Heldere communicatie

Het eerste contact was een telefonisch gesprek met lorenzo en verliep heel soepel. De offerte die lorenzo me gestuurd had was duidelijk en zag er goed uit. Afspraken werden goed nagekomen en had er geen omkijken naar doordat dit bedrijf zo professioneel was in de begeleiding en het installeren van de panelen en de batterij. Het installeren verliep soepel en zonder problemen. De app en de zonnepanelen zelf werken uitstekend de thuisbatterij geld hetzelfde voor. Voor de thuisbatterij adviseer ik iedereen neem de 10T van enphase! Top bedrijf en zeker een aanrader voor elk persoon die zonnepanelen op het dak wilt en een thuisbatterij in zijn huis.

Excellent

Ik ontdekte Eco Home Systems via een offerte vergelijkingssite, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met hun diensten. Zodra ik mijn offerteverzoek had ingediend, nam Eco Home Systems razendsnel contact met me op, wat meteen een positieve indruk achterliet. Tijdens het gesprek hebben ze me uitgebreid geïnformeerd over de verschillende soorten zonnepanelen, de aansluitmogelijkheden en de plaatsingsmogelijkheden. Wat ik als klant zeer waardeerde. Al met al kan ik Eco Home Systems van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige zonnepanelen en een uitstekende klantenservice. Mijn ervaring met hen was niets minder dan fantastisch.

Goed en betrouwbaar

Het telefonische contact was fijn en wisten alle vragen goed en soepel te beantwoorden. Alles netjes geleverd gekregen zoals de afspraak was. Super goed bedrijf!

Positief!

Prettige samenwerking. Vooraf duidelijke en complete informatie. Wijzigingen zijn geen probleem en er wordt goed meegedacht om oplossingen te vinden. Nette installatie geleverd en keurig netjes gewerkt. Professioneel team en gezellige ploeg. En voor de prijs hoef je het niet te laten of naar een andere partij te gaan.

voordelige straat actie

Door mijn buurman ben ik benaderd om mee te doen met een buurtactie. Na wat gesprekken te hebben met de adviseur Brian had ik er een goed gevoel bij en ben ik er ook mee aan gaan doen. Zeer tevreden en het verliep soepel.

Goed verloop

Hele prettige manier van omgaan. Alles duidelijk gecommuniceerd en optijd! Doordat het een dag te erg regende kon de installatie niet doorgaan, maar gelukkig stonden ze er 2 dagen later weer om het af te maken. Mijn complimenten

• Betrouwbaarheid

Goed geadviseerd over de mogelijkheden en onmogelijkheden kwa zonnenpanelen installatie op het dak. Ecohome systems hield zich zoals verwacht aan de afspraken. Soms namen ze niet op vanwege de heftige druktes maar werd altijd netjes teruggebeld. Voordat ik met ecohome systems in zee ging heb ik eerst de recensies gecheckt op dit platform wat er zeer goed uitziet. Goed bedrijf en Zeer tevreden. Dikke 10 voor jullie heren!

Zeer goed!

Alles verliep soepel zelfs de installatie van mijn 10 panelen lag met 4 uur werkend op het dak. Nu maar snel opwekken en geld verdienen.

Scherpe prijzen

Scherpe prijzen, vriendelijk en vlot personeel. Heel erg behulpzaam bij de informatieve gesprekken tot de installatie.

Blij

Op alle vlakken ben ik heel tevreden. Vanaf het telefonisch advies tot het ontvangen van de offerte tot aan de levering ging alles perfect (kon niet beter). De installateurs waren heel vriendelijk en heel professioneel met het installeren en communiceren met elkaar als zowel met mij. Binnen 4 uur tijd lagen er 10 panelen op het dag. Daarna de app geïnstalleerd wat binnen enkele minuten gedaan was. Heel overzichtelijk kon zien dat alles goed zijn werk deed en ook wat er precies opgewekt werd vanaf dag 1. Ben heel blij dat alles zo goed gegaan is en alles netjes op mijn dak ligt zonder mankementen (panelen liggen er nu 2 maandjes). Zeker een aanrader dit bedrijf, alles wat ze zeggen komen ze ook echt na!

Deskundig

Wat een professioneel bedrijf vanaf het advies punt hebben ze me door alle offertes meegenomen en precies verteld wat de verschillen zijn. Eco Home bied echt de a producten aan en de ervaring druipt er vanaf, zeker een aanrader.

Tevreden

Ben zeer tevreden hoe snel alles gerealiseerd is. Ook vond ik het heel prettig hoe netjes de monteurs te werk gingen. Zeker een aanrader!

Prettig

Vanaf het telefonische contact, offerte en het installeren van de zonnepanelen en de airco’s is alles goed en volgens plan verlopen. Wijzigen van de installatiedatum i.v.m. Slecht weer werd ook goed gecommuniceerd en was dan ook geen probleem. Prijs verschil was er met de andere concurrenten wel maar dat zou je altijd hebben bij de betere partijen, liever dat alles goed gaat en geen problemen achteraf dan iets goedkoper en alleen maar problemen. Kan Ecohome systems bij iedereen aanbevelen.

Burenactie

Mee gedaan aan een burenactie die ecohome systems zou gaan uitvoeren. Afspraken waren duidelijk en het traject verliep als besproken. Zeer tevreden

Geweldige ervaring!

Van uitstekend advies tot plaatsing op de afgesproken tijd door zeer bekwame en vriendelijke monteurs die me het hele proces netjes op de hoogte hielden van wat er zou gebeuren

• Betrouwbaarheid

Ecohome-systems heeft me een goed gevoel gegeven, verschillende bedrijven gesproken en facturen gekregen. Een aantal wilden gelijk langskomen maar het fijne van ecohome-systems is dat ze eerst telefonisch een gesprek aangaan een factuur sturen en je zelf dan kan kiezen of ze langs hoeven te komen of niet wat alle andere concurrenten niet hadden en je gelijk proberen te strikken. Ben niet perse voor de goedkoopste partij gegaan, maar de prijzen verschilden niet super veel van elkaar. De echte winst zat in de snelheid en professionaliteit van dit bedrijf. Super goed gedaan en heel erg bedankt. Ben super blij.

Blij

Ik heb 2 weken geleden me ingeschreven om zonnepanelen aan te schaffen. Ben echt heel blij dat dit op zo een korte termijn heeft kunnen gebeuren. Alle andere bedrijven hebben het zelfde kunnen aanbieden maar dan met minimaal een maand wachttijden. Dit was voor mij het doorslaggevende om met dit bedrijf in zee te gaan. En heb er zeker geen spijt van. Ze weten wat ze doen en zijn heel vriendelijk en meedenkend.

• Betrouwbaarheid

Niks op deze mannen aan te merken. Zijn duidelijk en snel. Kundig en professioneel!

Goede ervaring

Na een goed gesprek met een adviseur wist ik direct dat ik voor eco home zou kiezen. Fijn gesprek en wisten precies waar ze het over hadden

Makkelijk

Ik hoefde alleen maar een aanvraag te doen voor een offerte, voor de rest is alles netjes voor mij geregeld en ben ik zelf met stromende regen en donkere dagen toch nog een beetje aan het opwekken met mijn panelen.

• Betrouwbaarheid

Zeer snel en keurig gewerkt

Prettige ervaring met de adviseur aan de telefoon, voor de rest ook een hele goeie dag gehad met de jongens van de installatie. Alles werkt keurig

• Betrouwbaarheid

Wat een leuk bedrijf, vanaf het eerste bel moment verliep alles heel goed. Zelf vond ik het best wel spannend maar de heren van ecohome-systems waren heel vriendelijk en stelde me heel erg op mijn gemak. Leuk bedrijf en zeker een aanrader voor iedereen die zonnenpanelen wilt.

Snel en goed

Ben heel blij met de installatie op mijn dak. Ook vond ik de werknemers van eco home systems heel netjes. Zeker een aanrader

Top bedrijf

Top bedrijf met goede adviezen. Zonnepanelen op het platte dan geplaatst in de tuin.Per zonnepaneel een omvormer geplaatst maakt dat het systeem snel is uit te breiden en daardoor dus voorbereid ben op de toekomst.

Goed en soepel

15 panelen op het dak laten zetten, alles verliep heel soepel zonder problemen en kan nu lekker op mijn telefoon zien wat mijn panelen opwekken. Heel fijn dus.

Assering 184

1187 KL Amstelveen

Over EcoHome Systems

Ons motto is ‘duurzaamheid mogelijk maken voor iedereen’. Alleen: in de huidige markt kan het best een uitdaging zijn om aanbieders én installateurs van duurzame producten te vinden die écht verstand hebben van zaken. Bij ons ben je aan het goede adres. Zo bestaat ons team uit gecertificeerde adviseurs en installateurs met jarenlange ervaring in de branche. Daarnaast werken we alleen met de beste producten: van de geavanceerde zonnepanelen van Jinko tot de krachtige omvormers en thuisbatterijen van Enphase. Wij gaan alleen voor de beste oplossingen voor de beste prijs.