Filters

1

teleurstellende service, na 2 weken eindelijk antwoord op ons probleem

Bij terugbrengen van auto was de mywheels parkeerplek bezet. Hiervan melding gemaakt, en auto achtergelaten naast de parkeerplek. Mywheels zegt deze melding niet te hebben ontvangen, nu beginnen de boetes van de gemeente binnen te komen, tot nu toe 150 euro. Erg jammer, dit is een belachelijk dure grap en een beschadiging van het vertrouwen in dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
7

Duur per kilometer, maar werkt wel goed

Makkelijk te gebruiken auto's. Hele snelle klantenservice die mijn auto resette omdat die niet aan ging. Er zijn veel auto's bij mij in de buurt, dus dat maakt het makkelijk te gebruiken. Enige nadeel is de hoge prijs per kilometer. Het lijkt mij mooi als die naar beneden gaat zodat dit soort auto's ook bruikbaar zijn om van stad naar stad te reizen. Prijs per uur is goed.

  • Aanbevelen? Ja
1

Prima concept, belabberde service

Heb met tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten van MyWheels via de app. Enige verbeterpunt was dat ik soms 10 min. na het correct aansluiten van de auto op de laadpaal alsnog een bericht kreeg dat deze niet goed stond aangesloten waardoor ik weer terug moest naar de auto. Op een dag kreeg ik echter een algemene mail dat mijn account geblokkeerd zonder opgave van specifieke reden, met slechts een lijst met algemene redenen waarom account geblokkeerd worden. Ondanks een mail terug en twee reminders heb ik geen reactie ontvangen en inmiddels is dit bijna 6 weken geleden.. Spijtig want ik sta achter het concept, ik ben benieuwd of een publieke post tot een reactie leidt en zo niet dan zijn er gelukkig genoeg andere aanbieders op de markt.

  • Aanbevelen? Nee
2

Copy/paste antwoorden na contact

Na het verwijderen van 2 van de 3 auto's in mijn wijk is de enige overgebleven nooit geladen. Lange trips zijn onmogelijk en na een Klacht in te dienen willen ze dat ik een form invul online om meer auto's te krijgen in de wijk. De auto's zijn altijd bezet geweest in mijn wijk, Amsterdam Zuid dus altijd. Maar in 1 maand 2 auto's weghalen waarna ik hun moet vertellen wat en hoe. Als je dan een mail stuurt dan krijg je standaard copy paste antwoorden en niks zinnigs. Ik moet hun werk doen en betalen voor de auto door de vertellen hoe en wat. Wie in dit concept trap, doet hun werk voor niks en betaald nog voor de huur van de auto en km. Koop gewoon zelf een auto, veel goedkoper en makkelijker

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima, auto is goed, rijdt lekker, redelijk schoon, voldoende brandstof etc.

De app en alles wat er bij hoort, werkt goed. De communicatie is redelijk. Je kunt evt. bellen met een noodlijn. Wat ik niet kon ontdekken en nog niet weet, is hoe je benzine kunt afrekenen. Van de tankpas weet je geen pincode, althans ik kon die niet vinden, staat ook niet in de app. Heb er een vraag over gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig maar wel ok�

Onvriendelijke personeel soms in de avonden die niet snappen wat een noodsituatie is; bij confrontatie met bedrijf nooit meer wat van gehoord. Erg jammer maar prima bedrijf en best goede klantenservice overdag :)

  • Aanbevelen? Ja
1

Onterechte Boete!

Heb een onterechte boete gekregen van �219 euro dat ik zogenaamd zat te roken in de auto en auto vies had achtergelaten terwijl ik de auto meer dan 50x bij jullie heb gehuurd nog nooit een vies achtergelaten of kapot of wat dan ook daarna meteen contact opgenomen met jullie daarna verteld dat ik mn geld terug zou krijgen nu maand verder en nog steeds niks ontvangen en wanneer ik contact opneem met jullie zeggen jullie dat ik een mail moet schrijven en vervolgens negeren jullie me, jullie hebben geeneens onderzocht wie het was en nu ben ik de duppe van dat, heb geprobeerd dit netjes optelossen met jullie maar jullie blijven me negeren, heel jammer dit en ben ontzettend boos!

  • Aanbevelen? Nee
8

Account gedeactiveerd terwijl ik nog nooit gebruik van heb gemaakt

Account was 1e min al geblokkeerd. Na geen enkele reacties van ze via email heeft een feedback hier achterlaten (en trustpilot) gewerkt. Kreeg reactie op mijn mail en probleem opgelost. Profiel actief nu !

  • Aanbevelen? Ja
2

teleurstellend

slechte ervaring met Mywheels. Auto's stonken naar rook of waren niet te vinden / niet op de aangegeven locatie. Nooit dus een auto kunnen delen. Heel lastig (onmogelijk?) om op te zeggen, wel 250 euro inleggeld betaald met belofte dat deze zou worden teruggestort, ben bang dat ik dat geld kwijt ben..

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastisch!

Ik moest naar een belangrijke afspraak en het OV lag helemaal stil. Ik woon wat verder weg van de rest van de familie dus het was een puzzel om iets te verzinnen waardoor ik er toch bij kon zijn. App gedownload (waar ik overigens ook zeer tevreden over ben!), account aangemaakt en alles ingevuld, drie kwartier later kon ik zo de auto meepakken! Makkelijke Renault Zoe die ontzettend lekker rijd, schoon en netjes is maar vooral opgeladen en verzorgd neergezet. Ik ben enorm tevreden en heb mijn afspraak gehaald!

  • Aanbevelen? Ja
1

Very Bad New customer experience

I have tired to Register and after providing all information and documents over the app and over mails as well. Still They deactivated the account. Without providing any reason. Or resolve the issue if new customer (expats) have faced during registration for new platform(app). They Just block the person for forever. Saying they will not provide any details(Reason) and will not responds to any email further.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed, altijd een auto in de buurt

Ik gebruik sinds kort MyWheels, over het algemeen ben ik tevreden over dit concept en heb ik al meerdere ritten gereden. Enige nadeel is dat ik al 3x geen schone auto heb gehad(inclusief de rit van vandaag) Voordat je de auto opent kan je aangeven of er schade is maar niet of de auto wel of niet schoon is. Er word wel bij de FAQ aangegeven dat er dan een schoonmaakteam gestuurd kan worden. maar dat gaat lastig als je afspraken hebt en snel ergens moet zijn. Het zou handig zijn als jullie een kruimeldief hadden voor in de auto! Groetjes, Brigit Torabi.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

We rijden niet zoveel dus een eigen auto is best duur. Verder ook belastend voor het milieu. Een gedeelde auto zoals bij MyWheels top! Fijn ook de kortingen die er af en toe gegeven worden Dat maakt een ritje minder duur. Alleen waarom is een elektrische auto in gemaakte km net zo duur als een benzine auto? Benzine is toch duurder dan elektriciteit? Met vr groet SvdHelm, Culemborg

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, makkelijk te rijden, te reserveren en veel ruimte.

Erg handig en fijn om zo snel een auto geregeld te hebben. Ook nog goed voor het millieu.

  • Aanbevelen? Ja
3

Not good

I forgot my son's booster and contacted call center. Was surprised when said they could do anything and I had to simply reserve the car again. I had the same scenario with GreenWheels and they understood the small problem and gave me around 5 bucks credit just to open the car and get the forgotten stuff. So, really decided to quit MyWheels and keep using MyGreenWheels !

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel fijn

Heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Top! Moderne elektrische auto's voor een prima prijs.

Er staan er genoeg in m'n buurt zodat er altijd wel 1 beschikbaar is. Ben groot fan van de Renault Zo�. Gebruikte hiervoor Greenwheels, maar met Mywheels rijd ik goedkoper een moderne elektrische auto die ook nog groter is dat de Volkswagen Ups van Greenwheels.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Really good rental service, you can easily find a car everywhere not only in Amsterdam but across all Netherlands, fare rates and nic3 discounts. Definitely recommend

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede auto's die gemakkelijk te gebruiken en huren zijn.

Tot nu toe iedere keer vrij eenvoudig een auto kunnen huren die dicht bij mijn woning stond. De app werkt zeer goed en ook zaken als verlengen gaan heel makkelijk. Het enige minpunt is nog wel dat ik de elektrische auto's vaak zeer ver van mijn woning moet parkeren vanwege het ontbreken van laadpalen in de zone. Er is wel een laadpaal op straat en er zijn er zeer veel in de parkeergarage, maar daar mogen de auto's niet staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top! Werkt altijd en leuk in gebruik.

Een fijne app waarmee je je dagelijkse benodigdheden naast het ov. Goed kunt gebruiken. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Waardeloos systeem. Je kan dus alleen maar van A naar B, en je moet vervolgend weer terug van B naar A om de auto op dezelfde plek terug te zetten. Dit wist ik niet en reed 1 uur van de zone vandaan. Hierover gebeld met de klantenservice, waarbij ik ook echt alles behalve vriendelijk geholpen werd.

  • Aanbevelen? Nee
9

super alternatief als je voor paar uurtjes auto nodig hebt.

Vandaag voor het eerst met MyWheels gereden. Het auto stond klaar op de parkeerzone. Mijn eerste indruk van de auto was dat hij goed wordt gebruikt, hij had namelijk een schoonmaakbeurt nodig. Bij het starten zag ik al dat de tank bijna leeg was en het tanklampje ging branden. Betalen met de bijhorende pas tijdens tanken ging zonder problemen. Auto zelf reed super fijn en heeft stuurbekrachtiging. Ik heb de auto 1,5 uur eerder teruggebracht en kon zoals ik hem ophaalde zonder moeite ook afsluiten. In algemeen vind MyWheels super goed alternatief. Meestal huur ik een auto voor een hele weekend terwijl ik hem maar paar uurtjes nodig heb. Het enige verbeterpunt zou zijn dat diegene die heeft gehuurd ook de auto enigszins ook schoon moet achterlaten. Ik zat te twijfelen of ik met de auto nu naar een wasstraat zou moeten gaan rijden. Als ik hem schoon had ontvangen had ik die moeite zeker genomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste oplossing als je zelf geen auto hebt

Het is handig, snel en gebruiksvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
5

Teleurgesteld over de klantenservice

De autorit die ik onlangs maakte was prima. Fijne schone auto in de buurt. Nu wilde ik voor deze avond een auto reserveren via de app. Blijkt dat ik mijn account tijdelijk heb stopgezet. Ik weet van niets. Ik heb wel 6 x gemaild naar [email protected]. deze week. Krijg ik een standaard mail met mogelijkheden waarom mijn account geblokkeerd zou zijn. Als je met een medewerker contact wil krijgen moet je te op reageren op die mail. Dat heb ik gedaan. Vervolgens hoorde ik herhaaldelijk niets meer. Erg teleurstellend. Ik vraag mijzelf af of er wel iemand zit op de klantenservice. Ik heb bij een andere organisatie een deelauto geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

Mijn tweede rit met MyWheels was helemaal prima. Ik had na de eerste keer een melding gedaan van dat de auto vies is van binnen en buiten. De auto stond nog in mijn straat dus ik zag hoe die de volgende dag werd schoongemaakt. Echt top dat er zo snel is gehandeld op zo'n melding. Het enige nadeel is dat de auto van binnen een beetje stinkt/muf ruikt. Verder vind ik dit hele concept echt geniaal! Zo makkelijk en laagdrempelig. Geen gedoe met auto ophalen en wegbrengen, geen gedoe met tanken als de auto nog voldoende benzine heeft. Ik heb toevallig vandaag een heel pleidooi gehouden over dit concept bij een vriendin. Voor mensen die geen eigen auto hebben, is dit echt zo'n geweldig alternatief. Het maakt ineens zoveel mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.