Alexander heeft met zijn eerlijke en duidelijke visie mij uitstekend geholpen

Gedurende een traject om een MBI te doen, heb ik een privé workshop bij Alexander Thomassen afgenomen. Hij heeft de sessie goed voorbereid, stelde scherpe vragen en is duidelijk en eerlijk. Ook achteraf hebben we meermaals contact gehad. Ik zou hem absoluut aanraden en in de toekomst zeker weer inschakelen.

Zeer professionele en betrokken advisering

Alexander heeft ons tijdens ons hele proces van management-buy-out en medewerker-buy-in begeleid. Van gesprekken met het team tot waardebepaling en financiering. En met resultaat waar we heel tevreden mee zijn.

Aimabele adviseur die zakelijke conflicten in goede banen weet te leiden

Alexander luistert goed, geeft duidelijke feedback en heeft een goed gevoel voor menselijke verhoudingen. Wanneer aanvullende expertise nodig is kan hij putten uit een ruim netwerk. Hij heeft ons uitstekend geholpen bij een complexe ontvlechting van ons bedrijf met tegenstrijdige belangen.

Kundig en duidelijk advies bij inkoop bedrijf

Alex heeft me heel goed geadviseerd bij de inkoop in een bedrijf. Hij haalde de knelpunten uit een voor mij moeilijk te lezen contract en gaf me daarbij heel kundig en duidelijk advies. Heel blij dat ik hem heb gevraagd!

Professioneel!

Alexander heeft mij geadviseerd bij de inkoop in een onderneming. Hij heeft met grote zorg en aandacht een waardebepaling van de onderneming gedaan. Daarnaast heeft hij ook goed mijn kansen en risico's in beeld gebracht tijdens het proces van de onderhandeling. Dankzij hem heb ik echt een betere deal kunnen sluiten. Ook heeft hij tips gegeven vanuit zijn ruime ervaring over wat belangrijke zaken zijn om goed vast te leggen met de andere aandeelhouder. Ik kan Alexander dan ook aan iedereen aanraden voor begeleiding bij het kopen of inkopen in een bedrijf!

Super behulpzaam en fijn contact

Ik heb het contact als zeer prettig en behulpzaam ervaren. Dankjewel Alexander!

Helder en to the point

Ik ben bezig met een inkooptraject en kwam via via met Alexander in contact. Tijdens het intakegesprek nam hij ruim de tijd om mijn situatie te begrijpen en mij alvast van wat inzichten te voorzien. Hij luistert scherp en weet zich goed in mij als persoon (en mijn belangen) te verplaatsen. Ook heeft hij oog voor de belangen van de wederpartij. Vandaag hebben wij een drie urige workshop gedaan om aan mijn vraagstuk te werken. Tijdens deze workshop is de goede lijn uit het intakegesprek doorgezet. We zijn concreet de materie in gedoken en tot een realistisch plan gekomen. Ik kan iedereen aanbevelen om met Alexander samen te werken. Hij is scherp, heeft inlevingsvermogen en denkt met je mee.

Snelle “to-the-point” service

Goede communicatie en helder advies. Persoonlijke benadering en inleving in problematiek zijn optimaal.

Super service

Veel praktische en theoretische steun bij een waardering van o.g. in de B.V.

Zeer waardevol advies rondom aandelentransactie bij exit

Alexander adviseert mij al enige tijd bij een aandelentransactie rondom een exit. Hij is deskundig, rustig, realistisch en houdt mij scherp. Zorgt er zo voor dat ik zakelijk blijf en emoties niet de boventoon laat voeren. Wat tot goede resultaten heeft geleid. Kan alles ook goed bezien vanuit het belang en perspectief van mijn "opponents". Zodat ik ze kan doorzien en hier steeds goed op kan reageren.

Fijne gesprekken en doorpakken als het nodig was

Voor een traject rondom een zakelijke splitsing van een drietal bedrijven hadden we diverse mediators gevraagd om een plan van aanpak en prijs uit te werken. Het plan van Alexander en collega's was het meest helder en ook competitief qua prijs. Wat ik gewaardeerd heb tijdens het traject is dat alles steeds in balans was. Er werd soms uitgebreid de tijd genomen om alles naar elkaar uit te spreken en zo de lucht te klaren, maar er was ook voldoende focus op het concreet maken van scenario's en afspraken. Soms hadden we wat langere groepsgesprekken, om daarna te versnellen met 1-op-1 interventies vanuit Alexander en Mascha. Het werkte fijn zo. Door de goede begeleiding heb ik het idee dat we allemaal met een goed gevoel de samenwerking hebben kunnen afronden. Ook was de doorverwijzing naar een goede notaris erg fijn. Bedankt!

Cornelis Schellingerlaan 3

3703 SB Zeist

Over Instituut voor Zakelijke Mediation

Het Instituut voor Zakelijke Mediation helpt ondernemers bij zakelijke conflicten, toetreding in en uittreding uit de onderneming en waardebepaling. Wij hebben alle financiële, fiscale en juridische kennis in huis om conflicten op te lossen en transacties voor te bereiden. Samen sterker verder of waardig uit elkaar!

Over Mediatorscore