Zeer tevreden over het geleverde vakmanschap

EcoHome Systems heeft ons uitstekend geholpen. Na telefonisch contact ontvingen wij vrijwel direct een op maat gemaakte offerte. Erg professioneel en bekwaam personeel. Met dank aan het vakmanschap van EcoHome Systems zullen wij gigantisch veel energie en kosten besparen.

• Betrouwbaarheid

Eco Home Systems levert uitstekende zonnepanelen met hoog rendement. De installatie verliep vlot en hun service was professioneel en klantgericht

• Betrouwbaarheid

Na lang wikken en wegen hadden we eindelijk besloten dat we zonnepanelen wilden installeren. Maar daarna moesten we nog door het bos van bedrijven speuren voor de beste verhouding tussen kwaliteit en prijs. Uiteindelijk kwamen we bij Eco Home Systems terecht. Het telefoongesprek gaf ons meteen een vertrouwd gevoel. Dit jonge bedrijf heeft enthousiaste medewerkers en wow, wat was alles snel geregeld. We zijn ontzettend blij met het resultaat!

Jurgen

Aardige monteur! Het bedrijf ecohome systems is zeker een aanrader.

Top service!

Na het aanvragen van offertes bij verschillende bedrijven, sprong deze er wel echt uit. De producten zijn goed en waren nog eens een stuk goedkoper dan bij concurrent. Klantencontact verliep soepel, al mijn vragen werden meteen beantwoord, plaatsing binnen 3 weken en betaling achteraf. Kortom gewoon goed geregeld!!

ik ben zeer tevreden

"Ik ben enorm blij met de service van het bedrijf. Ze leverden niet alleen hoogwaardige zonnepanelen, maar zorgden ook voor een vlekkeloze installatie. Het team was professioneel en efficiënt, en de resultaten zijn indrukwekkend. Mijn energierekening is aanzienlijk gedaald sinds de installatie. Een topbedrijf voor wie op zoek is naar zonnepanelen!"

Prima naar tevredenheid geholpen

Vanaf het aankoop proces tot en met de installatie van de panelen ben ik naar tevredenheid geholpen.

• Betrouwbaarheid

Op de afgesproken tijd verschenen de monteurs precies zoals gepland. Het waren toegewijde vakmensen, die zelfs in deze hitte hard werkten. Met een bijzonder vriendelijke benadering en duidelijke uitleg. Alles werd keurig opgeruimd, inclusief het schoonmaken van mijn raam. Toen ze vertrokken, was alles al perfect operationeel. Ik kan niets anders dan lof uitspreken over deze kundige professionals!

Hele fijne communicatie.

Ik heb een erg fijne ervaring met dit bedrijf gehad. De werknemers daar zijn heel behulpzaam. Ook vond ik dat de levertijden heel snel waren!

• Betrouwbaarheid

Klantgericht, vriendelijk en professioneel.

We zijn ontzettend blij met onze zonnepanelen. Al mijn vragen en verzoeken werden op een uitstekende manier behandeld. Ik ben ervan overtuigd dat ze me ook in de toekomst graag zullen bijstaan als ik nog meer vragen heb. Het personeel was uiterst vriendelijk en ging zeer professioneel te werk.

Goede effectieve service!

Service was goed en efficient voor mijn pand in Utrecht!

Voor mijn installatie ben ik goed geholpen voor een eerlijke en betrouwbare prijs

Ecohome Systems leverde een uitstekende ervaring bij het installeren van mijn zonnepaneelsysteem. Het hele proces verliep vlot, van offerte tot installatie. Het team was professioneel en deskundig, en ze zorgden ervoor dat ik goed werd geïnformeerd over elke stap. Mijn zonnepanelen werken efficiënt en ik ben blij met mijn keuze voor Ecohome Systems

Wij hebben een hele fijne ervaring met Ecohome. Vanaf het begin tot het eind zijn wij heel goed geholpen door de jongens. Super tevreden met onze nieuwe zonnepanelen!

Proffesioneel

De heren telefonisch gesproken, waren heel vriendelijk en hebben mij geholpen om de juiste installatie voor mij te vinden met scherpe prijzen. 3 weken later kon er al geïnstalleerd worden. Vriendelijke installateur welke alles netjes heeft achtergelaten en installatie werkte perfect. Ben blij dat ik voor ecohome-systems gekozen heb!

Prettige communicatie, flexibel om datum van plaatsing te verschuiven en bovenal goed werk geleverd!

Alles verliep soepel

Twijfelde al een lange tijd om panelen te plaatsen en ben erg blij dat ik uiteindelijk dit bedrijf heb gekozen. De panelen waren na twee weken al geplaatst en alles verliep erg soepel.

Assering 184

1187 KL Amstelveen

Over EcoHome Systems

Ons motto is ‘duurzaamheid mogelijk maken voor iedereen’. Alleen: in de huidige markt kan het best een uitdaging zijn om aanbieders én installateurs van duurzame producten te vinden die écht verstand hebben van zaken. Bij ons ben je aan het goede adres. Zo bestaat ons team uit gecertificeerde adviseurs en installateurs met jarenlange ervaring in de branche. Daarnaast werken we alleen met de beste producten: van de geavanceerde zonnepanelen van Jinko tot de krachtige omvormers en thuisbatterijen van Enphase. Wij gaan alleen voor de beste oplossingen voor de beste prijs.