Een aantal jaar geleden heb ik mijn auto verkocht voordat ik een aantal maanden ging reizen. Nadat ik terugkwam en in Utrecht ging wonen heb ik besloten geen eigen auto te nemen, maar met deelauto's te werken. MyWheels was en is in Utrecht veruit de deelauto aanbieder met het meeste en beste aanbod. Ik ben erg blij met mijn keuze om alleen deelauto's te gebruiken. Geen gedoe meer met bandenwissels, auto wassen, onderhoudsbeurten etc. Het kostte natuurlijk wel een paar ritten om te wennen aan de app en elektrische auto's, maar het heeft me een hoop geld en gedoe bespaart. En qua auto-verplichtingen wat vrijheid teruggeven :).
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Wat is er nou makkelijker dan gebruik maken van een auto die dicht bij je in de buurt staat zonder enige omkijken naar te hebben. Activeren en rijden. Je hoeft er alleen voor te zorgen, dat een ander na jou ook weer verder kan door bijv. de auto aan de laadpaal te koppelen. Wil je ook nog eens gebruik maken van 25 euro korting? gebruik dan deze link: https://mywheels.nl/uitnodigen/hicham9156
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. En goed dat u aangeeft dat we met onze deelauto's gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het laden van de auto's. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Al een aantal keren gebruikt bij; - een verhuizing - ov-uitval - last minute afspraken - de aanschaf van bijvoorbeeld grote producten zoals een tafel En zo zijn er nog veel meer voorbeelden waar deze auto's van pas zijn gekomen. Aangezien ik geen eigen auto heb, is MyWheels de perfecte in-between oplossing voor al deze zaken. Beter voor het milieu & beter voor mij!
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met meer elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op het milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Ik ben blij met mywheels als deelauto aanbieder. Ze hebben een ruim aanbod aan soorten auto's en in veel steden auto's staan waardoor ze goed bijdragen aan de mobiliteit en hierdoor hoef ik zelf geen auto te kopen. Ze bieden ook elektrisch auto's aan waardoor ik kan bijdragen aan het milieu en het minder uitstoot van co2. ik heb nog geen problemen ervaren met huren van autos of de klantenservice.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met meer elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op het milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. MYWheels hanteert marktconforme tarieven. We ervaren dan ook dat steeds meer huurders de keuze maken om een eigen auto te vervangen en overgaan op het huren van de deelauto's van MyWheels. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Goed goedkoop en veilig
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u dan ook graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Ik had onlangs het genoegen om een auto te huren bij Mywheels, maar ik kan met volle overtuiging zeggen dat het de meest teleurstellende ervaring ooit was. Vanaf het moment dat ik de auto ophaalde, was het duidelijk dat dit geen prettige rit zou worden. Om te beginnen was de auto vanbuiten bedekt met een dikke laag stof en vuil. Het was overduidelijk dat er al een hele tijd geen enkele vorm van reiniging was geweest. Maar dat was nog niets vergeleken met de binnenkant van de auto. De geur die me begroette zodra ik de deur opende, was ronduit walgelijk. Een mengeling van mufheid, sigarettenrook en iets dat ik liever niet wil identificeren, vulde de cabine. Het was zo onaangenaam dat ik het raam moest openen om enige vorm van luchtstroom te creëren. De bekleding van de stoelen was bevlekt en bedekt met vlekken die leken op oud voedsel en ondefinieerbare substanties. De vloermatten waren evenmin gespaard gebleven van de ellende, met vlekken en vuil die erop leken vastgeplakt te zijn. Ik ben zelfs niet begonnen aan de staat van het dashboard en de stuurkolom, die duidelijk ook al geruime tijd geen schoonmaakbeurt hadden gehad. Het rijden met de auto was bijna net zo onaangenaam als het interieur. De motor klonk alsof deze elk moment uit elkaar kon vallen en de vering leek elke oneffenheid in de weg door te geven aan mijn rug. Ik durfde nauwelijks naar de radio te luisteren, bang voor wat voor onbekende stoffen er op de knoppen zouden kunnen zitten. Naast dat ook ongelofelijk duur, betaalde bijna 90 euro voor een ritje van Amsterdam naar Den haag en terug. Al met al was dit veruit de meest smerige en onaangename autohuur ervaring die ik ooit heb gehad. Het lijkt erop dat Mywheels geen enkele moeite doet om hun voertuigen fatsoenlijk schoon te maken en te onderhouden. Ik zou het ten zeerste afraden om hier een auto te huren, tenzij je een voorliefde hebt voor vieze, oncomfortabele en onaangename ritten.
Vervelend dat uw reservering met een van de deelauto's zo teleurstellend is verlopen. Onze schoonmaakservice maakt de auto's periodiek schoon. Helaas is dit niet mogelijk na iedere reservering. Iedere huurder is verantwoordelijk om de auto in goede staat en conditie terug te brengen na de reservering. Bij een vieze auto is het goed dit MyWheels voor aanvang van de reservering te melden. Dan kunnen we de vorige huurder hierop wijzen. Misschien wilt u ons een e-mail sturen naar [email protected] met daarin uw naam, telefoonnummer en de reservering. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan. MyWheels wilt dit graag voor u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Komt weleens voor dat een elektrische auto nog niet geheel geladen en niet goed aangesloten was om te laden! Wel vervelend als je op pad moet gaan.
Vervelend dat een elektrische auto niet voldoende was geladen tijdens uw reservering. In principe is iedere huurder verantwoordelijk dat het batterijpercentage na de reservering voldoende is voor de volgende huurder. Bij een percentage van 80 % of minder is het verplicht de auto aan een laadpaal te koppelen. Als het nog een keer voorkomt verzoeken wij u vriendelijk even te bellen met ons support afdeling. Dat kunnen we de vorige huurder hierop wijzen. We hopen u toch terug te zien bij een volgende reservering. Met vriendelijk groet. Team MyWheels.
Ik heb betaald tot vrijdag en kan de auto nu niet starten en moet morgen naar mijn werk
Vervelend dat u problemen heeft gehad met het starten van de auto. De beste manier op dit op te lossen is direct te bellen met onze afdeling support: 085 7734222. Die kunnen dit dan direct samen met u oplossen. Alvast bedankt. Team MyWheels.
Uniek bedrijf met mensen met een hart om de stad leefbaarder te maken. Daarnaast vrijwilligers (noemen ze sleutelfiguren) die ‘local ownership’ geeft op elke auto waarbij je terecht kunt met je eventuele vragen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. En de missie van MyWheels u zo aanspreekt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Al sinds twee jaar aangesloten, maar nog nooit auto gebruikt. In Utrecht voor het eerst auto gehuurd (we wonen nu elders) om aantal winkels in Overvecht en Meubelboulevard te bezoeken. Veel gemak, elektrisch, fijne auto, weinig kilometers. Prijs rond 35 euro was het zeker waard.
Vind MyWheels heel chill. Staan meerdere auto’s binnen 500 meter van mijn huis, altijd wel eentje beschikbaar. Reserveren en de app werkt ook top, mijn fietssleutel zoeken duurt vaak langer. In vergelijking met andere aanbieders ook een support die je snel en vriendelijk helpt bij vragen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's en de app van MyWheels u zo goed bevalt. Onze support afdeling is 24 uur per dag bereikbaar om onze huurders te helpen bij vragen. Fijn dat u goed bent geholpen. We hopen u terug te zien voor een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Wat gemakkelijk zeg, een auto huren via MyWheels. Er staan genoeg auto's in de buurt. De informatie in de app is duidelijk, er is bijv een video en handleiding over de betreffende auto te vinden. Ik huurde een elektrische auto, heel fijn dat deze in dezelfde prijscategorie zitten als de benzine auto's. Alles ging soepel. Ook het verlengen van de tijd van de gehuurde auto, want ik bleek iets later terug te komen. Enige minpunt vind ik de prijs. Voor een ritje op en neer (50 km in totaal) betaalde ik € 40. Dat is bijna 5x zo duur als met OV. Ik denk niet dat ik MyWheels vaak ga gebruiken dus, maar toch een fijn idee dat 't kan.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We hopen u toch terug te zien voor een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
het is makkelijk om gelijk via de app te zien of er een huurauto beschikbaar is en dan reserveren ook a la minuut. hou echter wel rekening dat als je meer kilometers rijdt dan verwacht je wel redelijk wat moet bijbetalen.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's en de app van MyWheels u zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We hopen u toch terug te zien voor een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels
Heb mijn auto verkocht vanwege weinig gebruik in de stad en uit milieuoverwegingen. MyWheels perfecte oplossing: makkelijke app, goede electrische auto’s, bijna altijd beschikbaar om de hoek, geen parkeergedoe, en qua kosten een fractie van de kosten van een auto in eigen bezit (als je totale kosten van 1 of 2 MyWheels ritten per maand afzet tegen kopen van auto, onderhoud, reparaties, benzine/electriciteitskosten, parkeervergunning, verzekering, rijtuigbelasting etc)
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Het wagenpark van MyWheels breidt zich snel uit met elektrische auto's. Natuurlijk met het oog op milieu wat zodoende goed aansluit bij de missie van MyWheels. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor de verhuur van de deelauto's. Om de verhuur van de deelauto's voor velen bereikbaar te maken. Prijzen zijn inclusief brandstof en opladen van de batterij. We ervaren dat steeds meer huurder overgaan tot het gebruik van deelauto's i.p.v. het bezitten van een eigen auto. We hopen u toch terug te zien voor een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Started using MyWheels in my area. Great cars, clean and well appointed. Super easy app to use and lots of options for the sort of contract (or none) you want. For the city it is just so good !
Wij delen met regelmaat een auto, top idee. helaas zijn 70% van de keren dat het auto vies is en ik bel om een melding te maken. Dit wordt gewaardeerd en netjes ontvangen. Ik krijg dan ook vaak een kortingscode voor de volgende keer, maar dat is niet wat je wil. Je wil op stap met een net auto, zonder etensresten, afval, hondenharen en tuinaarde van de vorige deelnemers.
Love the app and service. I have the pro subscription. Am able to take friends and family around especially since they live abroad and come to visit.
In onze wijk staan meerdere auto’s van MyWheels. Ik heb inmiddels al een oaar jaar geen eigen auto meer omdat ik hem amper gebruikte. Heb een NA business card en kom op veel plekken makkelijk met het OV. Voor de minder goed te bereiken plekken is het fijn om een deelauto te kunnen gebruiken. Het is niet goedkoop en dat dwingt je om na te denkne of het echt nodig is de auto te nemen, of dat het ook groener kan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er geen auto beschikbaar was (boek meestal paar dagen van tevoren) en er is ruimte keuze. Tanken of opladen gaat ook altijd prima. Het enige nadeel bij het terugbrengen is dat er in onze wijk niet altijd parkeerplek is en op de vaste plekken voor bepaalde auto’s regelmatig foutparkeerders staan. Laatst was een auto die ik had gereserveerd niet te vinden. Binnen een paar minuten was ik omgeboekt naar een auto op twee minuten lopen, heel fijn!
Lreuk dat u auto s deelt. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat een auto van u al meer dan 3 dagen een laadpaal bezet houdt. Het gaat om H-464-JT, laadpaal Neumannlaan Eindhoven
Ik heb mijn eerste ritje met MyWheels gedaan op 26 juni en er ongeveer 15 km/20 min mee gereden en weer geparkeerd. Op 5 juli bleek de laadkabel te missen en omdat ik de laatste was die een laadmoment had, hebben ze mij een boete uitgeschreven van €400 met de reden; 'kabel kwijt'. Die factuur kreeg ik twee weken later op 19 juli pas binnen (drie weken nadat ik de auto heb gebruikt) via de mail. (Er zou een mailtje na 5 juli naar me toe geweest zijn over de boete maar die heb ik nooit ontvangen) Ik ben er achteraan gegaan om te vragen wat er aan de hand was, en ze zeiden dat ze door mij een nieuwe kabel in de auto hebben geplaatst en dat de originele kabel door mij kwijt is. Ik ben toen (op 20 juli) naar de auto en laadpaal geweest en zag dat de kabel aan de paal hing maar de auto stond iets verder (ong. 50 m) geparkeerd en stond zelf op 30% (via de app te zien). Ik heb er met een notitie 'MyWheels' op geplakt zodat de volgende weet dat die kabel bij de auto hoort en kan gebruiken. De klantenservice vertelde me dat als ik een ritje zou boeken en de oude kabel naast de nieuwe, dat de boete gecrediteerd kan worden. Dat had ik op 23 juli gedaan. Ik kon het ritje pas boeken als ik de boete had betaald, dus ik koos voor achteraf betalen (€250 borg). Daarna moest ik alsnog de boete van €400 euro afbetalen om de rit te boeken, dus die borg was voor niks betaald en geven ze niet meer terug door de boete. Naar mijn verbazing was er helemaal geen nieuwe kabel en realiseerde ik me dat ze daar over hebben gelogen aangezien de auto na mijn gebruik geen laadmomenten meer heeft gehad. Ik heb tientallen foto's en video's als bewijs opgestuurd om te laten zien dat deze kabel dus niet kwijt of gestolen is en dat ik die kabel uit de paal haal en weer in de auto leg (met de notitie van mij erop). Er was nooit een nieuwe geweest en ik ben erin geluisd. De klantenservice weigerden meteen de boete te crediteren en reageren niet meer. Zij zijn nu rijker en ik ben mijn geld kwijt.
Vier keer een auto gehuurd via MyWheels. De app werkt uitstekend. Het reserveren/vinden van een auto en het starten/voltooien van een rit gaat uitstekend. De betaling gaat automatisch en klopt volledig. Afgelopen twee keer dat ik van een auto gebruik maakt was deze zowel van binnen als buiten vrij smerig. De auto's iets vaker schoon maken zou de ervaring verder verbeteren. Ook het signaleren van eventuele schaden aan het begin van de rit gaat makkelijker als de auto schoon is.
Fijne elektrische auto's die er verzorgd uitzien. Service is goed en de app is gebruiksvriendelijk.
easy to use apps
Naar mijn inzien onterechte boete van ruim 500,- euro. Ik heb per ongeluk de auto op een Greenwheels plek gezet. In de app van MyWheels wordt verwezen naar deze parkeerplek en het is de enige vergunninghouderplek in de buurt. (voorheen waarschijnlijk van MyWheels). Direct gemaild. Na enkele belletjes uiteindelijk na twee weken een mail waarin geen enkele van mijn vragen beantwoord werd. Direct weer gemaild. Bijna een maand en tig belletjes verder en nog geen reactie. Als je support belt krijg je aardige mensen aan de telefoon, die begrip tonen en die je wel kunnen helpen voor dingen op de weg, maar voor dit soort zaken hebben zo totaal geen bevoegdheden. Ze kunnen je niet eens afspraken die gemaakt zijn zwartwit op de mail zetten. Alleen een notitie maken voor diegenen die er wel over gaan. Net weer gebeld ... en weer moet ik wachten. Het voelt alsof ik aan het lijntje gehouden wordt en machteloos. Heel frustrerend dit. Kortom, hele slechte service. En MyWheels, niet antwoorden met of ik even een mail naar support kan sturen, want ik krijg juist geen antwoord op die mails. Het zou jullie sieren als ik gebeld word zodat we het zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
Je maakt een account aan, en vervolgens wordt je account direct op non actief gezet. Een betalingsmiddel koppelen is ook heel lastig te vinden en dit verhelpt het probleem ook niet. In de pop up staat dat je moet mailen en dat er geen andere manier van contact opnemen is. De klanten service is vervolgens niet bereikbaar in het weekend, en dus alleen via mail maar dan mag je een aantal werkdagen op antwoord wachten. In de mail die je dan ontvangt staat gewoon een standaard reactie en dat ze niet meer zullen reageren op eventuele (mail) reacties. Het lijkt alsof ze hun best gedaan hebben om de customer journey zo frustrerend mogelijk te maken, wat dan wel weer een prestatie is. Dat moet ik nageven. Ik zou deze service dus alleen aanraden aan een bloed irritante collega hebt of aan iemand die je haat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.