Alles volgens plan

Alles van A tot Z perfect geregeld! Van offerte tot plaatsen perfect.

Prima ervaring

Prima ervaring met dit bedrijf, mail of vragen snel en netjes beantwoord, installatie van de panelen perfect geregeld, zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid

De installatie staat er mooi bij. Heb het 2 maanden geleden laten plaatsen en merk nu al dat mijn energie kosten flink zijn gedaald. Zeker een aanrader

Absoluut Fantastisch!

De monteurs waren ongelooflijk beleefd, ze hadden alle benodigde kennis en hebben het werk prachtig uitgevoerd. Ze dachten goed met ons mee en na de oplevering informeerden ze zelfs of alles naar wens was. Dit bedrijf is absoluut een aanrader!

Alles naar verwachting

De installatie ziet er goed uit en werkt prima. Kan nu ook via mijn telefoon ik de gate houden hoeveel ik terugverdien per dag.

Hele fijne ervaring

Twee maanden voor de levering heeft men een datum geprikt. Daar heeft men zich strikt aan gehouden. De monteurs waren super !!! Vrolijk en hard werkend ook toen het even niet mee zat. De kabels prachtig weggewerkt, ook al kostte dat veel extra werk. "Kabels mogen van ons niet in het zicht als dat niet nodig is". Als ik een cijfer zou moeten geven, een DIKKE 10 !!

Een professionele ervaring

Ecohome-systems heeft de werkzaamheden super verricht bij ons. Wat ik zelf top vond is de communicatie met Nathan en zijn team. Zelfs na de installatie hebben wij de contact zeer goed ervaren. Wij raden iedereen Ecohome-systems aan.

Fijne ervaring

Snelle levering. Goede producten. Mooi geprijsd. Wat kan ik nog meer zeggen. Aanrader gewoon!

Snel en goed!

Na een aangenaam gesprek met een adviseur, wist ik gelijk dat ze verstand van zaken hebben. Na 2 weken lagen de panelen al op het dak, dus ben super tevreden. Bedankt jongens!

• Betrouwbaarheid

Uitstekende ervaring met EcoHome systems. Professioneel team, naadloze installatie en hoogwaardige zonnepanelen. Mijn energierekening is aanzienlijk gedaald sinds de installatie. Gewaardeerd hun toewijding aan mijn behoeften en nuttige adviezen. Sterk aanbevolen voor betrouwbare zonne-energieoplossingen.

Top service gehad!

Installatie verliep snel en goed. Kon gelijk m’n opbrengsten zien voordat de jongens weg waren. Meteen mijn moeder aangeraden!

Uitstekend werk

Ik was aangenaam verrast door hoe snel en moeiteloos het hele proces verliep, van het eerste aanbod tot de uiteindelijke installatie. Na de schouw ontving ik ook uitstekend advies. De installateurs hebben hun werk zeer professioneel uitgevoerd en hielden me altijd goed op de hoogte. Ik kan Eco home systems van harte aanbevelen als een betrouwbare leverancier

Top installatie!

Installatie verliep soepel en snel. Eerste contact moment was ook fijn en helemaal niet opdringerig, iets wat ik niet over alle partijen kan zeggen.

Professioneel

Ben blij dat de panelen op het dak staan. Binnen een week na akkoord gegeven te hebben kon ecohome systems leveren.

Snel geplaatst en professioneel

Na de bestelling geplaatst te hebben had ik ze op mijn dak binnen twee weken. Scherp in de prijs en alles op voorraad. En een goede garanties.

Wat een top ervaring!

Ik wil graag mijn ervaring met EcoHome Systems delen. Ze helpen mensen met milieuvriendelijke oplossingen voor thuis. Ik kan helaas maar 5 sterren geven, maar ze verdienen er meer voor hun goede hulp. Toen ik om informatie vroeg, was EcoHome Systems meteen aardig en behulpzaam. Ze gaven me een duidelijke prijsopgave en legden alles goed uit als ik vragen had. Het fijne was dat ze goed naar me luisterden. Ze begrepen wat ik wilde en gaven me goed advies. Nadat ik had gezegd dat ik het wilde, kwamen ze snel om zonnepanelen op mijn dak te leggen. De mensen die dat deden, werkten snel en deden het netjes. De prijs die EcoHome Systems vroeg, was goed. Het was niet duur, en de kwaliteit was goed. Dankjewel aan het team voor hun goede hulp en dat ze helpen met groene oplossingen.

Joep

Vriendelijke mensen had omkijken naar de installatie.

Zoals beloofd

eco home systems maakte duidelijke afspraken en installeerde het systeem volgens de planning. In eerste instantie nam ik contact op met eco home systems via telefonische verkoop. Het blijft toch een onbekende wereld met onbekende merken en installateurs, heel anders dan de vertrouwde merken en winkels voor bijvoorbeeld wasmachines of televisies. Uiteindelijk koos ik voor eco home systems vanwege de mogelijkheid tot betaling achteraf. Het gaf me een gerust gevoel te weten dat de zonnepanelen al op mijn dak lagen voordat ik een groot bedrag hoefde over te maken. Het hele proces verliep via de telefoon, waarbij ik foto's van de meterkast moest maken en deze via e-mail moest uploaden, samen met het plannen van een installatiedatum. Alles verliep volgens afspraak en nu liggen de zonnepanelen op mijn dak en wekken ze energie op, precies zoals beloofd.

Betrouwbaar, snel en kwaliteit

Vandaag zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Het proces van afspraak tot oplevering verliep vlot. De monteurs zijn vriendelijke jongemannen en leveren efficiënt werk. Ik ben zeer tevreden en zou ze zeker aanbevelen!

Snel en Professioneel

Alles was duidelijk en snel geholpen op de datum die ik wenste. Telefonisch goed bereikbaar en netjes geholpen ben hartstikke blij.

• Betrouwbaarheid

Dit was het eerste zonnepanelenbedrijf,dat keurig binnen de afgesproken tijd contact met mij opnam.Vanaf het allereerste contact tot het einde was de communicatie uiterst aangenaam en efficiënt. Tijdens ons eerste gesprek werd er heldere productinformatie gegeven,waarbij de gehele werkwijze uitvoerig werd besproken.Binnen slechts 3 weken na dat gesprek stonden de monteurs voor de deur.Zelfs ondanks het mindere weer hebben ze alles geïnstalleerd zoals besproken,na overleg met mij.

Toppers !

Dit bedrijf levert wat ze beloven. Binnen slechts twee weken na mijn goedkeuring waren de zonnepanelen al op het dak geïnstalleerd. De monteurs waren uiterst vriendelijk en behulpzaam, en ze vroegen altijd netjes om toestemming voor elke stap in het proces. Bovendien gaven ze een duidelijke uitleg van wat ze deden en lieten ze alles keurig achter.

Professioneel en betrouwbaar.

Mijn eerste gedachte bij het plaatsen van zonnepanelen was dat het een grote klus zou worden waar ik veel energie en geld in zou moeten steken. Echter hebben de professionals van ECOhome Systems mij niets anders dan het tegendeel bewezen. Klus is snel en professioneel geklaard tegen een zeer vriendelijk prijskaartje. Heren, Bedankt !

• Betrouwbaarheid

Super fijn om mee te werken

Het zonnepaneel installatie bedrijf leverde uitstekend werk, met een vakkundig team dat efficiënt te werk ging. De installatie verliep soepel en werd binnen de afgesproken tijd voltooid. De geïnstalleerde zonnepanelen presteren goed en hebben onze energierekening aanzienlijk verlaagd. De klantenservice was duidelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van al onze vragen. Kortom, een professioneel bedrijf dat ik ten zeerste aanbeveel voor zonnepaneelinstallaties.

• Betrouwbaarheid

Het ging heel soepel en netjes.

Dit bedrijf is een aanrader ze werken rap en laten alles netjes achter. Dit is hoe een installatie moet.

Assering 184

1187 KL Amstelveen

Over EcoHome Systems

Ons motto is ‘duurzaamheid mogelijk maken voor iedereen’. Alleen: in de huidige markt kan het best een uitdaging zijn om aanbieders én installateurs van duurzame producten te vinden die écht verstand hebben van zaken. Bij ons ben je aan het goede adres. Zo bestaat ons team uit gecertificeerde adviseurs en installateurs met jarenlange ervaring in de branche. Daarnaast werken we alleen met de beste producten: van de geavanceerde zonnepanelen van Jinko tot de krachtige omvormers en thuisbatterijen van Enphase. Wij gaan alleen voor de beste oplossingen voor de beste prijs.