Uitmuntend

Prijzen goed, adviezen fijn en alle panelen snel op het dak, laadpaal ook snel geïnstalleerd.

• Betrouwbaarheid

Ik was opzoek naar een partij die bij mij thuis zonnepanelen en een thuisbatterij kon installeren. Eco home systems heeft dit vanaf moment 1 het proces netjes uithanden genomen. Het koste wel wat maar nu ben ik helemaal voorbereid voor op de toekomst. Bedankt heren!

Professioneel

Hele vriendelijke monteurs. Binnen 2 weken heb ik mijn panelen geleverd gekregen. Kortom mijn ervaring zeer positief.

• Betrouwbaarheid

Alles ging geweldig, hele vriendelijke heren en adviezen was ook juist (alles zelf nagecheckt). Systeem werkt goed en achteraf betalen was al helemaal fijn.

• Betrouwbaarheid

Goed bedrijf en werken heel netjes. Prijzen zijn ook prima.

• Betrouwbaarheid

Wat een leuk bedrijf, vanaf het bel proces zijn de heren heel beleefd en geven ze uitstekend advies. Met het installeren van de installatie ging alles vlekkeloos en heerste er een leuke sfeer. Zeker een aanrader!

Heel tevreden

Vandaag zijn de heren van eco home bij mij thuis geweest om een op maat gemaakte installatie te installeren nadat we 2 weken geleden telefonisch contant hebben gehad en zij ook nog vorige week langs zijn gekomen om alles van te voren even na te gaan. Alles werkt na toebehoren en heel fijn dat ze ook echt de factuur pas opsturen nadat alles volledig werkt.

• Betrouwbaarheid

Wat een leuk bedrijf, vanaf moment 1 dat ik de telefoon opnam kwamen ze met een hele positieve energie en professioneel op mij over. Installateur is duidelijk en zegt precies wat hij doet. Bedrijf weet waar ze het over hebben. Dankjewel jongens!

• Betrouwbaarheid

Wat een goed bedrijf, prijzen waren top en de panelen om mijn dak zetten ging goed en snel zonder problemen. Zeker een aanrader ecohome-systems

• Betrouwbaarheid

Leuke hardwerkende gedreven jonge specialisten!

Het was een feest om het team te zien (samen)werken. Er heerste een goede sfeer onderling en ze wisten precies wat wanneer te doen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Kwaliteit en servicegericht bedrijf

In 1 woord fantastisch! Weet waar ze het over hebben, en werken netjes. Uitstekende monteurs die zeer netjes en kundig werken. Prijs kwaliteit prima

Uistekend

Goed geholpen door Ecohome-systems, professionele montage, vriendelijk en behulpzaam en een scherpe prijs. Ik zou ze zeker aanraden bij andere!

• Betrouwbaarheid

Er werd precies op tijd geleverd en goed ook, prijzen waren ook top!

• Betrouwbaarheid

erg goed, geen gedoe, prijs uitstekend, netjes gemonteerd en uitstekend opgeleverd.

Professioneel

Ik ben blij dat ik de zonnepanelen op mijn dak heb. Wat ik ook fijn vind is dat ik met een app in de gaten kn houden wat ik per dag bespaar.

Perfectie!

Fijne samenwerking gehad met de heren van eco home systems alles ging naar wens

Fantastische en snelle service

Ik was al een tijdje opzoek naar een goed zonnepaneel bedrijf. Nou, die heb ik gevonden!

Snelle en uitstekende service

Levering was snel en alles werkt naar behoren!

Heel professioneel

Alles in geïnstalleerd op me dak ben er heel blij mee. Voor in de toekomst wil ik zeker met dit bedrijf een thuisbatterij laten instaleren.

• Betrouwbaarheid

Duidelijke offerte, tot op het laatste moment nog wat kunnen wijzigen, goed advies en snel geïnstalleerd. Vragen die later kwamen snel beantwoord.

Zeer fijne ervaring

Zeer nette jongens, die meedenken en alles strak voor mekaar maken. niet eerder weggaan tot alles het doet. ben zeer tevreden.

Perfecte ervaring

Top advies, top service en top montage

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar en een goede service!

Ik heb onlangs zonnepanelen laten installeren door EcoHome systems. Vanaf het eerste contact werd er snel en professioneel gereageerd, met een overzichtelijk advies op maat. In contrast met andere bedrijven konden zij binnen 4 weken al leveren en is alles is mooi afgewerkt. Aanrader!

Echte vakmanschap!

Na vele bedrijven benaderd te hebben, was de conclusie dat niemand ons huis de kwaliteit en duurzaamheid kon waarborgen die ik verwacht te hebben. Deze toppers hebben daar verandering in gebracht en mijn huis voorzien van een topsysteem. Zeker een aanrader!

Uitstekende ervaring

Top monteurs, installatie zeer keurig uitgevoerd. Aanrader. Goed advies en betaalbare prijzen. Alle afspraken nagekomen.

Assering 184

1187 KL Amstelveen

Over EcoHome Systems

Ons motto is ‘duurzaamheid mogelijk maken voor iedereen’. Alleen: in de huidige markt kan het best een uitdaging zijn om aanbieders én installateurs van duurzame producten te vinden die écht verstand hebben van zaken. Bij ons ben je aan het goede adres. Zo bestaat ons team uit gecertificeerde adviseurs en installateurs met jarenlange ervaring in de branche. Daarnaast werken we alleen met de beste producten: van de geavanceerde zonnepanelen van Jinko tot de krachtige omvormers en thuisbatterijen van Enphase. Wij gaan alleen voor de beste oplossingen voor de beste prijs.