Ik heb nooit een slechtere ervaring gehad met een bedrijf. The customer service is not replying for almost 2 months. I do not smoke. NEVER SMOKED! but MYWHEELS fined me with 125 euros for smoking without any proof and deactivated my account. DO NOT USE MYWHEELS! I brought the Car from Mywheels BEFORE my endtime back and closed my ride CORRECTLY! but MYWHEELS ERRONEOUSLEY fined me 60 euros + 100 euro for bringing the car back too late DO NOT USE MYWHEELS.
We are sorry that your experience at MyWheels has not been good. We ask you kindly to email us at [email protected]. Mentioning your name, phone number and refer to your posted review. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
MyWheels has terrible customer service! I rented a car, didn't damage it, but they're charging me €275 for a supposed accident with no proof. I emailed and called five times, but got zero response in more than a month. Avoid them – they're not customer-friendly!
We are sorry that your experience at MyWheels has not been good. We ask you kindly to email us at [email protected]. Mentioning your name, phone number and refer to your posted review. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
Was al een paar jaar tevreden klant bij WeDriveSolar, die helaas hun deelauto's over hebben gedaan op MyWheels. Niet alleen veel meer betalen, maar ook nog beroerde klantenservice. Of eigenlijk geen klantenservice. Op mails wordt simpelweg niet gereageerd, bellen kan niet. Voor een bedrijf waar je tientallen euro's per maand aan betaalt zou je toch verwachten dat je op de een of andere manier in contact kan treden.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Auto was super smerig van binnen , en buitenkant . Kentekenplaat achter zat los , en alles plakten van binnen . Bij vertrek kon ik het zicht slecht zien . Leek wel of iemand op de voorruit had gespuugd. Toen ik uit stapte zag ik nog een zwaar scherp mes liggen bij de bestuurderskant . Natuurlijk gelijk een mail gestuurd dat ik niet meer met de auto wilde rijden. Na antwoord kreeg ik compensatie van 10 euro bij volgende rit . Jullie mogen de 10 euro mooi houden.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Auto's dienen in goede staat en schoon teruggebracht te worden na het beëindigen van een rit door onze huurders. Als een auto vies is voor aanvang van de rit adviseren wij u dit aan MyWheels te melden. Dan kunnen we de vorige huurder hierop aanspreken. Tevens maakt onze schoonmaakdienst periodiek de auto's schoon. Dan kan niet na iedere rit dat zult u begrijpen. Onderhoud vindt volgens een strakke planning plaats op onze auto's. Om u beter te kunnen helpen en het probleem op te lossen vragen we u ons wat informatie per e-mail te sturen. U kunt dit sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en accountnummer. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met je opnemen. MyWheels wilt dit voor je oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Zelden zo'n disfunctionerend bedrijf getroffen als Mywheels. Sinds een aantal weken een abo via de werkgever en drie keer gepoogd een auto te boeken want er zou een garantie zijn dat ik altijd een auto heb met minimaal 80% batterij. Eerste keer defect waardoor laadkabel niet los kwam. Tweede keer extra eind gefietst door de stad om een auto te vinden met iets meer bereik. Kom ik aan en is de batterij kapot. Geen enkele service telefonisch om alternatief te regelen waardoor belangrijke afspraak gemist. Deze week auto avond te voren alvast geboekt omdat ik extra vroeg om 07.00h moet vertrekken en zelfs dat lukt niet. Bestelde auto wordt op het laatst geannuleerd door mywheels met als alternatief een auto veel verder weg met lege accu. Telefonisch slecht bereikbaar, soms onfatsoenlijke mensen en nooit oplossingsgericht. Bij melding via e-mail ontvang je knip en plak standaardtekstjes die nietszeggend zijn en feitelijk een grote dikke vinger naar de klant zijn. Voor een deelauto die zo krankzinnig duur is verwacht ik meer betrouwbaarheid en service. Ooit gebruikte ik Amber en dat werkte wel prima. Het kan dus wel. Ik ga mijn werkgever zeggen dat ie het contract met Mywheels moet ontbinden.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
So can not rent a car
We are sorry to hear that there has been problems with the service of MyWheels. To properly check what took place, we ask you kindly to send us information. Account number, name, and reservation number. This can be sent to [email protected] stating that it is about your review. The relevant department will then check this and contact you. Thank you! Team Mywheels.
Veel gedoe: app werkt niet soepel, de auto staat niet op de goede plek, is niet geladen, als je probeert iemand te bereiken omdat er iets is duurt het lang voordat je iemand aan de lijn krijgt waardoor je te laat bent, en contact met de klantenservice is traag en niet to the point.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Eerste keer dat ik een deelauto gebruikte van MyWheels. Erg prettig in gebruik waarbij de instructies duidelijk zijn aangegeven. Voor mij wel wat onduidelijk over de reservering omdat ik die vroeger in liet gaan en het uiteindelijk te betalen bedrag. Maar als dit zou verbeteren denk ik dat ze een hele goede service bieden!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels en de App u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. De afdeling support is 24 uur per dag beschikbaar voor vragen. U kunt altijd even bellen als u uitleg wilt hebben over de berekening van de reserveringen. Onder telefoonnummer: 085-7734222. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Prettige rit gemaakt in en schone auto met een volle tank.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels en de App u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Wij wonen in Utrecht. Dit zorgt er voor dat er veel auto's van Mywheels beschikbaar zijn, zodat we nooi mis grijpen. Nadat we alle kosten hebben opgeteld, hebben we onze beide auto's verkocht en zijn volledig over gegaan op autodelen. Enkel op vakantie huren we een iets grotere auto, voor de rest van het jaar is jet prima. Ook hebben we geen kosten tijdens vakanties zonder auto. Geen groot inderhoud meer, geen afschrijving, geen dure benzine. Gewoon een tarief per uur en kilometer, waarbij we gebruik maken van het pro abonnement. Aan het einde van de maand blijft er veel geld over, wat vroeger in onze heilige koeien ging.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
From sign up to getting to a car took less than 10 minutes. I signed up and was presented with cars immediately. I was surprised there were so many in Enschede. Once I verified my driver's license, I could choose a car about 2 minutes later. I downloaded the app on my way to the car and was able to open it using the app. I had a few minutes so I fueled the car. It was seamless. The card provided worked, the pin was on the app and instructions were clear. Once returned I realised I forgot my ipad in the car, so I used the app to retrieve it and lock the car without an issue.
We are glad you like using MyWheels' shared cars and the app so much. We look forward seeing you again when you make your next booking. Thank you. Team MyWheels.
Het is erg handig voor korte ritten (tijd of afstand) ik vind het zelf heel jammer dat het een eigen auto niet echt kan vervangen want voor een hele dag of meerdere dagen, en wat grotere afstanden wordt het heel duur.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Jammer dat u het voor grotere afstanden als te duur ervaart. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We ervaren juist dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. Als u vragen heeft over de tarieven willen we dat graag aan u uitleggen/toelichten. U kunt ons 24 uur per dag bereiken op 085 773 4222 of mailen aan [email protected]. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Wat werkt de app goed. Veel auto’s om uit te kiezen. Makkelijk. Goedkoop
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels en de App u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
So much better than owning a car - same convenience with a fraction of effort involved!
We are glad you like using MyWheels' shared cars and the app so much. We look forward seeing you again when you make your next booking. Thank you. Team MyWheels.
Heb een My wheels Pro abonnement en wilde auto huren om 11pm om mijn dochter te halen omdat het treinverkeer stil ligt. Blijkt niet mogelijk om te boeken tussen 11pm en 6am. Niet duidelijk aangegeven bij contract en ook volstrekt onlogisch voor pro gebruikers. Auto’s zijn ook vaak vies en schades niet up to date. Concept is prima maar uitvoering matig.
Het spijt ons dat uw ervaring met MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons een e-mail sturen naar [email protected] met daarin uw naam en telefoonnummer. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Ik rijd nu al een tijdje met de deelauto's van MyWheels, en het is enorm makkelijk om te gebruiken. Alle informatie wordt aangeboden in de app, en het reserveren van een auto, het starten van de rit, en het eindigen ervan is allemaal heel gemakkelijk. Ook zijn er veel deelauto's beschikbaar in mijn zone, maar dat kan komen omdat ik in een druk gedeelte van de stad woon. Ik zie over het algemeen veel deelauto's in verschillende zones.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Altijd erg prettig gereden met MyWheels. 4 weken geleden verliep mijn rijbewijs en een nieuw (geldig) rijbewijs geüpload. Sindsdien staat mijn account op handmatige controle. Al meerdere malen contact gezocht met support en account e-mail, hier krijg ik enkel een auto reply, erg jammer.
Het spijt ons dat uw ervaring met MyWheels omtrent deze kwestie niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Auto opent niet op het moment van aankomen. 2 weken geleden deze reservering al gemaakt zodat ik de afspraak waar ik heen had gemoeten kon bevestigen. Dit kan nu dus niet doorgaan. Dit uitgelegd aan de klantenservice maar heeft daar verder geen boodschap aan. Ook kosten/gevolgen die daarmee gemoeid zijn wordt niet op in gegaan. Ik heb een kortingsbon ontvangen voor een eventueel volgende rit. Wat heb ik daar vandaag nou aan...
Het spijt ons dat uw ervaring betreffende uw account bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar betreffende rit. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Op zich is alles goed geregeld tot en met de facturen. Helaas tref ik het laatste half jaar een smerige auto aan, te vies om in te gaan zitten. Ook de buitenzijde viezer dan vies. Op een eerdere klacht is nooit een reactie gekomen en ik geloof er niet meer in dat Mywheels de veroorzaker probeert op sporen en diegene het gebruik van de deelauto's te ontzeggen. Het heeft mij doen besluiten, ondanks ik maximaal 2 x per maand een auto nodig heb, om weer een auto aan te schaffen. Voor mij geen deelauto meer bij Mywheels.
Vervelend dat uw ervaring met de huur van de deelauto's van MyWheels niet goed is betreffende de netheid van de auto's. Onze schoonmaakservice maakt de auto's periodiek schoon. Dat is niet mogelijk na iedere reservering dat zult u begrijpen. Het is de verantwoording van iedere huurder om de auto in goede staat en schoon terug te brengen als rit is afgelopen. We hopen dat u toch een heroverweging wilt maken. U kunt ons te allen tijde mailen onder [email protected] of bellen met onze support afdeling. Met vriendelijke groet. Team MyWheels.
Slechte ervaring, ik huurde een auto om een experiment te doen tijdens een weekendperiode, maar toen ik terugkwam om de auto te parkeren, vond ik niet de ruimte die moet worden aangegeven zoals concurrenten doen, ik werd gedwongen om in mijn privégarage te parkeren en alleen Onlangs vond ik een beschikbare ruimte zoals aangegeven door mywheels, ik moest de auto ontgrendelen om 200 meter te verplaatsen en nu brengt het bedrijf mywheels mij € 42 in rekening voor het verplaatsen van de auto van de privégarage naar de parkeerplaats op straat. Hoe absurd! Nooit.
Het spijt ons dat uw ervaring met MyWheels omtrent deze reservering niet goed is geweest. Misschien wilt u ons toch nog een keer een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Ondanks dat ik langs de snelweg in de Belgische Ardennen stil kwam te staan door een motorstoring, had ik nog steeds een topervaring! De klantenservice is meteen bereikbaar en heeft meteen actie ondernomen om me te helpen. De auto bleek niet meteen te repareren, maar er was voor de zekerheid meteen een vervangende auto gereserveerd, die we toen meteen mee konden nemen. Ik blijf MyWheels met veel plezier gebruiken!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u goed bevalt. Maar heel vervelend dat u kwam stil te staan door een motorstoring. Fijn dat onze support afdeling snel de juiste actie heeft ondernomen om u verder op weg te helpen. Dat is waar de supportafdeling 24 uur per dag voor staat. De klanten adequaat en snel te helpen met vragen en oplossingen. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Alles was goed. Ik vind het zelf onhandig dat als je tijd gereserveerd hebt maar uiteindelijk niet gebruikt, je de gereserveerde tijd moet betalen. Dat dwingt mij iig om voortaan te weinig te reserveren en telkens te verlengen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Indien je je reservering wilt annuleren, brengen we geen kosten in rekening in de volgende scenario's: - Je hebt je reservering direct geannuleerd binnen 10 minuten na het aanmaken van de reservering. - Je hebt meer dan 24 uur voor aanvang de reservering geannuleerd. - Je hebt een Plus of Pro abonnement, dan is annuleren gratis. De voorwaarden kunt u op uw gemak teruglezen op onze site: https://help.mywheels.nl/hc/nl We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Kan aanraden. Ik was een SnappCar gebruiker maar MyWheels vind ik veel makkelijker.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Nooit problemen met het huren via Mywheels! Via klantenservice ook snel te helpen en ze zijn snel bereikbaar.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Heel fijn als je geen auto hebt en een alleenstaande moeder bent. Je kan snel de auto instappen en je kinderen naar school brengen en even boodschappen inslaan voor nog geen 12€ in een uur tijd! Voor mij ideaal!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.