Netjes, attent en kundig advies. Laag drempelig. Qua kalk moet ik het nog gaan beleven, het is net geïnstalleerd.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Perfectie resultaten, doucheduren, kranen, waterkoker, wasmachine, vaatwasser, senseo, etc.

Administratief loopt het niet altijd feilloos. B.v. het leveren van het zout en het onderhoudscontract, het verrekenen daarvan en de lekkage die weer terug is (bij deze). Ik had geacht dat Mark contact met mij zou opnemen, zoals de monteur van de jaarlijkse controle en verhelpen van de (lichte) lekkage had toegezegd. In afwachting van reactie, Ab Katuin

Werkt prima

Geen kalk meer aan kranen en koffiemachine e.d.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Hele goede prijs - kwaliteit verhouding

Ik had geen gemakkelijke aansluiting maar met Mark een oplossing gevonden en dat werkt perfect. Ook de jaarlijkse service is goed. Ik ken vele mensen die een systeem hebben van Soft water systems en iedereen is uiterst tevreden.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Goede service .en doet wat hij zegt

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Wij zijn zeer tevreden over heeft gebruik van Soft Water Systems. Nergens geen kalkaanslag meer!!! Mijn man die heeft huidproblemen en dit aanzienlijk minder geworden. Echt een aanrader dit!!!!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Lekker zacht water en geen kalk meer

Wij hebben geen kalkaanslag meer en lekker zacht water. Het systeem wordt door Soft Water Systems B.V. door middel van een contract prima onderhouden en de benodigde materialen worden voldoende en op tijd aangevuld.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Tot nu toe redelijk en perfect na een dit incident opgelost te hebben

Het verplaatsen van de vul bak netjes gedaan volgens afspraak. Maar mij is verteld bij abonnement Dat je 3 zakken zout zou krijgen per jaar, nu echter na jaarlijkse controle wordt er maar 1 zak zout achter gelaten ??. En hoop dat ik hierover nog wat nadere informatie ga krijgen zoals waar ik het zout kan kopen . Na telefonisch contact is het hele probleem perfect opgelost en is het gewoon mogelijk om zout bij te bestellen kosteloos heel het jaar dus mijn fout en ook mijn excuses voor het misverstand. mvg Martin Schilperoord

netjes

Werk prima

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Ik zou SWS bij al mijn kennissen aanbevelen

Met een service abonnement blijft mijn systeem up to date en hoef ik mij geen zorgen te maken over de goede werking van het systeem.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Er is niemand geweest en had geen afspraak

Ik heb geen ervaring

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Comfort N.v.t.
  • Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen N.v.t.

Op tijd geserviced en de ontharder werkt prima

Beste aankoop ooit

Ik zou het iedereen aanraden. Van zacht water uit de kraan om te drinken tot aan geen kalkaanslag op je kranen en douchedeuren. Helemaal als je zwarte kranen hebt.

Goed bedrijf.

Komen afspraken na betrouwbaar

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Het water is wel zacht, maar smaakt te zout naar mijn idee.

De waterontharder geeft naar mijn smaak te veel zout af zodat je dat echt kan proeven. Verder heeft de monteur de installatie buiten de meterkast geïnstalleerd wat echt niet onze voorkeur had. Volgens hem kon dat niet anders, maar toen hetzelfde apparaat bij mijn broers identieke huis werd geïnstalleerd, kon het wel. Dat geeft te denken.

Prima systeem

Werkt goed geen problemen.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

installatie van waterontharder naar wens en volgens afspraak

4 jaar geleden keurig geïnstallerd naar mijn wensen; voorts ieder jaar netjes onderhoudsbeurt wat door bedrijf zelf wordt bijgehouden; al ruim 4 jr kalkvrij water!!

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Prima oplossing voor het plaatsen van de waterontharder !

Prima oplossing voor het plaatsen van de waterontharder!

Nvt

Nvt

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Waterontharder werkt prima, jaarlijks onderhoud wordt door het bedrijf tijdig gecommuniceerd.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

systeem werkt niet. ook niet na 5 extra monteurs en ik krijg mijn geld niet terug

Vanaf het begin af aan problemen met het systeem. Zout water uit de kranen, ondrinkbaar op de momenten dat het apparaat zichzelf spoelt. In het begin kwamen er steeds monteurs en zelfs een keer iemand van de fabriek. Soms meerdere keren per maand zelfs. Altijd vriendelijke mensen als ze hier zijn en excuses maar uiteindelijk krijgen ze het alsnog niet goed werkend. Ik heb geprobeerd mijn geld terug te krijgen voor het apparaat (ze mogen het apparaat komen ophalen), ook dat lukt niet, ze negeren mij sindsdien. Hebben in plaats daarvan slechts het onderhoudscontract opgezegd. Zeer ontevreden, duur ding wat niet doet wat het beloofd.

nvt

nvt

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Goede vriendelijke service die alles nakijkt

Vriendelijk, betrouwbaar en servicegericht

Xx

Parallelweg 35 d

4878 AH Etten-Leur

085 782 16 90

Over Soft Water Systems B.V

Soft Water Systems staat bekend om zijn uitstekende kwaliteit waterontharders. Welke de beste voor u is, hangt af van uw verbruik, gezinsgrootte en uw wensen. Het is natuurlijk een investering die u doet voor de toekomst, maar wij bieden iedere waterverzachter voor een voordelige prijs aan. Wilt u graag persoonlijk advies, neem dan contact met ons op, wij adviseren u graag.