Goede siervis

Goede ervaring

Positieve en vakkundige monteur

Het onderhoud is keurig uitgevoerd voor zover we dat kunnen beoordelen.

Fijne service

prettig geholpen aan de telefoon voor het maken van de afspraak, goede service en advies door de monteur. Als er een minpuntje was, dan was het dat de monteur echt pas aan het uiterste einde/net na het aangegeven tijdvak kwam

Klant is koning

Oplevering op tijd en goed werk. After sales is ook zoals een goede leverancier betaamt.

Waardeloos

Op vele verzoeken om uitleg of bezoek omtrent het wegvallen van de waterdruk na plaatsing van hun waterontharder is tot op heden geen antwoord op gegeven. Het is altijd koeien met gouden hoornen beloven en als het op aan kan dan zijn wij niet thuis. Zeer spijtig dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan. Ik wil een ieder adviseren niet met dit bedrijf zaken te doen.

Prima!

Komt afspraken na, goede monteur, goede kwaliteit Waterontharder. Kortom een prettig bedrijf.

• Comfort N.v.t.
  • Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Ons water is echt kalkvrij, de service is heel goed

We hebben nu een jaar soft Water Systems en we hebben hiermee hele goede ervaring. Geen last meer van kalk, waardoor de apparaten vrij blijven van kalk. De badkamer blijft ook schoner. Het jaarlijkse onderhoud hebben we nu ook pas gehad en dat verliep ook heel goed.

Boven verwachting

Goed voor de huis, minder shampoo, minder schoonmaken. Goede service, makkelijk in gebruik. Heeeeeel blij mee!

Fantastisch product

wij zijn erg blij met Softwatersystems, omdat ons huis op deze manier kalk vrij blijft! Wij hebben geen agressieve schoonmaakmiddelen nodig, het water is lekker zacht en smaakt beter. Het systeem is makkelijk bij te vullen en 1 keer per jaar komt het bedrijf voor een check. Het is heel fijn dat bij het abonnement voor de check ook gelijk een jaarvoorraad aan zout zit, zo ben je eigenlijk niks extra kwijt en hoef is alles perfect geregeld.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

prima, afspraken en installatie goed verlopen.

duidelijke uitleg. weet wat ik mag verwachten.

In 4 jaar tijd 50%duurder geworden in onderhoud

Begon met 99 euro per jaar, inclusief zout. Inmiddels 14,95 per maand. Ik wil onderhoudscontract wijzigen. Mail al twee weken niet beantwoord.

Het werkt gewoon goed

Na het bezorgen heb ik de ontharder aangesloten en in dienst gesteld. Het duurde even voor het zout er was maar de bezorger had corona en dat kan natuurlijk. Wat ik even heb gemist is het, na traject. Ik heb aan de bezorger een service contract getekend. Maar daarna niets meer vernomen. Mijn vraag is wanneer zijn wij nu ingepland voor het jaarlijkse onderhoud? Dan moet er toch een hars patron vernieuwd worden? Graag even een mail over hoe verder?

uitstekend

Vanaf het eerste contact verliep alles volgens de verwachting. Attent, luisteren en men kwam zijn afspraken na.

Prettig contact

Persoonlijk contact erg prettig ervaren. Evenals de installatie afspraak, monteur was netjes op tijd. De waterontharder werkt voortreffelijk heerlijk zacht water bij het douchen. Dit hadden we veel eerder moeten doen. Echt een aanrader.

Slecht

Goede avond, Voor traject echt prima nette verkoper, duidelijk uitleg en geen mooie verkoop praatjes, maar gewoon duidelijke taal. Daarna vanaf de installatie drama, door de vloerverwarming heen geboord, eerste ontharder voldeed niet, daarna nieuwe ontharder welke na een half jaar begon te fluiten, ook dit weer opgelost, na veel app verkeer. Aftersales echt bedroevend. Wacht nog steeds op een bericht voor compensatie echter hier nooit geen reactie meer op gehad.

• Comfort N.v.t.

Service van Emilio

Emilio heeft me geweldig geholpen met een nieuwe bypass. Service was top

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Uitstekende kwaliteit en service.

Wat een genot zon waterontharder, hadden we jaren eerder moeten doen. Geweldig goede voorlichting gekregen van Softwatersystems, kwaliteit en service zijn uitstekend.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Afspraken prima nagekomen Op mijn vragen goede uitleg gekregen

Gewoon een fijne firma om mee te werken

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Alles netjes geregeld en geinstalleer, onderhoud prima

Werkt echt!

Prima, maar ik zou graag zien dat men ook zout kan leveren?!

Super service en kwaliteit

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Heel fijn zacht water, goed voor je huid, en minder schoonmaak producten nodig.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Goede service, prettig contact, doen wat ze beloven

Goed systeem, voor aanschaf van de ontharder hadden we veel kalkaanslag in de douche en andere plekken. Nu is de waterhardheid nagenoeg 0.

• Voldoet de waterontharder aan uw verwachtingen

Vriendelijke medewerkers en goede service

Goede ervaringen

Parallelweg 35 d

4878 AH Etten-Leur

085 782 16 90

Over Soft Water Systems B.V

Soft Water Systems staat bekend om zijn uitstekende kwaliteit waterontharders. Welke de beste voor u is, hangt af van uw verbruik, gezinsgrootte en uw wensen. Het is natuurlijk een investering die u doet voor de toekomst, maar wij bieden iedere waterverzachter voor een voordelige prijs aan. Wilt u graag persoonlijk advies, neem dan contact met ons op, wij adviseren u graag.