Goed geregeld

Goed geregeld

Gehele procesgang van niets naar zonnepanelen voortreffelijk ervaren

Ik had mij totaal nog niet verdiept in de materie van zonnepanelen, maar na een eerste bezoek van de adviseur Diederik was ik verkocht en hij heeft alle mogelijke moeite gedaan om mij een perfect systeem aan te bieden, overigen zonder enige dwang om te kopen. Na 7 verschillende offertes van hem te hebben gekregen was ik tevreden en besloot tot aankoop over te gaan. De levertijd was kort en de installatie was in één dag gerealiseerd met dank aan de mannen die de installatie op het dak hebben geplaatst en de elektriciën die alles vakkundig aan elkaar heeft geknoopt.

Goede afspraken

Vanaf het begin tot aan het eind goede afspraken, goed uitgevoerd na overleg. Kleine foutjes meteen hersteld. Prima

Leuke hard werkende monteurs team!

Van begint tot het eind een positieve ervaring. Monteurs waren vriendelijk, respectvol, enthousiast me harde werkers. (Petje af dat ze op die hoogte durven te werken) Ik zal ze zeker aanraden.

Vriendelijk, snel reageren, komt afspraken na, denkt mee in de situatie van de klant. Enige minpunt is dat er tijdens het advies gesprek niet gesproken is over de noodzaak van extra dakpannen. Als ik deze niet had gehad waren de installateurs onverrichter zaken weer weggegaan. Gelukkig had ik reserve dakpannen. Ik moest wel van alles overhoop halen om ze te kunnen pakken. Als ik het geweten had, had ik dat rustig van te voren kunnen doen. Maar de positieve ervaringen waren in de meerderheid.

Top bedrijf.

Binnen een middag geplaats, en ben super blij mee.

Good Service

Thank you for the good service you have provided.

• Would you recommend us? Yes

super geholpen

snelle levering geplaatst door correcte vakmensen lo

Snelle levering en prima installatie

Snelle levering en prima installatie

Snelle installatie en het werkt prachtig

Goed !

Snelle levering en vlot gelegd.

Van begin tot eind alles vlot en duidelijk.

Werk uitgevoerd volgens afspraak

Van alle installateurs was EES het meest meedenkend bij mijn persoonlijke situatie en proactief. Alles is vooraf besproken en uitgevoerd zonder verassingen. De installatie werkte binnen 2 uur (bijna plat dak). Achteraf had wat meer informatie over de app kunnen worden gegeven direct na de uitvoering, maar dit is verder keurig opgepakt en afgehandeld. Na 3 dagen werkte de app onder beheer van EES. Al met al dus erg tevreden.

Werd correct behandeld,zorgzaam om de woningen rommel op ge ruimd

Heel professioneel bedrijf

Zeer beleefd en vakkundig personeel

Breede Plat 14 -B

1721 PS Broek op Langedijk