijk. Het mailtje daarover ontsnapte aan mijn aandacht. Kijk je op de factuur dan denk je dat je het wel helemaal jhebt afgekocht. Dat is misleidend . Ik heb de � 250 eigen risico bij een piepklein krasje betaald, omdat ik voor de rechter altijd zou verliezen, formeel hebben ze gelijk. Maar ik zal nooit meer gebruik maken van hun diensten.
Pluspunten Voor de eerste keer elektrische auto gehuurd en dat is prima bevallen. De auto was gemakkelijk te openen en sluiten met de mobiele website.
Pluspunten Eerste keer wat problemen gehad met het account, tweede rit was prima. Verbeterpunten Check nog eens of de app wel up-to-date is.
Pluspunten 1. They have a lof of cars at various locations. The cars that I have used were in good condition. 2. It is handy to book and use a car with your ov-chipkaart, without waiting for a response. 3. In general, if you are looking to drive for short distances and for a short time, renting the company's car is more profitable than non car-sharing companies. (I have not used a car from another person, only from the company.) Verbeterpunten 1. Communication can be difficult and the information they give via email might be untrustworthy. For example, recently, they decided not to accept foreign driver's licences anymore, however, this was insufficiently communicated to the members. I asked for explanation and first they told me that I cannot be a member anymore, then, when I heavily complained, they decided to make an exeption for me and eventually, they said that the exception was always meant for existing members, but their employees were not properly informed about it. I still don't know what's true. There is nothing in Terms and Conditions. There is only a simple FAQ, but it does not give details and anyway, that is not what you agree with. Also, a couple of years ago, they wanted to charge me administration costs because I had tanked without the tankpas. However, this rule was not included then in the costs list on the website (now it is). It took a week of emails till they understand that they can't charge people whatever they want, but transparency is needed. At least they fixed it though. The conclusion is that you need to insist a lot and keep on sending emails till you persuade them that they made a mistake and that they need to find a solution. 2. If you need to drive many km (more than 60 I would say), the cost for renting can increase very quickly. In that case, it is more profitable to rent at a normal, non-sharing company.
-
Pluspunten Prima doelstelling. De website is duidelijk en effici�nt, en de administratieve afhandeling is goed. Verbeterpunten Mogelijk maken van verlenging van huurcontract buiten kantooruren indien de gebruiker geen internet ter beschikking heeft. Er worden vooral personenauto's aangeboden. Het zou prettig zijn als er wat meer busjes en bestelwagens beschikbaar zouden komen, maar ik begrijp dat jullie afhankelijk zijn van wat eigenaren aanbieden.
Pluspunten Er was een probleem met de toegang tot de huurauto; daarover is op correcte en hulpvaardige wijze contact met mij opgenomen.
Pluspunten Duidelijke instructies via de mail. Informatie is helder. Erg handig in het gebruik. Was de eerste keer, en zeker voor herhaling vatbaar!
Pluspunten Gemakkelijk toegang tot een grote verscheidenheid aan auto's. Zeer flexibel inclusief aanbod particulieren. Alles netjes geregeld zonder gedoe. Aanbod elektrisch ook aanwezig. Verbeterpunten Klein verbeterpunt wat mij betreft: De website zou nog een beetje intuitiever kunnen zijn. Nu krijg je boven in de site de vraag waar je wilt huren terwijl je al bent ingelogd, (het systeem weet mijn adres al dus dit zou automatisch dat adres kunnen kiezen). Ik zou als ik inlog graag direct auto's in de buurt willen zien, de volgend stap is dan op tijd filteren. Overigens dit filteren kan volgens mij ook een stuk effici�nter dan zoals het nu is ge�mplementeerd. De stap om op een andere plaats een auto te huren dan mijn standaard locatie kan een aanvullende optie zijn lijkt me. Verder: blijf investeren in elektrisch, ik verwacht snel een groter aanbod in de komende jaren.
Pluspunten Wanneer een auto niet met regelmaat nodig is, dan is een deelauto de oplossing. Online te reserveren, in feite zelfs a la minute. De auto's in Culemborg zijn relatief jong en er is een redelijke variatie in type auto. Dus - voor incidenteel gebruik - MyWheels ! ! !
Pluspunten Al vanaf 2006 gebruik ik de deelauto's van MyWheels. Er zijn eigenlijk altijd voldoende auto's vrij en het gebruiksgemak is groot: vooraf op mobieltje reserveren en dan met je OV-chipkaart de auto openen en ermee wegrijden. Op het kantoor is iedereen vriendelijk en MyWheels is ook nog eens niet duur. Verbeterpunten Er zouden iets meer grote auto's mogen zijn.
Pluspunten Geen winstoogmerk, maar nadruk op idealen en erg toegankelijk door een klein team. Ook tanken is flexibel, niet altijd aftanken is mogelijk, waarbij kilometerprijs wordt berekend, maar ook bonnetjes indienen via website is mogelijk Verbeterpunten Iets meer auto's in eigen beheer voor ad hoc huren
Pluspunten Goede doelstelling Goede website en app Goed administratief systeem Klantvriendelijk Verbeterpunten kleine foutjes aan website app
Pluspunten Je kan een auto huren zonder gedoe, ovkaart er bij en weg Verbeterpunten Te hoge voorbetalingen, die echt nergens op slaan, wil je een auto huren en 10 kilometer rijden dan al 56 euro vooruit betalen > Niet OK
Pluspunten Wij zijn vanaf de oprichting lid van Wheel4all het was altijd zeer prettig werken met Hanry Jammer dat hij weg gegaanis maar het leven gaat door en we moeten verder . Ook wij zijn voorstander van gebruik van deelautos . Verbeterpunten Nu het volgende , Mijn echtgenote heeft al 35 jaar MS en heeft twee zware operaties ondergaan aan haar heupen .Daarnaast is zij op een brute wijze met Booster en al omgegooid en beroofd , dus wij kunnen niet meer met de trein mee , een eigen auto hebben we niet dus hadden wij veel plezier van Wheels 4all ,maar de laatste jaren kunnen wij geen auto meer lenen omdat er geen beschikbaar is in Grootebroek waar de rolstoel achter in kan, de auto welke er nu staat dat gaat te moeilijk.en ik niet naar Hoogkarspel kan fietsen om de auto op te halen en weg te brengen want mijn vrouw heeft hulp nodig . Dus het resultaat is dat wij nooit meer weg kunnen gaan en wij voelen ons eenzaam gaan voelen .Misschien is dit een aandachts punt voor u. Hartelijke groeten H.J.Kiburg. Indien mogelijk graag antwoord op deze vraag.
Pluspunten Over het algemeen is de ervaring met Mywheels voldoende tot goed. De website is goed geoptimaliseerd en gebruiksvriendelijk. Werkt uitstekend. Goede kwaliteit auto's, schoon, degelijk, relatief weinig km's. Innovatief vermogen. Goede keuze uit contractsvormen. Redelijk betrouwbaar; de auto's staan altijd klaar op het gewenste tijdstip. Veel plusjes dus, daarentegen ook een aantal minnen. Verbeterpunten Grootste min is de prijs per km die vooraf voor je wordt ingeschat, bij een bepaalde contractvorm. Hierdoor moet er voor een reservering van een dag en een beperkt aantal km's, een gigantisch bedrag vooruit worden betaald. Verder: zorg dat gebruikers meer keuze hebben in het tegoed wat zij op het account willen storten. En schaf de boekingskosten af, wat een onzin. Je zou toch juist beloond moeten worden voor het plaatsen van een reservering, niet bestraft? Telefonische ondersteuning buiten kantoortijden mag soms wat vriendelijker. Een keer ervaren dat jullie niet opnamen, dat is een verbeterpunt. Ook mywheels is een prijzige speler in de deelautomarkt.
Pluspunten Vanaf de oprichting ben ik lid van My Wheels. Henri Mentinck , de oprichter, had een ideele doelstelling : toch zot dat in een doorsnee straat 80 auto's staan en slechts 20 % daadwerkelijk in gebruik is. In al die jaren heb ik geen enkel probleem ondervonden. Ik ben lid geworden omdat de Consumentenbond in een onderzoek My Wheels als 1 van de beste en meest goedkope verhuurbedrijf had geprezen en na 15 jaar ervaring met dit bedrijf ben ik het nog steeds van harte eens met het oordeel van de Consumentenbond.
Pluspunten Prima kwaliteit auto's. Goed werkend en duidelijk systeem voor reserveren, toegang, afrekeningen, tanken, etc. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, 24/7 bereikbaar. Gaat mee in duurzame ontwikkelingen door nu ook elektrische auto's aan te schaffen. Verbeterpunten Kleine gemelde reparaties blijven soms lang uit. Beleid over prijsberekening i.v.m. wisselende benzineprijzen zou ik graag helder krijgen.
Pluspunten MyWheels zet zich o.a. voor een transitie van een wil-ik-hebben- naar een wil-ik-delen-maatschappij. Waarom een auto bezitten die je toch de meeste tijd zelf niet gebruikt. Waarom niet een auto via een deel-platform huren? Ook zet MyWheels in op verbetering van het milieu door minder kilometers te maken met vervuilende brandstofauto's. Daar passen natuurlijk elektrische auto's perfect in. MyWheels heeft in Culemborg een Hyundai Ioniq Electric ingezet om de gebruikers kennis te laten maken elektrisch rijden. Door het inzetten van contactpersonen die bij een eerste reservering van de elektrische Ioniq uitleggen wat er bij elektrisch rijden komt kijken worden potentiele gebruikers enthousiast gemaakt voor het delen van auto's en het kiezen voor elektrisch. De servicedesk is 24/7 per week bereikbaar. Heel erg handig als je even onderweg hulp nodig hebt. Verbeterpunten Meer publiciteit geven aan elektrisch rijden en daar ook meer elektrische auto's voor inzetten
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.