Bedrijf doet wat het belooft. De medewerkers communiceren duidelijk en staan je vriendelijk te woord. Installateurs zijn vriendelijk, netjes en bekwaam. Ik ben zeer tevreden.

Prettig

Vriendelijk meedenkend en netje werkende mensen. Verstand van zaken. Was binnen 4 uur werkend op het dak

Snelle en correcte levering

Prettig verkoopcontact, daarna binnen een dag een planning en binnen 3 weken geleverd. De plaatsing gebeurde deskundig, snel en correct, tot en met de aanmelding en werkende app toe.

Zeer te vrede

Vanaf begin , netjes en fijn geholpen, Ik ben zeer tevrede met het monteren van de zonnepanelen erg netjes, Ze komen netjes hun afspraken na. En gaan niet eerder weg dat alles opgeruimd is en dat alles werkt. Tot nu toe een goede ervaring

Ik ben zeer tevreden met hoe alles gegaan is met BeGreen. De panelen zijn snel en netjes gelegd. Daarna alles weer keurig opgeruimd. Prima bedrijf om panelen bij te bestellen.

Helder, super goed en snel!!!

Het begint bij de offerte-aanvraag. Deze was snel en duidelijk. Goede uitleg en snelle offerte afgegeven met een strakke prijs. Zeer correct aan de telefoon en alles volgens afspraak. Betrouwbaar dus! Vervolgens duurde het bij ons even voordat we een juiste keus konden maken, maar BeGreen heeft alle geduld. Na accoord een afspreek gemaakt voor montage. Geen aanbetaling nodig, wat ook zeer betrouwbaar aanvoelt. Ook de montage ging precies volgens afspraak. Zeer vriendelijke jongens, ze hadden lol met elkaar en binnen 5 uur zaten alle 18 panelen erop en was alles werkend. Mooie uitleg geven. Zéér blij met onze keuze voor panelen van BeGreen!!! Top Top top, kan niet anders zeggen. Dikke 10 voor ons Groet uit Bussum

Goed, snel en vakkundig

Een bedrijf dat de zaken goed op orde heeft. Zowel in het voortraject, de planning als bij het installeren. En dat nog voor een scherpe prijs ook. Kan ik iedereen aanbevelen

Geweldig en erg beleefd

ik heb de hele ervaring geweldig ondervonden. Zelve wist ik van niks af maar de mensen van begreen hebben mij alles uitgelegt, zelfs als ik af en toe opnieuw belde om het opnieuw te vragen. Ten aller tijden beleefd en gezellig aangesproken. ook de monteuren waren snel, efficient en gezellig volk.

professioneel

ervaren mannen en de electricien is kundig er repareert direct alle foutjes in de meterkast. klein probleempje met wasmachine die het niet meer deed. Van de 10+ leveranciers en een gedegen onderzoek was Begreen de beste op papier en heb ik vooralsnog geen spijt van. Top gedaan mannen!

prima gegaan .niks geen probleemen

Uitstekende vakmensen

Efficiënte en uitstekend werkende experts op het gebied van zonnepanelen.

Bedrijf wat z'n afspraken na komt en keurig werk levert.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Contact verloopt soepel en snel. BeGreen komt de afspraken na en hanteert scherpe prijzen. Installateurs hebben keurig werk geleverd en alles tot in de puntjes verzorgd. Aanrader!

Installatie door vakmensen

Blij met onze zonnepanelen. Geplaatst door vakmensen die meedenken wat de mooiste / beste oplossing is.

Kwaliteit materiaal is goed en personeel vakkundig. Ook de afspraken worden goed nagekomen.

Prettig werken met Be Green.

Prima service, zeer goed bereikbaar, goed georganiseerd, zeer prettig

Het was zeer prettig met BeGreen samen te werken. De installatie was zeer voortvarend, kleine problemen werden snel en professioneel opgelost. Erg prettig en zeer goed. Ook post-installatie begeleiding was goed. Alijd bereikbaar. Kan niet anders zeggen dat de installatie zeer goed is verlopen. Installateurs waren oook fijne mensen. Kleine dingetjes als alles netjes opruimen, luisteren naar wensen van mij, was zeer goed.

Heel goed snel.

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden.

Netjes gewerkt

De werkmensen werken goed samen en vulden elkaar goed aan. Na installatie hebben ze nog gevraagd of alles in orde was. Ze werken volgens het legplan, welke was opgegeven. Later in de App verschijnen de panelen op de juiste plaats grafisch. Dit duurde 1 a 2 dagen, want moest eerst verwerkt worden.

Ze doen wat ze moeten doen

Alles ging zoals afgesproken

BeGreen doet wat het belooft!

De offerte snel ontvangen Na de opdracht de levering binnen de gestelde levertermijn gedaan Prijs/kwaliteit verhouding in evenwicht Nazorg (o.a. BTW terugvragen) direct in gang gezet en geregeld. Wat wil je als consument nog meer? Dik tevreden dus!

tevreden

tevreden

Goede begeleiding

Netjes en duidelijk

good experience

The communication with the company worked well, they were able to find an opening for installation fast (2-3 weeks), the workers installing the solar panels were proffesional & fast. The app provided for solar panels monitoring works flawlesly. Overall, a good experience that I can recommend.

goed verlopen

de plaatsing was snel en goed verlopen. communicatie kan beter.

Munsterstraat 9

7418 EV Deventer

085 303 55 81

Over BeGreen

Bij BeGreen geloven we dat duurzaamheid niet alleen gaat over de producten en diensten die wij leveren. Bij ons staat de duurzame relatie die wij opbouwen met onze klanten centraal. Dat betekent persoonlijk contact, zekerheid van onze kwaliteiten en daarmee vertrouwen in de uitvoering van de opdracht. Een vakkundige installatie die bevestigt dat je bij ons de juiste keuze hebt gemaakt. Vanaf dat moment is de samenwerking pas echt begonnen. Wij blijven het systeem monitoren, zodat je zeker weet dat wij ook in de toekomst voor je klaar staan.